Australia · 35 Days · 41 Moments · November 2015

21 December 2015

Aangekomen in Noosa. Het hostel heet Dolphin Backpackers en het is een knalroze gebouw, helemaal goed dus!!:p met Sophie uit Duitsland wezen wandelen in the national park, heel mooi maar was helemaal kapot daarna haha!

20 December 2015

Uitgeweest met Paul, Brian en hun vriend donal, best een hele leuke avond maar ik had wel wat weinig energie helaas:p de hele avond zongen ze dat nummer van leeeeeooo leeeoooo iedereen komt als je Leo roept, maar dan de originele versie haha, Paul probeerde me te versieren maar dat ging mooi niet door!!:p

18 December 2015

Uitgeweest met het hostel, pubcrawl, was best leuk:) heel veel gedanst met een Duits meisje, Gabby (Gundi(?)) en een Australisch meisje, Paige. Leuke avond dus!!:)
Brisbane verkent, vooral South Bank eiglk haha toch zeker het mooiste stuk van Brisbane. Verder niet zoveel bijzonders gedaan, ik mis Ray wel maar hoor niet zoveel terug van hem..:( ik laat hem voorlopig maar even met rust en ik hoor wel weer van hem of niet, wel jammer maarja leuk zolang het duurde!

17 December 2015

Vandaag afscheid genomen van Ray, kon wel janken!! En hij ook! We vinden elkaar echt hartstikke leuk maar hij zit aan dat stomme stakke reisschema vast:( in m'n eentje wezen shoppen, terug in het hostel was er een reptielen show en heb ik hagedissen, krokodillen en schildpadden geaaid en zelfs een slang om m'n nek gehad iiieh dat was wel heel creepy!!!!:p nu in bed zonder Ray 😭

16 December 2015

Met Ray naar lone pine geweest, echt een super dag!! Met een koala op de foto, kangoeroes geaaid, struisvogels, krokodillen, wombats etc gezien!! S'avonds BlackBerry cider wezen drinken in South Bank, mooiste gedeelte van Brisbane:) oh en salty caramel popcorn ijs gehad, zo lekker!!!

15 December 2015

'S ochtends met m'n roommates bier gedronken haha en toen op de bus naar brisbane gestapt. Aangekomen daar wachtte Ray me op!:) we hebben een privé kamer geboekt in het hostel, seks gehad en toen uit eten geweest en toen in coma geraakt haha fijne dag dus, ik vind Ray echt super leuk!!!

14 December 2015

'S ochtends met Ray naar Infinity geweest en daarna in zee gezwommen:) toen ging Ray naar Brisbane en ben ik op zijn kaartje naar Seaworld geweest, hele leuke dag dus!:)

13 December 2015

Wat een heerlijke dag! Ben met Ray naar movieworld geweest! Eerst samen wakker geworden in het hotel en heel veel gelachen om de pizza haha daarna naar movieworld. Alle attracties gedaan, B&Js gegeten, Ray's benen gepeld hahaha ik heb zo gelachen vandaag he! S'avonds nog een wandeling naar het strand gemaakt met een redelijk aangeschoten Ray haha perfect day☺️

12 December 2015

Aangekomen in m'n hostel kreeg ik al een berichtje van Ray dat ie een rotdag had gehad, nou ik kon hem wel opvrolijken hoor! Hij reageerde heel lief toen ie snapte dat ik hem was komen opzoeken: 'you've just made my day😊' we zijn uit eten geweest, door de stad gelopen, Grease dansje op straat gedaan, heel veel gezoend en uiteindelijk toch maar een hotelkamer geboekt haha, heerlijke avond gehad!!!😍
The end of an era.. Sort of..!:p afscheid genomen van Brooke, Jas, Tom, Jerry en Dan en in de bus naar de Gold Coast gestapt! Eerst nog wel even een frozen yoghurt gehaald haha!

11 December 2015

Heerlijke dag op wategos beach gehad!! Prachtig strand en we waren met een leuk groepje; Jas Tom Brooke Dan en ik:) de rest werd allemaal high haha heel grappig, we hebben pizza besteld op het strand, super lekker:D 's avonds zouden we vet gaan stappen maar toen we in de club waren hield ik letterlijk m'n ogen niet open en stond ik te knikken op m'n knieën dus ben ik maar naar bed gegaan haha!:p
'S ochtends om 04:35 opgestaan en samen met Brooke naar the lighthouse gelopen om the sunrise te zien, we kwamen precies op tijd aan, echt precies op tijd!!! Het was de lange wandeling zeker waard, heel mooi!:)

10 December 2015

Hele dag op het strand rondgehangen:) ik heb een halve cookie gehad haha dus m'n eerste goeie ervaring met weed, was best wel chill, maar hoef niet perse nog eens haha:p S'avonds niet wezen stappen, op tijd naar bed zodat we de volgende ochtend heul vroeg op konden staan voor de sunrise!

