Europe, North America · 11 Days · 32 Moments · March 2018

Op naar een nieuw avontuur in Punta Cana

26 March 2018

Ook aan deze reis komt een einde😐 Op naar het vliegveld en tot morgen! Nog even een foto van ons uitzicht en de kamer.. ❀😘

25 March 2018

Tijd voor Bingo..! 🀩 Tim wint de prijzen 🀣
Nog even een rondje lopen over het strand..🌴
Wat doe je als er geen zonnetje is... van de glijbaan πŸ™€πŸ§

24 March 2018

Het einde is in zicht...
Ook hier regent het wel eens... πŸ˜₯ Maar na regen komt altijd zonneschijn..! πŸ˜ƒ En zeewier door de wind op het strand..

23 March 2018

Gezellig even yatzeeen.. 1-1

22 March 2018

Hier doen we alles lekker rustig aan... Slechte nacht gehad doordat we beide aan de buikloop zaten.. was het de 1 niet op de WC was het de andere wel.. Nu maar even wat bijslapen in de zon.

21 March 2018

Hier nog een inzicht hoe de mensen hier leven..
Daarna gingen we met de boot naar Los Haitises Nationaal Park te gaan.. hier bekeken we de mangroves en prehistorische tekeningen in grotten en de vogels in de bergen.. mooi stukje natuur..
Daarna reden we verder naar Canitas en stapte we over op de speedboot naar Cayo Levantado weer een prachtig eiland met witte stranden en palmbomen. Hier konden we weer snorkelen. Weer mooie zeesterren gezien en een zeespin en natuurlijk de visjes.. genieten dus. Daarna lunchen en weer terug de boot in..
Nog een paar dan 😍
Zoals ik al zei.. bijzonder, fantastisch mooi!
Om 7 uur begon de excursie van vandaag SECRETS OF LOS HAITISES🌴 We reden door het Oost-Anamuya gebied en reden richting de Redonda Berg waar we stopte voor een licht ontbijt en bijzonder foto momentjes.. we reden met een bergtruck hoog de bergen in schuddend en schommelend.. Wat een geweldig uitzicht over de kust!

20 March 2018

Terugreis duurde wel 2 uurtjes.. snel.dochen en wat eten en dan nu lekker slapen want morgen om 7 uur staat de 2de excursie op het programma!! Morgen gaan we naar SamanaπŸ–πŸπŸž
Prachtige laatste stop naar een stukje eiland waar ook de piraets of the caribeaen zijn opgenomen.. meteen het water in gaan! Prachtig snorkelen hier! 2 roggen gezien en veel mooie visjes🀩😍
Op naar een dorpje waar 300 mensen leven. Het politoebureau bestaat nu 2 jaar en 4 maanden geleden zijn er ook 3 politiemannen in het dorpje..kinderen in dit dorpje gaan 4 uur per dag naar school want het is erg heetm Veder zijn er ezels, honden, papayas; vogeltjes en schilpadjes al is het seizoen met begonnen dus nog geen jonkies helaas..
Na Mangroves kwamen we aan op een zandbank waar zeesterren lagen die we konden bekijken.. De de filmpjes zien jullie later echt geweldig! Daarna gingen we door naar een eilandje waar we konden snorkelen en wat lunchen.. ook hier weer prachtig stukje eiland! πŸ–πŸπŸž
Door de Mangroves heen
Tijd voor onze excursie naar Saona (Bounty Island)πŸ– Om 7 uur werden we opgehaald dus het wekkertje ging vroeg en dat niet na een al te beste nacht (voor mij) dan.. De rit duurde ongeveer 1,5 uur tot bestemming waar we de boot op gingen. 🚀

19 March 2018

Pfff wat hebben we het zwaar....πŸ™€
Goedemorgen, New Day in Paradise πŸŒπŸŒ΄β˜€οΈ

18 March 2018

17 March 2018

Daar zijn we weer lekker in de zon! Gisteren op tijd gaan slapen want we hadden nog wel wat last van de jetlag.. we hebben lekker wat uurtjes gemaakt. Gisteren wat verbrand zelfs Tim met factor30 de zon is hier erg vel en heftig maaar wel heerlijk warm dus goed blijven smeren.. Dinsdag en woensdag gaan we op excursie naar Saona (eiland) en SamanΓ‘ (schiereiland) twee hele mooie plekken.. tot die tijd hier nog even lekker bijkomen.. De zee is hier erg ruw dus geen snorkelen hier maar.wel hoge golven!
Wat kan het leven mooi zijn, als de zon schijnt πŸ˜β˜€οΈπŸŒ΄
Hier de eerste plaatjes van het resortπŸŒ΄β˜€οΈ. net ontbeten.. het stinkt hier zo ontzettend lijkt wel of een fabriek in de fik heeft gestaan.. was helemaal mistig van de rook🀯😷.. Het begint nu weer weg te trekken dus kunnen weer ademen. Op naar het strand! πŸŒ΄β˜€οΈβ›±

16 March 2018

Even aclimatiseren hier! β˜€οΈπŸŒπŸŒ΄β›± Gisteren wat gegeten en daarna wat rond gelopen over complex. Het blijkt Spring Break te zijn in Amerika dus het zit hier vol met studenten die aan het feest vieren zijn. Lopen dronken over het complex en er zijn mooie zwembadfeestjes aan de gang.. daar gaat onze rust πŸ™ŠπŸ™‰πŸ™ˆ alles ziet er prachtig uit hier!
We zijn veilig aangekomen! β˜€οΈπŸŒπŸŒ΄β›± Alles ging goed en voorspoedig nu kunnen we echt gaan genieten. Het is hier 5 uur vroeger dus hebben nog even een paar uurtjes om bij te komen en rond te lopen.. We houden jullie op de hoogte😘
Welkom weer iedereen!😘 Tijd om weer nieuwe avonturen te blevenπŸ€— Alles ging voorspoedig! Nergens lang hoeven wachten dus dat scheelt. Nu tijd voor een bakkie koffie. Over 1 uur gaan we boarden! β˜€οΈπŸŒ΄πŸŒβ›±