Seychelles · 32 Days · 13 Moments · April 2017

Laia and Vicent's tour through Seychelles

29 May 2017

Avui ens hem alçat i hem desdejunat pastís de maduixes, hem anat a North Island i allí hem vist a la meva amiga Jean. Ens va dir que el Resort del costat va ser triat pels ducs de Cambridge i el van conservar com una illa de la realeça, perquè la seva essència natural amb els arbres exòtics fan que siga molt bonic. Després vam veure una platja però teníem fam així que vam fer un pícnic, vam agafar coco de les palmeres i la fruita que hi havia i la veritat estava molt bona eixa barreja. Després de fer la digestió hem anat a nedar, vam veure molts peixos, aus i cegonyes. Després vam anar a l'hotel a sopar carn.

28 May 2017

Avui pel matí, s'hem alçat, s'hem vestit i hem baixat al restaurant i hem menjat unes empanadilles de tomaca, tonyina i ceba. Després ens hem posat el banyador i hem anat a la platja a per la lanxa motora i ens ha dut fins a Fregate una de les illes més boniques. Allí ens esperava Kamillah una xica Sud-africana que va anar a l'universitat amb nosaltres. Ja eren les 11 i es vam sentar en unes hamaques per gaudir de la brisa del mar i de mentre esmorzar uns entrepans. Després anàrem pels boscos i gaudirem de unes quantes aus: Com el Fairy Tern, El Rabijunco, El xatrac, el lloro negre i per últim la seva mascota el Noddi Brun una au que es troba sols en La Digué ( una illa ), també hem vist uns arbres de Takamaka, palmeres i ametlers. Hem dinat uns entrepans. Per la vesprada hem anat a buceigar pels arrecifes de coral ha estat molt guai. Després hem anat al hotel i hem sopat.

26 May 2017

Ens vam despertar vam desdejunar Aguaymanto que es un producte típic de les Seychelles, te un sabor un poc mes agre que una tomata. Després vam anar en avioneta a Desroches Island i allí vam trobar a un xic que es deia René. Ens va dir que era una illa de les mes verges del món, que es un paradís privat que es conserva un autèntic santuari natural es una creu en mig del mar.Després vam anar nadant fins al santuari a fer un pícnic vam menjar peix i vam agafar molts tipus de cocos, perquè el cocoter es la planta mes típica d'allí Després vam llogar 2 bicis i vam anar per Desroches Island per a explorar mes ràpid. Vam recórrer un poc d'illa vam veure arbres molt bonics i exòtics i després Vicent em va tirar una bola d'arena i vam formar una guerra de boles d'arena, vam veure un cranc que pareixia una bola d'arena. Després tornarem a l'hotel i a la taula ens vam trobar cuscuz de fruites.

23 May 2017

Avui pel matí s'hem alçat,s'hem possat roba vella perquè avui tocava senderisme, després hem desdejunat Porridge, es com una sopa de cereals, amb dacsa i soia amb mores per decorar, és el plat típic del païs del costat Zàmbia. Després hem baixat a la platja, hem agafat el veler i hem anat cap a Praslin, més concret al Valée de Mái una selva protegida, on es troba la tribu Masai, aquesta vegada Laia i jo no hem volgut contractar a un guia, així ho descobrim pel nostre compte. A continuació estàvem mirant les fruites, les verdures i els animals que es trovabem i de sobte és vam trobar amb una família Masai, el pare es deïa Arun, la mare Tinaye, el fill Emín i la filla Kilima, ells encara que no parlaven els nostre idioma ens van recomanar a que anàrem a unes coves. Allí vam dinar uns entrepans fets per Laia. Com sobraven vam convidar a la família Masai.

19 May 2017

Per la vesprada hem anat al spa del hotel on hi havia una sauna, masajistes de masajes turcs, jacuzzi, piscines d'aigües de tots tipus, banys de fang, etc. Ha sigut molt relaxant. I ens agradaría tornar a repetir
A la 13 hem agafat la parilla i hem començat a torrar els peixos que em pescat. Hem dinat i estaven molt bons per qué som uns cuiners de fàbula.
Ja eren les 12, Vicent i jo teníem fam així que anàrem un poc a la platja agafarem la canya de pescar, el cuc i començarem a pescar. Pescarem 1 perca, 2 lubines i 1 rap. També vam pescar un peix cardinal del Banggai.
A continuació , després d'esmorzar hem fet un poc de vela em conduït Laia i jo, després em fet una carrera, que he guanyat jo, perquè a mig tram Laia es va caure.
Després hem fet windsurf, ha estat genial, sols que m'ha paregut molt difícil anar amb la tabla, No se si a Vicent l'haurà passat el mateix?
Ens hem despertat, hem desdejunat gelat de papaya,( estava molt bó ). Després Hem anat a la platja privada de l'hotel, i s'hem posat el banyador, per damunt el tratje de buceig i l'esnorquel i s'hem tirat a l'aigua a fer esnorquel, que per cert és molt guay i us recomane a tot que hoproveu.

4 May 2017

A l'hora de dinar vam anar al Cafè des Arts un dels restaurants més propers del The Liberty Monument. Només arribar el cambrer René Abdoul ens va atendre, Laia és va menjar un Palourd, un tipus de marisc amb mantega aromatizada, amb un poc de Daube la gran deliciosa salsa agridolça de les Seychelles i per acompanyar una amanïda de bledes, la verdura més típica de les Seychelles, un poc de ruibarbò, dacsa i tomata. I jo em vaig menjar de primer un TekTek una sopa de marisc amb ceba, all i juliverd i de segón Carii Coco, qualsevol tipus de carn amb llet de coco amb Rougaille per acompanyar, una salsa de tomata per guarnir diferents carns. Laia i jo acabarem plens.

2 May 2017

Ara hem arribat a l'hotel de 4 estrelles Takamaka Green Village que ja teníem reservat. Es molt gran i luxós hi han habitacions molt boniques amb un estil modern i elegant, també hi han piscines naturals, jacuzzis i una platja privada. Entre els dos en ha costat 2.100€.

28 April 2017

Ara Laia i jo acabem d'arribar a Mahe una illa de les Seychelles, jo ja se que anem a viure noves experiències i va a ser inolvidable, s'ho anem a passar genial.