Europe, North America · 24 Days · 61 Moments · March 2017

Pernille Tviiss eventyr i USA

23 April 2017

D.23. april igen et lækkert hotel. Meget miami-style/ retro. 😆 Vejret var varmt, men vådt. Den blev brugt på shopping og se lidt af miami. Ungerne var i poolen, mens vi pakkede kufferter for sidste gang i denne omgang. Miami er en stor by , dog ikke i nærheden af NY. Som Sebastian sagde: " Der er godt nok mange rige i Miami" 😂 der er mange dyre biler. Også en del hjemløse 😶 Vi skal i imax i aften. Ligger og venter på at tage afsted.

22 April 2017

Kinky badeværelse 😎😎
Den 21. April var dagen, hvor vi skulle have været ude og dykke, men det blæste for meget, så det var ikke sikkert nok for os. Vi brugte dagen på tennis og golf. Efter 4 timers aktivitet kørte vi en tur ud til big pine key. Så en over 100 år gammel nedlagt railway og mere blåt smukt natur. Vi spiste aftensmad på en anden mega hyggelig restaurant ned til vandet, hvor vi fik smagt alligator kød og fisk. Speciel oplevelse. Der var et bryllup på en af verandaerne, kæmpe store fisk/hajer, som børnene fandt svært interessant. Derfra hjem og pakke til miami og sidste destination inden turen går hjemad. Idag d. 22. April checkede vi ud af vores lækre lodge. Har lige svømmet med delfiner. Uhhhh det var feeeddddtt. Det kunne ingen af os få nok af. Det var wuhuuuuu awesome awesome awesome.. de er så dejlige. Det må man gøre én gang i sit liv. Nu sidder vi i bilen, sidste tur , på vej til miami. Vejret skulle ikke være det bedste. Nu må vi se😎😍💖

21 April 2017

D.20. April Sov længe. Kørte ud mod key west. Fandt en badestrand, hvor vi badede, snorklede og solede os. Der gik total paparazzi i den, da Mikkel opdagede en stor leguan gå hen og stien foran ham. Det viste sig at der var rigtig mange, små . Store og meget store i forskellige farver. Tog hjem og Emma, Mikkel og Sebastian legede i poolen i 2,5 time. Vi tog vores første drink ved baren. Strawberry daiquiries. My favorite🙌 Spiste på restauranten på stedet. OMG. DYRT. smagte dog godt. Kun den ene aften, det kommer til at ske. Vores børn er virkelig fantastiske til at prøve nyt mad. Jeg er imponeret.

20 April 2017

Opgive og tilkalde hjælpe over walkie talkie. Så vi sad en halv time i bagende sol og satsede stærkt på at alligatorerne holdt siesta. Da der kom en, skulle vi gå ud i sumpen (drengene blev båret mor) ca 4 meter. Det var lidt nervepirrende 😶😶 Så var vi på farten igen, da går ok stærkt, men kun meget kort tid, da han ville vende, sad vi fast igen. Ja det er rigtigt. Så vi blev hentet igen og måtte en tur i sumpen. Da vi kom tilbage, så vi et alligator show. Fik masser af info om dem og hvordan de lever i folks baghaver hernede, at krokodiller er farligere og hvorfor og mm.m.😀😀 Vi vendte næsen mod the keys og tjekkede ind ved 18 tiden. HOLD NU OP! DET er paradis. Her er alt. Og vi havde lige snakket om at vi var spændte på , hvad der ventede os at bo i. LUKSUS og Fint var hvad , der vente. Vi spiste ned til vandet, det blæste dog en del, men med levende musik og SÅ dyller. 😍😍😍 Hjem på cheeca lodge og spa, slappe lidt af og i seng.
Det blev d.19. April og tid til at tage ned til florida keys. Det var på maps en 4,5 timers køretur. Vi kørte kl ca 8.30. På vejen var vi på airboat ride i everglades sumpene. KÆMPE STORT område. Da vi skulle til og afsted, synes Andreas det gik lidt for godt, så han var så uheldig at snuble over en kant, så storetåen måtte under first og plastre. Sko på ham og så ellers afsted. Da vi kom afsted og ja vi så alligatorer ca 4. En mor ved hendes rede. Helt tæt på. Jeg synes det var lige tæt nok på. Hun hvæste af os. 😲😲😨😨 Vi fik en masse info om dem. Desværre var der var tørt og lavvande og vi sad fast, som rigtig fast. Det tragikomiske ved det, var at jeg lige 2 min forinden havde spurgt om vi ikke kunne risikere og sidde fast? ( da han gik ud i sivene, som lagde ned og komme lidt og sagde der er ikke meget vand) Hvortil han svarede, at jo det kunne vi og så grinte han og sagde nej det var bare for sjov... Det var det så ikke.... VI SAD FAST. 😱😱 EFTER FLERE forsøg, måtte han opgiv
Mor og søn billede. ( mine bryster ville bare med desværre 😖) men synes billedet er så godt 💖