9 December 2015

Er was een vuurshow in het hostel, heel gaaf! Daarna zijn we uit gegaan, ik was enorm dronken en was vooral aan het dansen en kletsen met Ray uit Ierland. We waren ineens met z'n 2en over en we hebben enorm veel gezoend de hele avond, sex on the beach, samen douchen, samen slapen, samen wakker worden, sex ook the beach, swim in the ocean after, perfect!!!😍
Dagje naar Nimbin geweest, samen met Jas, Tom, Kat en Dan. Bijzonder stadje haha 1 straat lang, heel kleurig en het ruikt er naar wierook en wiet:p je word om de haverklap gevraagd of je wiet of cookies wilt kopen!:p ik heb koekjes gekocht en Tom ging voor een zak wiet:p

7 December 2015

Wezen stappen in byron! Mega dronken haha, ben zelfs m'n telefoon nog even kwijtgeraakt maar gelukkig was ie gevonden door een eerlijk persoon!:D s'avonds nog met Tom op het strand gezoend haha oeps!! Leuke avond wel😄
Nou we zijn dus aangekomen in Byron Bay, en we verblijven in de backpackers inn at the beach. Het is ook letterlijk even de duinen over en je staat op het strand! Gister op het strand geweest, vandaag ook weer haha! Gister ook nog eventjes uit geweest, was wel oke maar niet fantastisch, vanavond gaan we weer!:)

5 December 2015

Heerlijke stranddag gehad @the Campground beach, noodles gemaakt for lunch, lekker biertje erbij, pure bliss!!! S'avonds na wat drama om Toms paspoort eindelijk doorgereden naar Byron Bay!

4 December 2015

We zijn met een groep naar The Campground gegaan voor 1 nacht. Echt mooi hier, een enorm strand waar bijna niemand komt, we hebben een enorme leguaan (oid) gespot, een paar best dikke spinnen..! Gister ging de rest surfen en ik keek toe, daarna bbq en toen spel spelen, kampvuur en naar bed, leuke avond!!:D

3 December 2015

Wezen fietsen met Alina (DL) en Mathilde (FR) we zijn best ver gegaan helemaal tot lighthouse beach! Helaas waren we te laat voor de kamelen:( via koala hospital terug gegaan en nog langs The Creek gefietst wat echt heel cool was met grote vleermuizen enzo!!:)

1 December 2015

Vandaag met een klein groepje naar een waterval geweest, ellenborough heette het, was heel leuk, twee keer gezwommen in de waterval lekker koud haha! Blij om met wat mensen om me heen te zijn:) Leah, Tom en Jas uit Engeland en Johanna uit Duitsland:)

30 November 2015

Dus, ik zit in ozziepozzie hostel, vanochtend in alle vroegte wezen surfen and het lukte me zowaar 1x om te staan!!!! Toen smiddags naar het strand en daarna naar een koala hospital en toen de rest van de middag aan het zwembad in het hostel gelegen:)

29 November 2015

Jeetje wat een dag.. Na de lunch deelde Elias mee dat hij het niet zag zitten met mij en dat hij alleen verder zou gaan! Na 2,5 uur rijden in stilte heeft hij me in port macquarie afgezet. Ik zit nu in YHA hostel wat gelukkig heel mooi en fijn is! Hopelijk word het vanaf nu weer leuk..!

28 November 2015

Voordat we Sydney gingen verlaten kwam Lizzie mij nog even opzoeken, zo leuk en lief!!! Nou en nu eindelijk zijn we dus weg gegaan uit Sydney, doorgereden naar Newcastle. Daar een hele leuke random avond uit gehad met 2 gestoorde locals haha, Elias en ik klikken helaas nog niet zo goed..

