Europe · 13 Days · 72 Moments · June 2017

A ma esti tapasozás KissImi ajánlásával történt 😍😍
Ronda... elég szép zárás 😳😳😍😍😍😍
Még Ronda
Cadiz. Nagyon tetszett, csak a 40 fokban nem bírtunk túl sokat városnézni :)
Aki Cadizban jár, ne hagyja ki ezt a tapasozót. Azóta is emlegetjük.
Fürödtünk egy utolsót az Atlantiban :( és elindulunk visszafele: Cadiz aztán Ronda (Rondat egy Egerszalóki hétvégén, az apartmanba kirakott képeslapon néztük ki magunknak évekkel ezelőtt :) )
Tegnap délután érkeztünk ide, Barbateba. Eljutottunk Spanyolország azon részére, ahol már tényleg SENKI, SEHOL nem beszél angolul. Eddig legalább a hotelekben pötyögtek valamit 😂 de tök jól elkommunikálunk félszavakkal, kézzellábbal.

15 June 2017

Homokdűnés part - Playa Paloma
Építettünk egy delfint 😜🐬

14 June 2017

És egy naplemente Tarifaból :)
Ma Tarifaban voltunk, városnéztünk, strandoltunk, fürödtünk az Atlanti óceánban ismét
Aztán megint elmentünk egy bálnalesre, de az igazán izgi állatokat (pl orka!!!) július-augusztusban lehet látni. Láttunk delfineket, de nem voltak annyira szociálisak, mint az Azorin, nem jöttek a hajóhoz. Illetve láttunk bálnát is (pilot whale, nem tudom mi magyarul). Képeket nem készítettem, inkább videom van :)
Szálloda folyosó 😎😎

13 June 2017

Most 2 estét is egy helyen töltünk, Afrikára néző kilátással :)
Gibraltar, a szoros, Afrika
Nagyon szemtelen majmok 😂 egy nőnek a hátizsákjából vették ki az üdítőt, egy másiknak meg a cicijére ugrott rá, mert már nem tudta máshova dugni a zacskót 😂😂
Gibraltar olyan pici, hogy itt van Európa 2. legrövidebb leszállópályája (az 1. Corfu), ami keresztbe szeli a bevezető utat, ha jön egy gép, piros a lámpa, és elsőbbséget kell adni a gépnek
Határ az angol földre - Gibraltar
Ma Gibraltár a cél, de útközben megálltunk Castellarban, ahol a minifalu a vár falain belül van
Reggeli kilátás

12 June 2017

Nagyon izgi 😂
Elmentünk sétálni a minifaluba
A pici faluk a hegyekben 😍😍mi is olyanban vagyunk
Egy icipici faluban vagyunk egy nagyon cuki szálláson, elég elképesztő kilátással
A strand után elindultunk a mai szállásra, ami a hegyekben foglaltunk. Az út le volt zárva, a waze nem adott másik útvonalat, de Balázs nagyon ügyesen megoldotta
Ma pihis napot tartottunk :)

11 June 2017

Este 9, és Balázs már a gyógysörét issza 😂😂😂😂
Estepona
Mai szállásunk Estepona városában
Megérkeztünk Andalúziába. Malagában felvettük az autót a reptéren és az első megállónk Mijas nevű falucska volt. Fagyizni akartunk, de a sziesztának köszönhetően a bolti jégkrém is jó volt 😜
Újra Lisszabonban vagyunk, holnap reggel irány Malaga

10 June 2017

Banán
Búcsúzóul kihajóztunk erre a kicsi szigetre, aminek a kráterében fürödhettek a bátrak (a világ 4. legveszélyesebb medúzája lakik az atlanti ezen részén és láttuk is)
Visszamentünk ahhoz a tóhoz, amit első nap a köd miatt nem láttunk felülről (Sete Cidades). Ma szerencsénk volt! Sőt! Van egy elhagyatott hotel, amit ahelyett hogy lezárták volna ki van nyitva mindenki előtt és elég szuper a kilátás belőle! Állítólag sok helyinek a szálloda bútorja van az otthonában 😜
Az ördög szája... 4 tó, hegyek és a háttérben az Atlanti, ami a ködtől nem nagyon látszik. Elképesztő 😳😍

