Netherlands · 13 Days · 13 Moments · January 2018

25 January 2018

Blijft gek zo’n zwart strand, maar wel net zo lekker.

24 January 2018

Vandaag hebben we een bustrip gemaakt naar La Gomera . Weer een heel ander eiland. Veel bos en erg groen. Niet leuk voor een week vakantie maar leuk om gezien te hebben. We vertrokken om 7.30 uur en waren terug om 19.30 uur, een lange dag dus. Het is heerlijk zomerweer. Lekker de voeten in de sandaaltjes, heeerlijk. Voor morgen hebben we niet veel plannen. Relaxen op het strand misschien. Hebben jullie die foto gezien op het uitzichtpunt? Je staat op een glazen bodem, best pittig. De foto van Jan heeft de Teide op de achtergrond, was mooi om zo helder te zien . Vrijdag komen Arno en Jolanda, veel zin in. Lfs van ons
Soms een beetje krap met passeren.
Op weg naar het eiland la Gomera

23 January 2018

Vanaf ons balkon
Hoi, vandaag zijn we in het National Parc del Teide geweest. Het was prachtig. Ook een mooie wandeling gemaakt met steeds uitzicht op de Teide. Heel apart om op het zwarte lava te lopen. We waren om 4 uur terug in het hotel en dan is het nog heerlijk in de zon. Voor morgen hebben we een dagexcursie geboekt naar een ander eiland , La Gomera, waar we nog nooit zijn geweest. Vroeg op, om 7.30 uur in de bus. Liefs van ons
Lekker begin van de dag,

22 January 2018

Het was een heerlijke dag. Langs de kust naar de vuurtoren in het noordwesten gereden. Zomers weer met een blauwe lucht en 22 graden. We liggen nu nog lekker wat te lezen bij het zwembad en gaan zo een drankje nemen in de bar. VAKANTIE.

21 January 2018

Prachtige zonsondergang.
Het is heerlijk weer. Strak blauwe lucht . We gaan nu even een boulevardwandeling maken . Vanmiddag gaan we het zwembad uit proberen . Het hotel is minder dan verwacht maar wel okay. Zo heerlijk om de zomerkleren weer aan te hebben.