Denmark, Spain · 9 Days · 11 Moments · July 2018

10 July 2018

Så går turen hjemad. 🇪🇸🔜🇩🇰

9 July 2018

Så blev det altså sidste dag her i Spanien. 🌞🇪🇸 Vi spiste lækker morgenmad sammen, som bl.a. bestod af røræg og en masse frugt. 🍑🍒🍇🍈🍍 Ellers er dagen bare gået med at få slikket det sidste sol, badet i poolen og spillet Yatzy. Til frokost fik Hejre lige den gode ide, at bruge alle vores rester til at lave en omgang lækre toast-pizzaer, hvilket var mega lækkert. 🥪😍 Om aftenen gik vi ud for at spise på restaurant og nyde den sidste aften sammen, og da vi kom hjem tog vi den sidste musik-quiz. Vi fik altså fundet den ultimative mester af musik-quizzen, som selvfølgelig blev Nina, med en stor sejr. 👏🏼😂🎶🥇

8 July 2018

I dag gik Nina, Hejre, Andrea, Julie og jeg ned til byen for at kigge på butikker. Vi var inviteret til mad hos Simones far, så der gik vi hen om aftenen. Der stod den ellers på grill-mad og en tur i deres pool efter den varme gåtur derhen. 🙈💦

7 July 2018

Vi sov længe og hyggede lidt ved poolen i dag. Vi fik også besøg af en gigantisk græshoppe. 😱🦗 Om eftermiddagen havde vi aftalt at tage ud og køre go-kart, hvilket vat helt vildt sjovt. Simone endte selvfølgelig på førstepladsen. 🏎🥂🥇 Da vi kom hjem lavede Nina og jeg lækre pizzaer til aftensmad. 🍕😍

6 July 2018

I dag tog vi på markedet nede i byen. Vi fik købt både tøj, smykker og en masse frugt, som vi nød i poolen da vi kom hjem. Simone kørte ud i lufthavnen for at hente sin storebror, og handlede ind. Da hun kom hjem gik Julie og Maja i gang med at lave spagetti og kødsovs. 🍝 Vi spiste aftensmad på terrassen og hyggede med drinks og musik-quiz, inden vi gik ned til byen for at møde Simones bror på Saxo. Vi hyggede og drak endnu en gang lækre cocktails, og snakkede igen med de Israelske drenge fra den anden aften. 🍹🥂

5 July 2018

I dag havde vi endnu en afslappet dag. 😌 Julie, Andrea og jeg blev hjemme og spillede yatzy, mens de andre gik på stranden. 🌊 Om aftenen gik vi ud for at spise på kinesisk restaurant. 🍜🍤 Det var vildt lækkert😍 Efter maden gik vi ned på en bar som Simone kalder for “heksebaren”, som ligger ned mod vandet. Vi drak en cocktail og hyggede lidt, inden vi gik hjem igen fordi vi skal lidt tidligt op i morgen. 🍹☺️

4 July 2018

I dag stod Nina, Simone og jeg op for at tage ud og handle et par småting. Senere spiste vi morgenmad og dasede ved poolen det meste af dagen. 💦😋 Vi spillede kort og terningspil og til aften lavede Nico og Simone den lækreste spagetti cabonate. 🍝 Om aftenen tog vi endnu to af vores musik-quizzer Inden vi gik ned tik byen for at få et par cocktails. 🍹🍸 Vi endte på en mega hyggelige bar, kaldet SAXSO, hvor vi blandt andet snakkede med tre drenge fra Israel som også boede her i byen. 👏🏼

3 July 2018

I dag sov vi allesammen meget længe😴 Vi spiste morgenmad på terrassen og derefter tog Julle, Andrea og jeg på stranden mens de andre blev der hjemme. Vi fik badet og senere købte vi en lækker cocktail.🌊🍹 Da vi kom hjem var Simone og Nina kørt afsted for at hente Maja i lufthavnen. Vi spiste lidt sen frokost og spillede terninger mens vi ventede. 🍳🎲 Ved en 20-tiden kom de tilbage og vi kunne genforenes med Maja, så vi endelig var fuldtalligt. 😍 Ravn og Andrea lavede aftensmad, som var lækre burgere. Senere åbnede vi et par flasker sangria og dystede i to ud af otte af vores musik-quizzer. 🍷🎶

2 July 2018

Efter vi ankom tog Simone, Ravn og Andrea direkte ud og handle, mens vi andre pustede badedyr op og fik afprøvet poolen. 💦🙈 Da de kom hjem fra indkøb spiste vi frokost sammen og badede og solede videre det meste af dagen. 🌞🌺 Ved en 4-5 tiden begyndte vi så småt at gå i bad og gøre os klar til at gå ned til byen for at finde et sted og spise. Vi endte på en hyggelig restaurant med en smule udsigt over stranden. Efter maden gik vi en lille tur gennem byen og kiggede på stranden, restauranter og butikker. Vi sluttede dagen af med en lækker is, inden vi gik hjemad igen ved en 10 tiden om aftenen. Dejlig begyndelse på ferien. ❤️🥂🇪🇸
Ankomst til Spanien og ankomst til vores skønne hus, som vi nu har æren af i en hel uge 😍
Så har vi fået iført os vores t-shits og er snart ved at være klar til afgang. ✈️🇪🇸 Vores fly afgår kl. 6:20, og vi skule ankomme til Alicante lufthavn ca. 9:40. Julie havde i øvrigt en lille “førstehjælps-pose” med til alle, så nu kommer vi ikke til at mangle noget på flyveturen. 😉