19 April 2017

Den 18. April blev ren afslapning. Da vi havde fået lidt godt med sol dagen før, blev det kun til en lille tur på stranden, en is og et spil. Børnene skrev dagbog og Emma lavede lektier. Spiste på samme restaurant som aftenen før. Dog var det kun Emma, der var heldig med det mad , hun bestilte 😂🙄😂 Humøret var/er stadig højt. Andreas og Mikkel havde en konkurrence i gang med jokes. Nogle kendte, nogle gjemmebryggede 😆😆 Det var underholdende 😁😁 Andreas: " fryser du? For ellers kan du bare stille dig over i hjørnet, der er 90 grader"😂😂😂 Mikkels: " hvad drikker en bokser? Slush ice" 😂😂 Så hjem og pakke. Det var den dag ❤

18 April 2017

Året. Vi har på en sandbar, hvor vi samlede muslinge skaller og badede lidt. Tilsidst sluttede vi af med at se sunset, mens vi fik en drink og hørte musik. Vi udvekslede dansk musik. 😎😀😀 Sebastian fik en vældig snak med ham. Han sagde til captajnen , at han virkelig gav folk en uforglemmelig oplevelse, når de var på hans båd. Captainen blev mega glad og synes han var en meget betænksom fyr. Vi sejlede indimellem temmelig stærkt og børnene fik lov til at sidde oppe foran på båden. Det synes de var total fedt. Det var LIVET! Forinden bådturen var vi på stranden. Badede og snorklede. Fik alle lidt for meget på skuldre og arme. Vi spiste sent efter bådturen. Tog hjem slappede af en times tid og gik i seng.
D. 16. April pakkede vi bilen og kørte til Sarasota/siesta key. Uhhh det var lækkert. Vi tjekkede hurtigt ind og tog ned på stranden, som lagde lige overfor lejligheden 50 m. Det hvideste sand og turkis blåt vand. Varmt og lææækkkkert🌴🌴🌴😎😍😍 Vi fandt et sted og spise om aftenen. Det er live musik , de fleste restauranter. Det er så idyllisk det hele her og man tager den helt med ro. Ingen stress og jag. OMG jeg kunne bo her. Dagen efter bookede vi en bådtur 3 timer i sarasota Bay. Jamen hvad skal jeg snart sige. Det var virkelig SÅ fantastisk. Det var en af de bedste oplevelser på turen. Captain Chet var utrolig behagelig, informativ, interesseret og gav os alle en uforglemmelig oplevelse. Vi så mange forskellige fugle arters ynglested. Det var faktisk vildt fascinerende. Vi så delfiner, der sprang omkring vores båd. Vi var helt oppe og køre. Vi så sindssyge store og imponerende huse ca 50000000 kr og KÆMPE yachter udenfor. CRAZY. Og dem som ejede dem, var der kun ca 2 uger om

