Europe, South America · 19 Days · 16 Moments · June 2017

3 July 2017

Cesta domů :-( 24 hodin Puerto Maldonado -> Cusco -> Lima -> Madrid -> Praha

27 June 2017

Teď nás tři dny čeká parádbí dobrodružství v Amazonii. Spousty tukanů, papoušků, kajmanů a opiček, tarantulí, prasátek a hlavně náš tukánek Wapi, co má rád holinky a zapalovače.
Machu Picchu Náš trek jsme skončily v městečku Ollay.. a pokračovaly vláčkem do Aquas Callientes. Odtud druhý den autobusem až nahoru k Machu Picchu. Vstávali jsme ve 4:20 ale stálo to za to ! Málo lidí a mohly jsme pozorovat východ sluníčka nad Macu Picchu.
3denní Lares trek 4 650 m.n.m. náš nejvyšší bod. Spaní ve stanu bylo kruté. V noci mrzlo, ale naštěstí jsme na sobě měly deku z Alpaky.

23 June 2017

Sacred Valley - posvátné údolí Inků

21 June 2017

Tyjo to bylo něco. Z Iguazu do Sao Paula to ještě šlo. Ale v Sao Paulu jsme měly 9 hodin a tak jsme se sami vypravily tágem do nákupáku 😀 pak jsme letěly 6 hodin do Bogoty do Kolumbie a tam měl let zpoždění a pak ještě 3 hofiny do Cusca. Kde na nás měl čekat odvoz ale nečekal. Tak jsme si zas našli taxík. Jenomže tam stávkovali učitelé na hlavní. Takže se nedalo nikam projet a všude bylo mraky policajtů 😀 no a jako bonus jsne po 24 hodinách cesty zjistily že to máme zaplacený už od včera a celý se to posouvá 😂 Ale jsme tu !! A Cusco a San Blas je nádherně položené městečko v Peruánských alpách. A zrovna tu byl ještě průvod. Bomba !
Zastávka v Columbii a pokračujem v okružní jízdě po jižní Americe.

20 June 2017

A devět hodin čekání na spoj do Bogoty začíná.

19 June 2017

Iguassu falls z Brazilské strany. Ráno jsme se vzbudili a teploměr ukazoval 10°C a nám nebylo do smíchu. Nastydly jsme předchozí den na člunu a máme kašel a rýmu. Den byl ame stejně na jedničku ! Vodopády Brazilian side byla už jen krátká procházka, odpoledne následoval brazilský bufet a ptačí park. Tam jsme byly v kleci s papouškama které jsem ještě neviděla ani na fotce. Jak jinak než bomba !

18 June 2017

Největší vodopády Iguassu v Jižní Americe. Dneska jsme je navštívili z Argentýnské strany. Nosálové nám ukradli jídlo, ale hlady jsme neumřely a daly si empadas znovu a sýrovej chlebík. Na konci jsme jely člunem pod přímo pod vodopády a měly totální spršku, ale stálo to za to. Nádhera <3

17 June 2017

Krásný výhled z Cukrové homole. A ještě lepší byl z vrtulníku. Z výšky jsme viděly Copacabana, Corcovado a Cukrovou homoli

15 June 2017

Copacabana V noci to tu žije víc než ve dne a proto se stmívá už v šest 😈🍹🍻
Corcovado ❤ a frčíme na pláž.