France, Italy · 16 Days · 17 Moments · June 2018

Moli&Deb - Tuscany & Cinque Terre

29 June 2018

Shopping Victims a "l'aulet", abandonem el cotxe en una àrea de servei amb totes les pertenences, creuem l'autopista i caminem. Ens acomiadem de les Cinque Terre però anem a descobrir l'altre Cinque Terre sense turistes: San Terenzo, és difícil aparcar si no ets resident, però la focaccia de speck està molt bona, ens deshidratem. Lerici és molt bonic, el "Golfo de los Poetas". Tellaro encantador, banyet i birreta de la zona. Anem a deixar els bàrtulos a casa l'Stefano i sopem a Portovenere, un trajecte bonic, un sopar de marisc a davant del mar. A dormir que tenim un bon viatge!

28 June 2018

Levanto i a la platja. Vernazza guapíssim, foccaccia típica d'anxoves, tomata i pebrot, platja en una cova, ens desperta de la siesta una pluja d'estiu. Corniglia, granitzat amb llimones del poble, caminadeta pujadeta per arribar. La revisora ens convida amablement a pagar o baixar del tren: Baixem. Trobem un clauer pel Víctor. Arribem pels pèls al super. Abusem de vi blanc de Liguria mentres escoltem en Joan parlar de l'adicció a l'alcohol. Womenstruació. Sopem un filet de vedella, molt bo.

27 June 2018

Cinque Terre: Riomaggiore preciós. Manarola Fashion Victims. Monterosso al Mare, dinar al balconet de l'estació sorprenentment molt bo, platjeta, no podem amb els chulitos francesos. Mooolta penya! Tren gratis. Adéu ulleres de sol. "Merda Messi!": discutim amb un nen retrassat mentre bebem i fumem en un parc infantil. Sopem al càmping Ricota amb plàstic :o llegim i bevem vi

26 June 2018

Recollim barraca i cap a Firenze per a visitar l'Eudald al The Florence Academy of Art, ens encanten les seves escultures!!! (www.eudalddejuana.com), dinem junts, visitem la ciutat i fem un gelatto! Continuem la tornada nostàlgica i arribem a Cinque Terre, última parada del nostre viatge!!

25 June 2018

Zona Chianti de vins i vinyes impressionant. Radda in Chianti, pluja mortal i dinar improvitzat al cotxe, camises de lli. Greve in Chianti, cafetó, i màquines que serveixen vi. Montefioralle ens ha enamorat. Badía a Passignano, sorpresa del Google Maps. Tornem al càmping buscant gasolineres i sopem caprese, pasta i pizza! Despedim la zona amb copeta de vi! Salut ;)

24 June 2018

Despertem al Càmping Colleverde Siena. Monteriggioni, veiem una boda! Colle di Val d'Elsa, un ascensor macabre, un bar en una torre, ens sembla llarguíssim, la Font Somrient. Arreglem el cotxe! Volterra, la O misteriosa, hamburguesa accidentada, circ romànic o car o gratis. San Gimigiano, gelatería premiada com a millor del món Dondoli (mango eco, pesca eco, maracujà, maduixa eco, llimona, romero amb fruites del bosc, maduixa salvatge amb latte, flor de latte amb aranyons) i repetim! Formatge amb tòfona, olivetes i vi a les escales de la plaça de l'esglèsia, el wc es paga. Bona nit!

23 June 2018

Sorano. Pitigliano, fem una foto eterna als xinos, els vells que es perden, ruta etrusca amb la font de l'ohm. Saturnia Terme, és gratis!!! Màquines de pizza. Arcidoso. Montegiovi. Montalcino. Fuga accidentada de l'Agricampeggio, el maletero és la clau. Arribem i sopem a Siena.