15 April 2017

Det blev endelig tid til universal studios. 😃😃😃😍 Det var tidligt op, kl 6.45. Vi var der til åbning kl 9. Vi startede med at prøve Simpson. Det var 5 D agtig oplevelse. Mega fedt og virkelig godt lavet. 😆😄😄😄 Sådan var de fleste i denne park. Fredag tog vi til Kennedy space center. Det var en mere spændende oplevelse end jeg havde forestillet mig 🙄😀😀 For at få en lille fornemmelse af hvor stort en rejse til rummet er, så skal over 2000 forskellige systemer samarbejde. Deres teknologi er imponerende.😲 Idag var vi i universal studios Island of adventure. Det er virkelig utroligt godt lavet. Måbende og flot park. Vi skulle selvfølgelig slutte af i en vand forlystelse. Vi blev gennemblødt fra top til tå😣😂😂 Ivan og Andreas var tøsedrenge og nøjedes med at tage billeder af druknede mus🙄😫 Vi er nu på vej hjem til huset og få lidt mad.😍
Det blev endelig tid til universal studios. 😃😃😃😍 Det var tidligt op, kl 6.45. Vi var der til åbning kl 9. Vi startede med at prøve Simpson. Det var 5 D agtig oplevelse. Mega fedt og virkelig godt lavet. 😆😄😄😄 Sådan var de fleste i denne park. Selv Sebastian var vilde med dem. Der var en rutsjebane hollywood Rip ride rockit. Den var vild. Andreas mente det var den vildeste, han nogensinde havde prøvet. Det var en fed oplevelse, eneste ulempe, lange køer. Så det bliver fast express card til den sidste dag i universal studios 😀😍

14 April 2017

Nogen billeder bliver åbenbart lagt op længere nede🤔🌞
Den på YouTube . Da alle var blevet afkølet, kørte vi til Orlando huset, hvor vi ankom kl ca 19 incl tid til lidt indkøb😍 Fedt hus med store senge til alle. 3 badeværelser. Badekar. Egen lille svømme pøl. Fedt køkken. Der er ALT!! Alt var helt nyt. Det lugtede stadig nymalet. Smart-Tv alle rum. Jeg kunne blive ved. Emma og drengene hoppede i poolen med der samme. Vi spiste lidt madder til aftensmad og gik i seng kl 22 , da universal studios ventede tidligt næste morgen. ❤😃
Det blev d. 11.april og tid til at komme på vejen igen. Vi var afsted kl 10.30 heading mod madison blue springs. Vi kørte ned gennem tennessee og Georgia. Vi besluttede i bilen at tage ind til Atlanta. Det er også en Rigtig stor by. Vi var i World of Coca cola. Ja. Igen en god oplevelse. Vild 4 D film. Legoland go home.😆😃 Trods den korte tid, vi tilbragte i byen, fik man virkelig en fornemmelse af hvor stor Atlanta er. Der kunne vi godt have brugt et par dage 🌞 Vi kørte videre ned gennem Georgia kl 16.30 og landede efter 5.5 time kl 22 ca på motellet, hvor vi skulle overnatte. Af et billigt motel at være. Rigtig fint. 😀😀 Sengetid ❤ Dagen efter tog vi i madison blue spring state park. WAOW. Igen super flot og speciel oplevelse. Svømmede med skildpadder, fisk og 2 cave divers (den ene var cave diver instruktør) , som var på vej ned i den underjordiske grotte, som havde sin indgang ca 8 meter under, hvor vi svømmede. Hulen var ca 1 mil lang og temmelig smal. Man kan se video fra d

13 April 2017

12 April 2017

11 April 2017

Hjem. Slappede lidt af inden, vi gik i seng.
D. 10. April. Endnu en med bjerge, Waterfalls og badning på sliding rock i great smokey Mountains. Vores første stop var paradise falls. Det var gemt af vejen og IKKE nemt tilgængelig. Vi måtte ned ad en lang og Meget stejl skrænt. Heldigvis var der et tov at fire sig ned med med , noget af vejen. Det var en lille perle af et sted , vi kom til. WAOW. Der var nogle lokale vovehalse, der sprang ud fra klipperne ned i vandhullet. Puha... jeg turde ikke se på det. Vandet var iskoldt, da det var smeltevand fra bjergene. Vejret var dog super godt. Emma svømmede helt hen til vandfaldet med gopro kameraet og tilbage igen. hun var Så SEJ😍😀😀 Sebastian var også ude og svømme en kort tur. Vi andre nøjedes med at dyppe benene 🙄🙄😀 Næste stop var sliding rock / looking glass falls. Det var en anderledes oplevelse, men sjovt. Igen var vandet KOLDT. Vi tog alle en tur, pånær Sebastian. Han var overbevist om at han ville få revner i bagdelen 😀 Ivan tog den 2 gange 🤗🤗 Vi tog pizzahut på vej hje

