United States of America · 201 Days · 17 Moments · April 2017

My daily journal

15 November 2017

Ja hem aplegat a Valenca, estem molt tristos apart de Jose Maria, qui està feliç.

13 November 2017

Tornem a España i ens acomiadem de Nova York. 😭😭😭😭
Observeu, allí esta el nostre avió que pena que ens anem de New York 😿😭😭 Ara neseitem el pasaport, els billets i demes.

8 November 2017

Despres d' anar al Empir Estate teniem fam aleshores en el maps buscarem un lloc per a dinar.🍔🍔🍔🌮🌮🌮🌮
L'Empire Estate és gran ,té una punta molt llarga i 108 pisos😱😱
Hem pujat a un taxi de Nova York per anar a l’Empire State🚕🚕🚕🚕

7 November 2017

Hem anat al Central Park perque és el parc més conegut de Nova York😍😍😱😱
La estatua de la llibertat está en Nova York,Estats Units. Es un monument que representa la llibertat i la democracia. Va ser un regal de França als Estats Units. La antorxa que te a la ma dreta representa la llibertat i la carpeta que té a la ma esquerra representa la independencia. Es molt gran i es de color blau. Té una corona que té set puntes que representen els set continents. Es molt impresionant i ens ha agradat molt. Per a vore la estatua de la llibertat ni ha que anar en vaïxell i te que anar de Nova York fins a la illa que esta prop de la ciutat.
Despres voliem vore la Estatua de la Llibertat aleshores anarem amb el tren. Era molt elegant 🦄🦄

6 May 2017

Hem anat al banc de Nova York per traure dòlars americans i desprès anirem a l’estació del tren. 🤑

5 May 2017

Hem arribat l’hotel, Jose Maria i Darío descansen jugant al pòker, Myrrha a començat aprendre anglès. 😂😁

4 May 2017

Hui hem visitat el parc més conegut de Nova York, el Central Park. Té moltes flors, fulles i plantes. A la tardor és molt bonic però nosaltres hem anat en primavera, aleshores estava ple de flors i a més, els colors eren molt bonics🌺🌸🌷🌼🌻🌹💐🌲🌲🌲🌳🌳🌳
Dia 4: hui hem anat a la cinquena avinguda, és la més coneguda de la ciutat. N’hi ha molt de trànsit, també molta gent.

3 May 2017

Dia 3. Aquest matí hem canviat l'hora perque hi ha 6 hores de diferència amb Espanya. Ara dinarem a temps segur. 😜😜😜

2 May 2017

Dia 2. Hui hem visitat un poquet Nova York i hem vist un pont molt gran😲

1 May 2017

Dia 1: Anem a volar cap a Nova York

29 April 2017

Per anar a Nova York necessitem el DNI, el PASSAPORT que s’utilitza per a demostrar qui som per tot el món i la ESTA, és una autorització electrònica de viatge que serveix per poder entrar a alguns països per exemple: Estats Units.