27 November 2015

Bijzondere dag vandaag, ik dacht dat we om 10.00 zouden beginnen aan de east coast maar ineens liep alles toch anders. Elias moest nog vanalles ophalen inpakken en wegbrengen dus we gaan nu morgenochtend, opzich geen probleem allemaal maar hij doet overal wel heel lang over haha.. Nog wel uit eten geweest met 3 van zijn vrienden, korean bbq, very tasty!!! M'n hostel friends zijn nu aan het feesten, wil eiglk ook nog wel even maarja dat gaat helaas niet echt nu.. Oh well, vanacht voor het eerst slapen in Dusty!:)
Gister avond met Declan ge-meet!!:) was heel leuk, eerst bij Lindt Café in Darling Harbour warme chocomel gedronken en toen naar Westfield Tower. Daar veel te dure cocktails gehad haha 20(!) dollar!! En toen kwam Darren ook nog lang in het laatste half uurtje, heel leuk om hen beiden weer even gezien te hebben!!:D

26 November 2015

Vandaag eindelijk Meike gezien hier!! We zijn lekker naar manly beach gegaan en het was echt idioot heet, volgens mij heb ik een lichte zonnesteek haha want ben echt niet helemaal lekker... Vanavond ga ik Declan, Darren en Luca weer zien, ik heb er echt zin in maar ik ben wel helemaal kapot nu helaas..:p

25 November 2015

Weer op stap geweest gister! We wilden eiglk naar scary canary maar de rij was zooooo lang dus uiteindelijk weer naar Side Bar gegaan.. Het was wel oke maar ik was echt super moe.. Kalvin heeft me thuis gebracht maar ik heb hem mooi niet binnengelaten haha!!
Vandaag moesten Nina en ik vroeg opstaan en voor 10.00 uitchecken bij the Maze. Om 13.00 konden we pas weer inchecken bij World Square Hostel dus in de tussentijd naar Kmart gegaan. Nu heerlijk aan het chillen in Hyde Park met my favorite crisps en deel 2 van Stephanie Plum!!😎

24 November 2015

Leuke dag vandaag gehad, met Nina naar Circular Quay geweest, Opera House en Harbour Bridge gezien. Via the Royal Botanical Gardens weer terug gelopen en lekker geluncht in de Maze. Toen met Rich naar The Hungergames gegaan hoeraa!!

23 November 2015

Omg what a night!! Ik zal hier maar niet alle details inzetten maar pf liep allemaal wel wat anders dan ik gedacht had omg haha en ook voor Nina in dat geval haha!!
Nog wat foto's van vrijdag avond bij Side bar, vanavond gaan we weer naar die bar maar nu met de rest van het hostel:)
Lekker naar het strand geweest met Nina vandaag!! Het was wel nogal winderig maar toch weer heerlijk gezwommen en gezonnebaad, dit keer met mijn liter fles factor 50 haha!! 😎☀️

21 November 2015

Heeeele leuke avond uit met m'n (ex) roomies!!! Eerst dus naar het vuurwerk wezen kijken, toen terug naar de Maze en goonpong gespeeld en toen met de partybus naar Home Bar in Darling Harbour!!🎉👯
Darling Harbour Fireworks!!! Ze doen dat om de zaterdag so lucky me dat het deze zaterdag was!!! AJ, Pontus en Nina waren met me mee!!😊

20 November 2015

Onverwachte avond uit met nieuwe vrienden!!❤️ we verveelden ons allemaal een beetje in onze kamer en toen besloten we fuck it we gaan drinken!! Dus goon opgehaald en drankspelletjes gedaan en s'avonds met z'n 6en uit geweest naar Side bar!! Ik, Nina uit Duitsland (aka Miguela uit Mexico..), AJ en Pontus uit Zweden, 'Makar' uit Engeland en Javier uit Chili.
Pf ben enorm verbrand afgelopen vrijdag op bondi beach, het was 42(!) graden omg en ondanks dat ik steeds lange mouwen en alles had ben ik dus toch vreselijk verbrand hoeraa...!:p

19 November 2015

Eindelijk weer terug in Sydney!! Ik vind het heel leuk om alles weer even te zien maar ik lig nu in bed en voel me toch weer wat eenzaam en onzeker over m'n leven, heb ik wel de juiste keus gemaakt? Naja zo voelde ik me de vorige x ook de eerste nacht, hopelijk kom ik morgen wat leuke mensen tegen!!:)
Getting close now, already flying above Australia!!

16 November 2015

Empty house, bags are packed! Lets bring on the adventures!!!