9 April 2017

Vores view fra vores veranda og hot tub💞💞💞 kan ikke vænne mig til denne udsigt🌞 25 grader og blå himmel. Lækkert efter 9 dages hård aktivitet😀 I dag var vi ved nanthala outdoor center. Wild whitewater rafting og zipline adventure park. Emma, Andreas og Ivan tog den store zipline fra morgenen af og drengene og jeg tog zipline adventure park, da de ikke var tunge nok. Det var også rigtig sjovt. 😀😀 drengene var mega gode til det og frygtløse. 😱 Vi er kommet i god snak med flere amerikanere. De er meget åbenminded og kender Danmark fra at vi er blandt de lykkeligste i verden😃 Hele eftermiddagen stod den på rafting. DET var fedt! Og SMUKT. Kan faktisk ikke beskrive det. Det skal opleves. Da dagen startede med 5 grader, blev vi solbrændt i ansigterne. Vi ligger nu her og ser film og skriver dagbog. Det har igen været en skøn dag. 💞🌞😍

8 April 2017

I dag stod den på hiking 2/3 af bjerget le monte, tul udsigtspunkt ved alum cave bluffs. Det er en storslået oplevelse og udsigten. Vi tog nok 200 billeder. Det var hårdt for de gamle, mens børnene tog det som en leg. 😆😆 Vi har ellers kørt i bjerge og set Rigtig amerikanske byer. Cheerokee reservatet, hvor vi spiste aftensmad. De 3 drenge bestilte ice tea og fik sweet tea. Det smagte af fiskeolie 😵😵 Emma synes det smagte som saftevand, så hun byttede hendes vand med Sebastian. 😍😀 Bjergene bliver bare ved og ved og ved. Meget meget smuk oplevelse, selvom det først er ved at springe ud. Vi handlede i lokal general dollar store på vej hjem, hvor lokale spurgte interesserede ind til os og vores tur🌞 Børnene hoppede i hot tub, da vi kom hjem og vi så billeder fra de sidste par sammen i sengen. Nu er godnat og tidligt op i morgen, da den står på zipline og rafting 💞
Ungerne slapper af 🌞
Den er her mangler de i bilka 😀

