Turkey, Portugal · 6 Days · 27 Moments · January 2017

Pınar's adventure in Lisbon, Portugal

14 January 2017

Porto'da ilk günümüz. Yine seramik kaplı binalarla dolu dar sokaklardan geçerek en merkezi caddesi Rua da Santa Catarina'ya gittik. Yol üstünde Mesa 325 adında İskandinav tarzı bir kafeye uğrayıp yine kahve içmeyi başaramayıp kendi kraft biralarından içtik, Porto Şarabı'nın tadına baktık

13 January 2017

Trenle Lizbon'dan Porto'ya geçtik. Trene biner binmez uyumaya başladığımız için foto yok 😴😴
Oceanário de Lisboa- sevinçten çığlıklar attığımız çok ilginç kocaman bir akvaryumdu. Bir sürü renkli balıklar ve kurbağalar, keyifçi kunduzlar ve penguenler gördük 🐧🦎🦀🦑🐙🐬🐡🐟🐠🦐🦈🐳🐋🐊

12 January 2017

Akşam harika bir Speakeasy Bar'a gittik. Dekorasyon, ışıklandırma, müzik, hepsi çok başarılıydı. Kokteyl menüsü de gördüğümüz en değişik içeceklerden oluşuyordu. İpek hayatının en enteresan çiçeğini yiyip öyle içti kokteylini ve 2 gün boyunca ne kadar etkileyici olduğundan bahsetti 😁 Red Frog Speakeasy Bar - Lizbon
Medeniyete döndük! 👏👏 Akşam yemeğini Meksika restoranında yedik, her şey lezzetli ama yine küçücüktü, karınlar yine aç kaldı 🤦‍♀️ Ama önemli değil çünkü ben hardallı kokteyl içtim 😍😍 Taqueria Pistola y Corazon
Lizbon'un karşı yakasını merak etmemiz sonucu feribotla karşıya geçtik...⛴ 2 saat dar sokaklarda yürüdük ve hiçbir şey bulamadık. Hemen Lizbon'umuza, medeniyete, geri döndük. Lizbon'un çok farklı, gelişmemiş ve dökük bir yüzünü gördük🏚
Planlarımıza göre bugün yakınlardaki küçük kasaba Evora'yı keşfetme günü. Ancak Portekiz'de toplu taşıma yeterince gelişmiş değil, tren bulmamız mümkün olmadı. Biz de günümüzü Lizbon'da yapamadıklarımıza ayırmaya karar verdik.

11 January 2017

Casa Velha Cascais- sonunda hepimizin doyduğu taze balıkların olduğu bir akşam yemeği 😋😋 Cascais usulü muzlu dil balığı 🍌🐡
Son zamanlarda zenginler tarafından keşfedilmiş küçük, güzel balıkçı kasabası Cascais 🗺
Avrupa'nın en uç noktasındayız. 👏👏👏 "Here the land ends, the sea starts"
İlk durağımız Palacio de Pena, neredeyse tüm Portekiz'i gören inanılmaz bir noktada kurulmuştu ve çok etkileyiciydi
Sintra çok büyük bir yer ve görülecek çok sayıda etkileyici yapı var. Kendimiz dolaşmamız mümkün olmayacağı için bir araç kiraladık.
Sintra'ya gidiyoruz!

10 January 2017

Fado Gecesi - Alfama'nın daracık ve ıssız sokaklarından geçerek Fado dinlemeye gittik
Jeronimos Manastırı ve Coğrafi Keşifler anıtını görmek için rüzgarlı havada deniz kenarından yürüdük.
Fábrica dos Pastéis de Belem since 1837 🍮 ünlü Portekiz tatlısı 😋
Akşam yemeğini bir Portekiz restoranında yedik. Ne istesek küçük küçük geldi, ne olduklarını da tam anlamadık; hem babam hem annem aç kaldı ☹️☹️ - Bairro de Avillez
Electrico 28 Lisbon'un tüm tarihi bölümünü dolaşan tramvay 🚋
Jeronimos Kalesi, şehri 360 derece görüyor, şehir aynı İstanbul'a benziyor.
Kale yolu. Lisbon'un ünlü vişne likörü🍷
Alfama'da kahve molası vermiştik, sonra bir baktık kokteyl içiyoruz 🤓🤓
Otelin kahvaltısı 🤗🤗
Sabah güneş doğmadan yakınlardaki bir parka gidip yürüyüş yaptık 🌳

9 January 2017

Elevator of Santa Justa Lisbon manzarası 🏰
Ribeira Das Naus- Deniz kenarından yürüyerek turumuza devam ettik. Bir sonraki durağımız Plaça de Commercial, tam gün batımında yakaladık. Harika bir yerdi.
İlk durağımız Timeout Market Hall, içinde bir sürü küçük restoran olan harika bir alan, yedik içtik :)