22 June 2018

Últim bany al llac. Ens despedim de l'Stefano. Lucignano. Come in! Andréa ens fa un Concert de Jazz íntim. Montepulciano. Tormentón. Pienza luego existo. Patrimoni de la Humanitat. Formatge amb tófona. Brazil guanya a Croàcia. Podere il Casale, ens equivoquem de camí però arribem, vistes genials, camps de blat, suc eco i car, copa de vi gegant. Dormim cap a Onona, Itàlia profunda i amable, pizza boníssima i barata. Bona nit

21 June 2018

Dia de repós i arrós...allarguem una nit més aquí, estem tan bé!! 😍 ous, pa, cafè, piscina a les 8:30h del matí, llibres, llac, vi, té, sol, vinyes, menjar ecològic...al paradís no plou, segona libèl.lula morta jugant a badminton 😥 futbolin, molisieston! Nit d'estrelles al llac!

20 June 2018

Matí de piscina i llac. Descobrint la zona. Caffè macchiato a Anghiari, amb la seva pujada infernal. Piadina i gelatto a Arezzo. Volteta per Castiglion Fiorentino sense multa. De tornada visitem Civitella in Val di Chiana i tornem al paradís per sopar i descansar ;)
Ens desperem amb uns ous frescos i pa fet. Salami gegant. Dia de descans. Piscina. Llac. Piscina. Llac. Piscina. Llac. Sol, cremades i aftersun. Llibres i escrits. Entremig fem una Barbacoa amb carn i vi de la cooperativa, tomata amb oli d'oliva. Vins i cerveses. Bany al llac amb les estrelles. Converses al llac amb la Cathalina o Catherina.
Ens desperem amb uns ous frescos i pa fet. Dia de descans. Piscina. Llac. Piscina. Llac. Piscina. Llac. Sol, cremades i aftersun. Llibres i escrits. Entremig fem una Barbacoa amb carn i vi de la cooperativa, tomata amb oli d'oliva. Vins i cerveses. Converses al llac amb la Cathalina o Catherina.

18 June 2018

Matí de platja sense sol, ciao camping italia, decathlon..., dinem al Club Tennis Pontedera, Pisa de lluny, arribem a la Toscana profunda, impressionant😍 futbolin, badminton, banys al llac màgic i a la piscina, crim esportiu involuntari contra una libél•lula :( Escollim quins pans volem per demà, vinet blanc toscano, cuques de llum i bona nit

17 June 2018

Torre delle ore, Torre Guinigi, le mura di Lucca, Flea Birre. Hadta luego Lucca. Altopascio. Decathlon. Montecatini Terme, pizza & caprese, Parco delle Terme, Funicular vell, Montecatini Alto, Collodi el poble de Pinoccio. Per fi sopem amb cadires i taula.

16 June 2018

Rebentem el matalàs ;) 5:11h am. desperts i amb dia esplèndit! Ous ecològics i cafè boníssim per esmorzar, pacificador. Shuttle a la platja. Sol i llibres. Aiguamolls inesperats, farfalle garden, bodega i cata de vins i oli, la strada del vino e l'olio de Lucca! Retorn al camping, hamaca i llibres, filet de vedella al pebre rosa per sopar, boníssim! Disco-bar i bona nit!

15 June 2018

Nice. Free breakfast. Flower market. Despacito a violí. Chateaux park, ascesor infernal, boniques vistes. Fonts d'aigua d'estiu. Plate i Pétillante. Socca. Menton sí, Menton no...tunels i ponts. Picnic a l'autopista i arribada a Italy...sí, després de 5 anys per fi estem a la Toscana! Bon pomodoro! Ho celebrem amb un bon sopar i un vi de Chianti

14 June 2018

Figueres 07h - Nice 13h30: 5 blablacars, Vilefranche-sur-mer, Citadelle, Rue Obscure, peixet, demanar el compte en francés, siestón a un banc, Restaurant que no es ven "Salqila", el cap és decoratiu o són oficines?, ens roben al super, dormir amb 3 gats i 3 gossos...