7 April 2017

Værelset og gik tidligt i seng. Selvom alle frygtede at skulle sove i samme rum som Ivan, da han snorker som 10 bjørne 😲😲😁😁😆 Men det var kun Mikkel, der vågnede ved det, vi andre var for trætte. Fredag morgen stod den efter morgenmad på washington indtil middag. Vi fik set det hvide hus, utrolig mange stats bygninger, amerikanske flag, hjemløse, et masse secret service og svært bevæbnede sikkerheds folk, monumenter, 2. Verdenskrig mindesmærker og Lincoln memorial. Så hoppede vi i bilen, heading towards luray caverns mod great smokey Mountains. Lige nu er kl 22 og vi har godt 3 timer til vi rammer vores træhytte i bjergene, hvis orden vi vil være , de næste 4 dage. Vores børn er en drøm at have med og en fornøjelse at være vidne til den gode måde, de er sammen på. 💞💞 ( set bort fra deres interne swag/mindre mondæne sprog)😫😣😁 Nu vil jeg tage Ivans hånd og nyde resten af køreturen med hans hånd i min💞
Da der er rigtig mange biler i NY og især caps kører som det passer dem. Vi kom sultne til deres sted og vi blev fodret med morgenmad/lunch. De har et rigtig hyggeligt hjem. Kæmpe seng. Mike hjalp os med at finde en parkeringsplads💙 Da vi havde fået pakket vores grej igen, var det tid til at sige farvel for denne gang og komme afsted på egen hånd. Washington here we Come. Google maps sagde 4 timer. Det tog 6,5 time. Vi tjekkede i ind på hotellet kl 19.30. Det var et lækkert værelse med god udsigt over byen. En hjemløs bankede på vores bilrude, mens vi holdt udenfor hotellet og ventede på at en mand, skulle komme og køre vores bil væk for os (parkere den) vi kunne ikke rigtig forstå hvad ad hun sagde, da hun var skæv og stort set ingen tænder havde tilbage. Hun signalerede at hun var sulten, stået der i 3 dage og det var hårdt. (Ville Have penge til drugs tænker jeg). Sebastian insisterede på at give hende vores sidste pommes frites, som han din lov at give hende. Vi slappede af på
Torsdag. Tidligt op kl 6.30. Checkede ud fra hotellet på times Square. Alle med en rygsæk og en kuffert og afsted til subwayen. Line og Mike havde givet os nøje plan og direktioner, så vi følte os 100 % trygge. Vi mødtes med dem på 59. Street, hvor vi overlod vores guld til Line og Mike. De tog hjem til dem, hvor de blev forsynet med morgenmad, bad og afslapning. Ja og så nåede hun sørme også og vaske ALT vores tøj og tørre det. Fantastisk Søs 😗😗😗😗 Imens tog Ivan og jeg på egen hånd til lufthavnen og afhente vores lejede bil. Ford Experdition. Stor bil. Ivan kunne godt bruge lidt bagage plads😛 vi blev en smule overrasket over det beløb, vi skulle af med i one way fee, men bilen er lækker og køre i. Noget Ivan havde glædet sig en del til💙 Igen var det Line og Mike der sørgede for at vi fandt derud. De var GULD værd 😚😚😚 Vi var begge lidt nervøse/spændte på om vi kunne finde ud af at finde vej tilbage til Line og Mikes bopæl, men det gik super godt, dog med tungen lige i munden,
Drengene hvor gamle de var og om de forstod det. De svarede:" ja det var rigtig godt." Altså vi fik klapsalver for at være de mest awesome forældre i verden. Tag den børn!😎😂 Hjem til hotellet, vi tog times Square en sidste gang. Sagde farvel farverige, strålende, larmende, levende, travle og underholdende times Square. Nu venter washington og great smokey Mountains 💞
Onsdag. Godt vejr og kellogs NYC blev nydt igen. 😃😛 Som Mikkel sagde:" mor, det er mit livs drøm, at komme her ind. Det har jeg ventet på hele mit liv. " 😁😁 kan I gætte, hvor vi var? American museum of natural history. Det var KÆMPE STORT. Hold nu op. Man kan bruge 8 hele dage og stadig ikke have set det hele. Oveni det var det super godt. En Dino der var 37 meter lang og ca 20 meter høj. KÆMPE 😱😱 Blåhval i naturlig str. Og jeg kunne blive ved. Frokost på mexicansk. Mere shopping og aftensmad på et sted Mike valgte, da det var hans fødselsdag. Et shawarma sted på times Square og så sluttede vi den sidste aften i New York med et Broadway show. Avenue Q. Mike, Ivan og jeg stod 1 time i kø og fik front row tickets. Det var lidt til den frække side, men total sjovt. Alle børnene fandt det svært underholdende. Der er intet amatør over Broadway. Det hele kørte bare og de var super dygtige. Ivan og jeg fik efter showet klapsalver af publikum på opfordring fra skuespillerne, som spurgt