9 June 2017

Furnas nevezetes étele: Cordizo - minden féle húst és zöldséget beletesznek egy tálba, majd ezt belerakják egy gödörbe, ahol a föld melegében fől az étel. Tele vagyunk 😳
Az Azori szigeteket Európa Hawaiiának becézik, de azt is mondják rá, hogy Izland pálmafákkal, a vulkanikus aktivitás miatt.
A szar időre való tekintettel elmentünk Furnasba termálfürdőzni. Az 5 medencéből 4 39, 1 28 fokos. És annyira kénes, hogy sárga lett a bőrünk.
Ennek a kilátásnak sajnos keresztbe tett az idő, de legalább le tudtam fotózni a teheneket. Ugyanis a szigeten szerintem több tehén van, mint helyi lakos. Még amiből rengeteg van, az épített grillezők. Mindenhol, olyan kilátásokkal és környezetben, hogy huh. Állítólag a grillezés a helyiek egyik kedvenc időtöltése. Mondjuk használatban még nem láttunk egy grillezőt sem :)
Világítótorony 😍
Meglátogattunk egy világítótornyot, ahova 500 m-t kelllett sétálni. Lefele jó volt.... az eső vagy köd de valami csapadék esik, mindamellett hogy nagyon párás az idő
A park
Ma egy parkkal indítottuk a napunkat: vízesések, zöldzöldzöld és még canyoningolni is lehetett

8 June 2017

Ma a parkban a fiútól megtudtuk, hogy a maracuja helyi gyümölcs, aminek a magját annó egy madár hozta be a szigetre 😲😋 mint kiderült, nagyon sokmindent a madarak telepítettek be 🤗
Felmentünk a Lago da Fogo tóhoz is, amivel szerencsénk volt, mert még láthattuk. 5 perccel később a ködbe veszett és tejködben jöttünk le a sziget legmagasabb pontjáról
Utána bementünk ebbe a Jurassic Parkba, lenyűgöző növényzet... alattunk valami vulkán melegíti a vizet, de nem forr, mert csak 99 fokos, a feljövő gázok miatt bugyog! Itt a Balázs beállt a neleg vízesés alá, illetve a termál medencében is megfürödtünk. A helyi srác pedig elmondott mindent az azori élővilágról, imádják a természetet.
Mai napunk röviden: Balázs azt mondta délután 4-kor, hogy menjünk haza pihenni, mert több élményt már nem bír befogadni 😂 a bálnalessel kezdődött, ahol 2 kék bálnát (szuper szerencsések vagyunk 🙏🏻), egy barázdásbálnát és rengeteg delfint láttunk.

7 June 2017

Kilátás vacsorával
Mindenhol zöld és a végtelenség
Fürdőztünk az Atlanti óceánban!!! A természetes kis medencében források vannak, amik a bejövő vizet felmelegítik. Jön megy a hideg és meleg víz, egyes pontokon oly annyira forró, hogy simán megégetheti magát az ember. És nagyon kell kapaszkodni mert a hullámok könnyen a sziklához, kövekhez csaphatják az embert. Óriás élmény volt
Geek
Az azori szállásunk 😍😍😍😍
Ma elég sokszor hagyták el a szánkat különböző csodálatot kifejező szavak, tényleg elképesztően gyönyörű helyeken járunk 😳 Minden szuper zöld és minden totál virágos. Az utak mentén hortenziák burjánzanak 😍
Az időjárás rendkívül változékony, hol süt a nap és meleg van, hol az orrunkig nem látunk a ködben, hol csapadékos, szinte mindig szuper szeles.... az Atlanti óceán közepe ❤️
Itt alttunk valami naaaagyon szép van, de ezt most a ködtől nem látjuk 😂😂😂
Azt hiszem csoda dolgokat fogunk itt látni
Ponta Delgada a világ legcukibb városa!!!!
Megérkeztünk az Azori szigetek, Sao Miguel szigetére

6 June 2017

Egy nap Lisszabonban - végig ettünk/ittunk mindent, amit Rudas Gabi ajánlott, sőőt ;) bűntudat nélkül, mert a dimbesdombos városban mindent lesétáltunk 😜
Balázs állapota: "besörözve Lisszabonban"
Egy nap Lisszabonban 1
Egy nap Lisszabonban 2
Délben caipirinha és porto vino... érezzük 😂
Lisszabon - hotelszoba kilátás

5 June 2017

Kösssssz Google Maps 😏😂
Induluuuunk :) (esküvő utáni depresszió, mert olyan gyorsan elment, de már mindjárt jön a nyaralásos boldogság)