Europe, Asia, North America · 19 Days · 43 Moments · September 2017

Tak letíme a opouštíme USA a vracíme se do Evropy🚀

11 October 2017

Pohled na Alkatraz a tuleně ve známém přístavu Pier 39
Projížďka městem v ikonickém CabelCar 🚋 procházka po přístavu a zábava v Pier 39 🎠🎠🎠

10 October 2017

Přešli jsme Golden Gate Bridge tam a zpět a počasí nám dalo poznat tenhle most v různých podobách 🌁
Po příletu do SFO mírná dezorientace ve veřejné dopravě, ale vše úspěšně zvládnuto a před ubytováním jsme stihli navštívit China Town, dát si parádní americkou snídani a projít se v Golden Gate Park
Pohledy odeslány a čekání na letišti na první let, kam jsme se teda nevešli. Tak čekání na další let do San Francisca a tady už místo bylo tak huraaa!🚀

9 October 2017

Snídaně v Marriottu nám budou chybět 😢 odpočinek na pláži, nákup suvenýrů a pomalu se sbalit do San Francisca 🤗

8 October 2017

Dechberoucí slavnosti Luau. Parádní ukázka tradičních tanců, spousta lokálního jídla a velké množství drinků 😂🍹🍹😂💃🏻
Relax a dopolední pohodička s drinkem u bazénku plus náš výhled z okna po ránu 🍹

7 October 2017

Ubytování v luxusním apartmá v hotelu Marriott a drink u bazénového baru 🍹🍹
Úžasný výlet 4 míle za 120m vysokým vodopádem. Cestou další vodopád, strom co si vytváří podpěrný kmeny, bamboo forest a všeobecně krásná příroda.
Od rána výjezd na Road to Hana (spousta zatáček, vodopádů, výhledů a krásné přírody)

6 October 2017

Po příletu na Maui jsme se vydali pozorovat surfaře, želvy a západ slunce na pláž

5 October 2017

Sbaleno a musíme opustit krásný bydlení a opětovný čekání do poslední chvíle jestli bude místo na letu na Maui ⏰✈️

4 October 2017

Celodenní výlet po pobřeží kolem vodopadů, výhledů, pláží a barevné přírody

3 October 2017

U vodopádů RainBow Falls jsme měli moc kyslíku tak jsme si vyjeli na výlet na nejvyšší horu světa Mauna Kea. První tábor byl v 2 800 m.n.m s vrcholem 4 205 m.n.m 🌋

2 October 2017

Sledovali jsme aktivní vtekající magma do oceánu. Neuvěřitelně silný zážitek 🔥🔥🔥
Navštívili jsme Vulcano National Park a viděli aktivní vulkán a rozsáhlá lávová pole ☄️🔥

1 October 2017

Večerní přesun z Kona do našeho nového ubytování v Hilo. PS: Dostali jsme super pohodlný autíčko
Rozloučení se Scottem a Sally a přesun na Big Island 🚀

30 September 2017

Spánek opět v naší super hamace. Mírné nedostatky v přístřešku zapříčinily masivní vytopení během večerního deštíčku 🌧🌧🌧 vše jsme ovšem opravili a krásně jsme se vyspali
Navštívili jsme pověstné Queen’s bath. Naprostá nádhera a respekt před oceánem 🌊🛁

29 September 2017

Přesun na severní část ostrova a “ubytování” se v naší skvostné hamace hned u pláže 👍🏝
Mákli jsme si na řece při výletu za Secret Falls v Wailua River State Park🌊

28 September 2017

Zajeli jsme si na lodi podél celého Nāpali Coast. Potkali jsme Spinner delfíny taky delfíny světoběžníky, viděli jsme úžasnou přírodu, krásně jsme si zašnorchlovali a užili si moře 🛥🌊🐬🐠🐢⛰

27 September 2017

Spouting Horn a krásný lehárko u západu slunce🌅
Genki Sushi - aneb když vám jídlo přiveze sushi vláček
Předobědová pohoda a Shave Ice🍧
Dopolední pohodička na pláži Poipu 🏖🏖

26 September 2017

Naprostý relax na Poipu beach společně s tuleněma a duhou 🏖🌈
Navštívili jsme největší kávovou plantáž v USA. Ochutnali jsme i kávovou slupku a samozřejmě všechny druhy kávy co jsme mohli ☕️☕️☕️
Výlet do Waimea Canyon State Park. Viděli jsme naprosto neuvěřitelný výhledy, vyšlápli jsme si na úžasný výhled a zabloudili v džungli 😂
Naše úžasný bydlení u Scota a Sally. Nádherný dům s úžasným okolím. Po celém ostrově spousta kohoutů, gekonků a prasátek 🐓🦎🐷

25 September 2017

Přílet na Kauai a začíná pohodička na Hawaii. Seznámili jsme se se Scotem a Sally a ubytovali se v jejich parádním baráčku v údolí poblíž Poipu. ☀️🏖
Mezipřistání v Honolulu a Pasová kontrola včetně pohovoru při vstupu na území USA. 🇨🇿🗣🇺🇸
Odpočinek a opětovné čekání do poslední chvíle na volná místa na letu do Honolulu.
Procházka po Seoul. Návštěva tradičních zahrad 🏯 a trhy s ochutnávkou všeho možného 🍱🍢🍤
“Svačina” na letišti aneb KimChi🌶🌶🌶
Přílet do Incheonu 25. 10. V 10 hodin ráno (stejný datum i čas, jako přílet co nás čeká na Havaji)

24 September 2017

Čekání na volná místa a vyrážíme směr Seoul 🚀
Čas vyrazit na letiště a Cesta kolem světa začíná!