6 April 2017

For mig og Mikkel. Jeg havde det fysisk dårligt og havde svært ved at rumme det. Det blev så levende fortalt og illustreret, at jeg kunne fornemme, hvordan de måtte have følt og tænkt. Puha... terror må udryddes, selvom jeg godt ved, at det er en op ad bakke handling g og udrydde. Det sad i mig og Mikkel resten af aftenen og valgte at tage på hotellet og slappe af, mens de andre spiste på Ellens syardust diner. Hvor der synges musical sange under maden. 💞
Tirsdag stod på brooklyn bridge. Vi tog subwayen over til brooklyn og gik tilbage over broen. Vejret var ikke med os, men vi tog det med godt humør alle mand. 😍 Line og Mike fortalte igen om historien omkring broen og forskellige bygninger, vi gik forbi, hvor Mike havde gået i skole Osv.. vi gik igennem rådhus haven. Tog subwayen til Island Ferry, hvor vi så Frihedsgudinden, Ellis Island og staten Island, som indtil for 10 år siden, var der New York smed deres skrald. Pladsen slap op og nu fragtes det vist på skibe et andet ukendt sted hen. Derefter stod den igen på frokost. De viste os Chinatown og little Italy. Mindre pæne kvarterer. Uhyggeligt mange små snuskede butikker🙄 Men vi skulle prøve dumblings. Emma kunne rigtig godt lide dem. Vi andre også, men ikke helt så meget som ems 😍 Vi fik en dessert på et ægte italiensk bageri. Mums 😆😆 Vi gik ned til en butik i soho, som Andreas rigtig gerne ville se. 😍 Derefter tog vi til 9/11 memorial museum. Det var MEGET overvældende for
Jeg er dybt taknemmelig og ydmyg! Nå men efter 5. Avenue tog de os med i central park, hvor vi så mange af de kendte steder fra film. Bla. Broen hvor Kevin fra Alene hjemme filmene møder due damen, ja også viste de os også det hotel ham boede på i filmen. Vi fik en runde derinde. 😇😍😍 de fortalte en masse historisk og relevante ting til det vi så. Vi så hvor John Lennon døde og hvor hans kone stadig bor. Strawberry field. Tilsidst sluttede vi af på en lokal pizza/burger sted, som de kendte. De sendte os med subwayen hjem og vi var alle klar til at sove 😴😴😍
Det var en oplevelse i sig selv. Vi var i en tøj butik , hvor tøj kostede fra 20000 kr og opefter for en skjorte, eller kort jakke. Kjoler til 50000 kr. Det var , efter min smag , ikke engang pænt 😫 Det er SÅ mange mennesker, hjemløse, larm. Mad overalt. Times square her in particular. Det er efter min mening CRAZY og fedt på samme tid. Man mærker at ingen peger fingre af nogen. Du kan se og være som du er. Vi mødte flere flinke New yorkere, der var interesseret i at hjælpe og høre om os. Jeg fornemmede, at vi lige der, havde en fordel ift at være 2 forældre med 4 børn. Det hjalp ikke mindre, at Sebastian gladeligt henvendte sig til fremmede militærfolk med maskinpistoler som gadesælgere med elegant stil. Cap'en af "hello there, how are you " 😁😁😁 Vores børn har gjort det fantastisk indtil nu. Taget alt med god stil og oprejst pande, trods de var lidt trætte sidste dag. Der er SÅ så mange indtryk, at det er svært at beskrive New York og alle "side" oplevelserne.
På vej til lufthavnen og afhente bil. Mike og Lines place. On the road.
2. Dag startede vi ud på kellogs NYC med morgenmad. Mmmm Berry wild shake. Den var mmmm god😀 Derfra tog vi op i Empire state building. 86. Etage. For vip 102. Det var fedt at kunne se hele byen. Staten Island. Ellis Island. Hudson river og meget mere. Emma fyrede nok 150 billeder af kun deroppe. 😂😂 Vi fandt det lidt en udfordring at finde rundt på Manhattan, men vi kom til grand central terminal, hvor Claus Meyer har et lækkert spisested. Vi valgte en great dane hotdog. IKKE det samme som en dansk. Surkål i stedet for rå løg, hvilken jeg først fandt ud af halv færdig. Og endnu mere imponerende var det, at Mikkel spiste hele hans Med surkål😱 Derfra gik vi ned ad 5. Avenue til Moma. Modern museum of art. Efter mødtes vi med Line og Mike. Skønnnnnt at se dem😍😍😍 Derfra viste de os nogle must see steder på 5. Avenue, som Tiffanys juvel forretning. Der var vagter overalt. Vi så en diamant på lidt over 100 gr ca 800 karat og værdi ca billioner, men ikke prissat. Det var en oplev

