Spain · 155 Days · 7 Moments · January 2017

Lucia es va a Sevilla.

9 June 2017

Dia 7 Avui m'he desperta, he desdijunar i he anat a casa de la meva amiga a despedir-me d'ella perquè ja tornava cap a València i hem sentiria mal si no hem despedia d'ella.Hem vaig depedir i vaig tornar a Benavites( València). Aquest es el presupost del viatge Presupost Avió:253€ Hotel:118€ Cotxe:98,34€ Retraurant 1: 15€ Restaurant 2:10€ Restaurant 3:20€ Restaurant 4:10€ Entrada aquopolis:25€.

12 May 2017

Dia 6 Avui m'he despertat i he anat a la plaça d'Espanya de Sevilla ,he fet la ruta amb cavall amb la meva amiga Rocío. Vam passar per la catedral de Santa Maria, Parc Maria Lluïsa, La plaça d'Espanya, La Giralda, la torre del oro, el puente del alamillo... I li van preguntar que si ens podia contar algo de Sevilla i ens va dir que sí que ens podria contar l'educació i l'història i la cultura. Història i cultura L'història comença durant l'edat Antigüa amb el surgir ment en el actual centre de Sevilla en un primer nucli de la població identificat en la cultura tartesica. Educació Allí els estudis a Sevilla començen a 6 i acaben els 12 anys a primària. El que volen aconseguir és fer grau educatiu i per a que entenguen les necessitats educatives.vam anar a dinar al restaurant Doner kebab i vaig demanar ous a la flamenca. Per la vesprada vam anar a veure un institut de Sevilla i vam tornar a l'hotel a sopar i a dormir.

12 March 2017

Dia 5 Avui m'he despertat i he anat a la plaça d'Espanya, la plaça d'Espanya es un conjunt arquitectònic que està situat al costat de el parc Maria Lluïsa de Sevilla. Es va construir entre l'any 1914 i 19-8 com a edifici principal de Sevilla. Més tard vaig anar al aquopolis de Sevilla a disfrutar. Quan vaig arribar vaig pujar a una atracció i vaig anar a dinar serranito un montadito. I vaig segur jugant i divertit-me fins a les 20:00 que van tancar el parc. I per aprofitar el temps vaig anar a veure un tablao flamenc per a veure com ballen sevillanes , ball típic d'alli,ivaig tornar a l'hotel

17 February 2017

Dia 4 Avui m'he despertat i he anat a desdijunar i he decidit anar al parc de Maria Lluïsa que està situat al costat de la plaça d'Espanya. Es un jardí i també es el parc més famós de la ciutat de Sevilla. I vaig aprendre un poc sobre la flora i fauna. Flora El bosc mediterrani te una vegetació de fulla peredne. L'espècia d'arbre que més hi ha son els més abundant i de collida son els olivers i els atmelers. Fauna En Sevilla existeixen un bon número d'espècies molt significatives dintre del ambient peninsular ibèric. Te 630 espècies vertebrades i d'eixes 420 que son aotoctones. Més tard he anat a veure la Giralda. La Giralda trau el nom que te el campanari de la Catedral de Santa Maria de Sevilla. La Giralda mereix 97,5 metres la pedra i 101 si influir al giraldillo. Per la vesprada vam anar a dinar al restaurant el rinconcillo i hem vaig demanar chipirons a la plancha. Quan vaig acabar, vaig anar a un parc i vaig veure a la duquesa d'Alba en estàtua i més tard vaig anar a l'hotel.

11 February 2017

Dia 3 M'he alçat i mentre hem vestia ,vaig pensar anar a la catedral de Santa Maria de Sevilla. La catedral de Santa Maria es la catedral gòtica cristiana més gran del món. Més tard vam anar a dinar a un restaurant i mentre anava en un autobús ,vaig conèixer a un xic que es deia Jose. Vam baixar de l'autobus i li vaig preguntar que si volia dina en mi al restaurant La taverna colonial i allí vam dinar serranito i ames em va contar la religió normalment catòlica quan vam acabar de dinar i hem va dur a conèixer a una cantant famosa de la zona,Alba Molina ,que va naixer el dia 26/11/1978 i em va cantar una cançó i m'he la va dedicar. Vam passar un estona i vaig tornar a l'hotel a sopar i a dormir.

17 January 2017

Dia 2 Avui m'entre baixava a desdijunar vaig pensar a anar al "puente del alamillo",mentre anava cap al cotxe vaig veure a cinc persones ballant flamenc,que es el ball típic de Sevilla i quan vaig arribar vaig veure a Rocío una amiga meua de Sevilla de quan anàvem a la universitat juntes i que per sort la vaig trobar . Hem va explicar que el puente del alamillo de Sevilla atirantat per un piló a contrapès que creua el riu Guadalkivir. Quan va acabar vam anar al restaurant!també apart de contar-me lo del pont hem va dir la La població es de 690.566 aproximadament. I vam anar a dinar a un restaurant , que es diu ,La azotea i hem vaig demanar cua de bou que es un menjar típic d'allí.. Vam eixir del restaurant i vam anar a passetjar pel riu Guadalquivir i hem va contar el clima. Clima el clima en Sevilla es continental. Els hiverns i la primavera els passen suaus i la tardor i l'estiu seca i calurosa. I més tard vam anar a dinar a l'hotel a sopar i a dormir.

9 January 2017

Dia 1 Avui m'he despertat i he agarrat un avió cap a Sevilla. He eixit cap a Sevilla el dia 9/6/17 a les 16:50h i he arribat a les 17:50h. El viatge m'ha costat una hora i 253€. Hotel 6 nits 118€. A l'hotel Black Swan Sevilla Hotel. I tamtbé he llogat un cotxe que m'ha costat 98,34€ entre sis dies. Presupost Avió:253€ Hotel:118€ Cotxe:98,34€. Més tard quan ja vaig arribar a l'hotel vaig pagar el presupost de l'hotel i m'havia adonat que com no isc del païs la moneda, bitllet, endoll....eren el mateix que en València. Encara era pronte aleshores vaig anar a visitar La torre del oro de Sevilla que es una torre militar albarrana(es a dir que està separada de la resta de muralles)que diu que el seu nom prové del recobriment de les rajoles amb franges daurades. La distància recorreguda es de 654km i 654.000 m, fronteres Portugal,mar mediterrani, Castilla a la Mancha, Extremadura i region de Múrcia i la superfície en de 140km2 en Sevilla.