Sweden, Spain, Norway · 18 Days · 15 Moments · August 2017

Hanna och Dennis Semesterfest

21 August 2017

Nu har vi spenderat ca 1 timme i Oslo och ska vidare till London-Gatwick 😎😎(Hanna skämdes lite på den första bilden, vi stod i passkontroll kön hehe)

19 August 2017

De sista två dagarna här i Alicante har vi tagit det väldigt lugnt! I lördags tog vi en hemmadag men middag på samma ställe som i fredags ❤️ Igår gick vi ner och tog sista badet i Medelhavet för denna gång. Efter det blev det en 3km promenad till Primark för att köpa en till resväska 🙈 Nu väldigt tidig morgon(klev upp kl 4.00) så sitter vi på planet mot London!! Dock ett litet stopp på Oslo flygplats först!

18 August 2017

Gårdagen spenderade vi förmiddagen på beachen! Efter det vart det lite lunch med kortspel. På kvällen gick vi på en magisk tapasrestaurang där maten bara kom inflygande ❤️

17 August 2017

Idag startade vi dagen med en promenad upp till slottet! Varmt i 30 grader men vi överlevde 😊 nu ska vi strax bege oss ut på lunch och mer promenad ❤️

16 August 2017

Framme i Alicante sen några timmar. Efter 5 timmar med serier och film på tåget från Barcelona så kom vi fram till Alicante där det var några grader varmare än i Barca, vilket märktes på en gång vi klev av tåget :) Vi har hunnit vara en snabbis på stranden, som var mycket finare än i Barcelona, och så har Hanna hunnit sova lite medan jag har tittat på lite mer serier :p Nu sitter vi på ballen (en an våra 2 balkonger, som vi faktiskt får plats med stolar på, till skillnad från den ensamma jättelilla balkongen vi hade i Barcelona) och dricker en öl innan vi ska ut och försöka hitta en restaurang :)
Mot Alicante 😍❤️

14 August 2017

Såhär har dagarna sett ut sen sista uppdatering! Vandrat runt lite, massor med strandhäng och mysiga eftermiddagar på våran minibalkong 😍 Kvällarna har vi spenderat med våra nya vänner bl.a. Med bubbel på deras takterrass på 17 våningen 😌 Det bästa är att vi har fått veta att vi får en ny kisse när vi kommer hem!! Möt Prinsen 🐱

Promenerat upp fem kilometer på ett berg idag för att kika på en park som tyvärr var full bokad idag 🙈 men mycket fint fick vi se på vägen! ❤️

Framme och incheckade på hotellet, sitter nu på en restaurang på stranden och ska äta lunch :)
Nu har vi landat i "Baschelona"
Flygtur mot Barcelona! Över alperna just nu 🗻

Första semester dagen har vi spenderat på flygplatsen ✈️ dock jävligt god sushi, nya vänner och öl så vi är inte ledsna för de ❤️
Sju timmar senare är vi äntligen på väg mot Stockholm ! Natten spenderas på Arlanda men imorgon far vi mot Barcelona 😍❤️
Fortfarande i Umeå på flygplatsen :( Nu är dock flyget till Barcelona ombokat och klart :) Vi kommer få sova en natt på Arlanda och flyga imorgon kl 07:10 till Barcelona :) Norwegian kommer såklart betala det här plus att vi troligtvis kommer få 400euro var för denna försening, vilket är ganska Nice 😎
Försenat första flyg från Umeå. Vi har i alla fall fått matcheckar på 150kr st, det kanske räcker till en kexchoklad 🙈