United States of America · 13 Days · 8 Moments · June 2015

Emmy Mannelqvist

USA, Florida 2015

25 June 2015

Imorgon åker vi hem😕 Dock inte förens 21.00 på kvällen så under dagen ska vi in till Miami och titta runt. De senaste dagarna har vi badat i poolen och på stranden, pressat i solen och ätit god mat. Känns ganska blekt att gå från 38 grader till 20 grader kallare😐 Önskar jag kunde stanna längre💗 Btw idag blev gay marriage lagligt i hela USA! 😃 #lovewins #makinghistory Min nya favorit på starbucks: Cotton candy frappe 🍥

22 June 2015

Igår var vi på universal och islands of adventure, så himla roligt det var! Nästan bästa på resan! ☀️ äntligen fick jag också åka karuseller 😋

20 June 2015

Beställde delivery pizza från PizzaHut ikv😋🍕

19 June 2015

Livet här rullar på🐚Vi har åkt sån här båt som går framåt med hjälp av en fläkt, haha minns inte vad de hette. Vi åkte sån för att få se alligatorer men icke fick vi se några sånna. Men båtturen var fett rolig speciellt när de körde snabbt😄 Vi har även shoppat mer såklart och mest tagit det lugnt. Idag var vi på Lover's key som är en superfin strand!! Sen har vi ätit god middag och firat midsommar. Lägger upp en massa blandade bilder från de senaste dagarna och en massa pinsamma selfies😎 btw kolla riktigt noga på bilden med den coola snäckan vi hitta idag så kommer ni se två ögon titta fram ur den🐚 havsbotten var full av såna sniglar/snäckor😋

16 June 2015

Idag har vi varit på stranden, hade dock bara med mig kameran så jag fotade på den för att kunna lägga ut bilder😂 sen har vi ätit god mat, sett coola pelikaner, handlat på target och som alltid badat i poolen😋 🔜 middag som Ida & Elina lagar 🍔

15 June 2015

Idag var min sweet 16🎉🎂 Jag blev uppväckt med sång och lite presenter. Sen blev det frukost buffé och bad i poolen. Vid 10 for vi och hämtade tårtan vi beställde igår, den var jättefin och god! Sedan åt vi lunch, for på ett mall ett litet tag då det spö regnade ute, spelade minigolf när regnet hade avtagit, vi har ätit middag och efterrätt på applebee's och sedan nu när vi kom hem har vi haft poolparty. En superbra dag helt enkelt! 👌🏼🇺🇸 Imorgon blir det Fort Myers Beach☀️🌊

14 June 2015

Igår kom vi hem till vårt hus som vi hyrt 01.00 och gick och la oss på en gång. Huset vi hyrt är OTROLIGT fint, tusen gånger finare än det vi hyrde sist. Imorse(typ vid 11😂) for vi och åt frukost på resturang sen har vi handlat mat och badat i poolen. Ida och Marcus for även ut och paddlade kajak i den lilla floden utanför gården med kajakerna som finns i huset. Nu har vi ätit middag och ska ta det launa, vi ska även kolla om jag får hoppa på studsmattan som finns😆 Btw jag fyller år hemma i Sverige nu😏🇸🇪1⃣6⃣