5 April 2017

Lidt mere. Madison square (den store runde)
Ja jeg er bagud. Vi oplever SÅ meget, ser rigtig mange forskellige sider af NY. Det er en gave at have Line og Mike med. De kender det , som deres egeb bukselomme. Når vi kommer på hotellet kl 22 22.30 er vi for trætte til at skrive. Jeg skriver i bilen i morgen. Vi har gået ca 45 km på 3 1/2 dag. Lige sidder vi og spiser på en rigtig mexicansk diner. WAOW det er Stææærkkttt 😲😲😲
Lidt fra onsdag 😍

4 April 2017

3 April 2017

Kriger hele vejen dertil og derinde... Emma legede fotograf. Og det er hun ret god til 🌞 Mikkel poserede gerne😃
Vi landene i JFK kl ca 20 og gennem sercurity. Loooong time og Sebastian og jeg måtte igennem metalscanneren, kropsvisiteres. Vi skulle tages billeder , tage fingeraftryk Osv.. meget skrap mand. 😲 Endelig slap vi ud og synet og lyden, når du træder udenfor lufthavnen. Så var man ikke i tvivl om at man var kommet til en STOR by. Råb, dytten og larm fra biler, de gule caps. Wow... vi tog to taxaer og sikke et syn. Det var virkelig et flot syn da vi kørte over bro til Manhattan at night. WAOW 😃😃😃 Times Square at night. Det er endnu vildere. Det kan faktisk ikke beskrives, det må opleves. Lys, enorme reklameskilte. Der er så meget lys. Det er som om det stadig er dag, når du står derinde. Mennesker overalt. Underholdning. Al muligt forskelligt. Heste (politi) hestevogne kl 23 og om aftenen og det lige udenfor vores dør. Mandag stod på shopping for vildt. For Macys er verdens største shoppingcenter. Og vi gik ca 10 km bare derinde. Det er STORT. Sebastian dansede hiphop og Ninja kri

1 April 2017

Og et Super billede af Ems 🌞
Heathrow airport er Virkelig stor. Vi fik løbet om kap på rulletrapper. Gået på rullende fortov , købt proviant til den lange tur. Nu sidder vi i flyet på 5 time. Ungerne var svært tilfreds med forholdene. Der er skærme foran hvert sæde og du kan game, se nye film, følge med hvor vi er på turen, se tv og mm... Sebastian sidder længst væk og under det meste af en film, sad han og fægtede med armene, som en Ninja. Sæderne er rimelig smalle, manden ved siden af, så ud til at more sig. Vi glæder os til at være fremme i New York om 2,5 time og opleve times Square om aftenen. Måske slutte dagen af med en kold drink tæt på hotellet 💙💆💏
Morgen. Alle trætte pånær Ivan. Han snorkede som en bjørn. Venter i lufthavnen. Tiden skal bruges

31 March 2017

Det har været en dag, vi alle har ventet på længe. 1. Stop kbh. Hos Elna, som havde lavet lækker aftensmad til os. Min mor og Knud Erik kørte os til toget. 8 kufferter og 5 rygsække , så alle havde hænderne fulde. Vi blev sendt Godt afsted af dem og Kirsten. Togturen 3,5 time gik stærkt. Drengene spillene og så film. Så dog ud over Storebælt 😆😆 Da vi kom til hovedbanegården " udbrød Sebastian: woooow det her er fedt. Og Mikkel på vej op ad rulletrappen" her bliver man interviewet i go'aften Danmark "😁😁 Da vi rullede afsted med alle vores kufferter et stykke til bussen ud på Frederiksberg, var der flere venlige folk, der spurgte interesseret ind til os, at det må være en længere tur I skal ud på. Folk der venligt, af sig selv fortalte hvor vi skulle stå af.. det var en super dejlig oplevelse. Ses imorgen 🤗