Greece · 3 Days · 19 Moments · June 2017

Sotirios's adventure in Paros, Greece

6 June 2017

Το πρωινό πριν φύγουμε από το νησί κάναμε μια βουτιά στην πισίνα του ξενοδοχείου και μετά άλλη μια στην παραλία Μαρτσελο απέναντι από το λιμάνι για να έχουμε στο νου μας και το καράβι Η παραλία Μαρτσελο είχε υπέροχα νερά και ήταν από τις ωραιότερες που πήγαμε, με λογικες τιμές για ξαπλώστρες,
Το τελευταίο βράδυ πήγαμε πάλι στην Νάουσα όπου αυτή την φορά ξεκινήσαμε την βόλτα μας από το γραφικό λιμανάκι της, μετά μπήκαμε στα σοκάκια για βολτιτσα, η Χρύσα μας για άλλη μια βραδιά την έβγαλε στο καρότσι της απολαμβανοντας τον υπνακο της, οι υπόλοιποι κάτσαμε για ποτάκι σε ένα όμορφο σοκακι στο μπαρ Sante
Στην Αντιπαρο φάγαμε στην χώρα στην ταβέρνα Αργω που μας πρότεινε ο Αντωνιου ο Δημήτρης. Ωραίο φαγητό με μαγειρευτά και καλές σχετικά τιμές (σε σχέση με αυτά που έχουμε δει αυτές τις μέρες)

5 June 2017

Την τελευταία(ολόκληρη) μέρα αποφασίσαμε να γνωρίσουμε και την Αντιπαρο! Έστω για κάποιες ωρες. Το καραβάκι-τυπου παντοφλα χρειάστηκε 5' για να μας περάσει στην απέναντι πλευρά.... Με το που φτάσαμε αναζητησαμε μια παραλία για βουτιά κάνοντας την διαδρομή από βορα προς νότο του νησιού, είδαμε από μακρυά την παραλία της Παναγιάς(φάνηκε πανέμορφη), από κοντά την παραλία του Σωρου η οποία είχε κόσμο και δεν είχε ξαπλώστρες, συνεχίσαμε νότια μέχρι τον αι-γιωργη όπου η θέα με το δεσποτικο απέναντι σου κόβει την ανάσα, η θάλασσα όμως για μπάνιο δεν λέει τίποτα και έτσι πήραμε τον δρόμο της επιστροφής με σκοπό να καταλήξουμε κάπου για μπάνιο, έτσι μετά την παραλία του Σωρου μπήκαμε στο πάρκινγκ ενός χλιδατου ξενοδοχείου γιατί μας άρεσε εκ πρώτης όψεως η παραλία, τελικά και ακριβές ξαπλώστρες -στρώματα πληρώσαμε χωρίς καμία παροχή και η θάλασσα το νερό δηλαδή δεν ήταν κάτι φοβερό Κατά τις 4 φύγαμε να πάμε για φαγητό στην χώρα του νησιού να φάμε σε ταβέρνα που μας πρότεινε ο Αντωνιου ο Δημήτρη
Το καλύτερο φαγητό και σε φυσιολογικές τιμές έως τώρα το φάγαμε στην ταβέρνα Θαλαμι στον Αμπελα, πολύ όμορφο ταβερνακι πάνω στην θάλασσα, έχει κρατήσει την παλιά του διακόσμηση και αυτό βγάζει μια αίσθηση αυθεντικου μαγαζιού

4 June 2017

Φαραγκας
Παραλία φαραγκας: πεντακάθαρα νερά, αναβαθα, ιδανική παραλία για όλους, ξαπλώστρες με στρωματαρα για να μείνεις όλη την μέρα, όταν ήρθαμε εμείς 4/6 είχε ένα αεράκι και λίγο κυματακι αλλά γενικά υπέροχο μέρος, αξίζει!!!!
Την δεύτερη μέρα πήγαμε στην εκκλησία της Παναγίας της εκατοντοπυλιανης στην παροικια, πραγματικά εντυπωσιακή και επιβλητική εκκλησία
Φάγαμε την δεύτερη μέρα της παραμονής μας στο νησί στην ταβέρνα άνεμος πάνω από την παραλία κολυμπηθρες, το φαγητό θα το χαρακτήριζα απλά καλό και ακριβό σε σχέση με τις ποσότητες
Το Σάββατο πήγαμε στην διάσημη παραλία της Πάρου τις κολυμπηθρες, θα έλεγα ωραία παραλία με υπέροχη θέα και βράχους γλυπτά αλλά νομίζω υπερτιμημενη, όχι δηλαδή κάτι σούπερ
Μένουμε στο Paros Bay σε δωμάτιο με θέα κήπο, τέλειο ξενοδοχείο σε υπέροχη τοποθεσία κοντά στην παροικια Κάτω από το ξενοδοχείο έχει μια πολύ όμορφη παραλία που όμως δεν προλάβαμε να την "βουτηξουμε", επίσης στην παραλία έχει και ένα πολύ ιδιαίτερο μαγαζί ταβέρνα καφέ κτλ όπου εμείς φάγαμε μόλις φτάσαμε, από γεύσεις είχε αρκετή πρωτοτυπία αλλά σε κάποιες περιπτώσεις ήταν λίγο υπερβολικές και χανοταν η νοστιμιά, σαν χώρος και σαν μουσικές όμως θα του έβαζα 10/10
Ήρθαμε στο νησί με την Hellenic seaways και το high-speed 7 την Παρασκευή 2/6 και ώρα 14:00 Για το επόμενο ταξίδι προς αυτούς τους προορισμούς ( Σαντορίνη - Ιο- Πάρο - Μύκονο) να θυμάμαι να επιλέξω τις σωστές θέσεις στο πλοίο οι οποίες είναι πάνω (θέσεις 200+...) και όχι κάτω (θέσεις 300+...)