Europe, Australia and Oceania, Africa · 23 Days · 25 Moments · January 2018

10 February 2018

Zo de laatste dag aangebroken een beetje strand en wat luieren lekker eten en rusten voor de reis

9 February 2018

8 February 2018

En de mooie reis naar Kenya zit er weer op Zeker genoten jammer van het ziek zijn maar komt zeker goed .De reis goed verlopen ,alleen de koffers wachten we nog op ,maar zal zeker ook goed komen .Op naar de volgende journi

7 February 2018

Zo nog even genieten van het mooie strand lekker even gezwommen in de zee en in het zwembad .En ook van de temperatuur ,overdag 30 Gr dat is heerlijk maar s’nachts is het te warm .Maar we zullen maar niet klagen ,dat is volgende week tijd genoeg

5 February 2018

Zo vanmorgen met de glasboot mee geweest ,toch wel weer een ervaring en boven het koraal zeer vele vissen ,zeesterren en zee egels en nog vele andere .En thuis werden we opgewacht door de aapjes .Eerst lekker aan de lunch en dan maar aan het zwembad 😎😅

4 February 2018

Zo vandaag een lekker rustig dagje,heerlijk uitgeslapen een appeltaart gemaakt heerlijk geluncht ,en vanmiddag met de tuktuk om boodschappen .En nog op het mooie strand geweest

3 February 2018

Zo vandaag een ontspannend dagje heerlijke temperatuur ,mooi stranden een heerlijke watertemperatuur .

2 February 2018

Vandaag naar het volgende adres mombassa vermoeiende reis maar wel de moeite waard .de lunch stond klaar geweldig 😎Eventjes een rondje gemaakt en nu is de kok het avondeten aan het klaar maken ,dus word weer genieten 😜😋

31 January 2018

Vanochtend hebben we eerst lang zal ze leven gezongen Koen is vandaag jarig Vanmiddag een giraf safari gehad in Moi Ben We hebben de giraffen van dicht bij kunnen fotograferen we hadden een persoonlijke gids die ons rondleidde Het was een prachtig park

29 January 2018

Vandaag is ze weer een beetje opgeknapt ,en gelijk weer in actie abseilend naar beneden dus hartstikke trots op mijn maatje

28 January 2018

27 January 2018

Zo vandaag ook weer niet veel gedaan ,Mien veel op bed gelegen .ik zelf een beetje geklust en vanmiddag naar Eldoret om boodschappen geweest

24 January 2018

Zo vandaag weer wat geklust ,Mien nog ziek dus voor de rest wat bij het huisje geweest.Vanmiddag was er nog een training van een lopersgroep.Voor de rest rustig aan .lekker gegeten en dadelijk het bedje weer opzoeken

23 January 2018

Toen ik vanmorgen uit bed kwam voelde ik me niet zo lekker Ik denk een ontsteking aan mijn tandvlees. s’ middags met Florence naar Het dorpje Iten geweest. We kwamen bij een tandartspraktijk midden in de sloppenwijk waar ik echt niet geholpen wilde worden , gelukkig bleef het bij medicijnen het gaat nu beter in het dorp zagen we twee ziekenauto’s waarschijnlijk hadden die te maken met het ongeluk van twee para sailers . Na het tandartsbezoek hebben we nog enkele boodschappen gedaan , waarbij wij het middelpunt waren. Johan heeft die dag nog aan het klussen geweest in het nieuwe huis van de fam Raymaekers . verder hebben we nog lekker in het zonnetje gelegen

22 January 2018

Zo vanmorgen aan het klussen geweest,de dames lekker in het zonnetje. Vanmiddag naar de waterval geweest ,wel een zware tocht maar wel mooi .Mien nu even rusten en straks weer lekker eten .En zo als jullie zien gaan ze hier met veel op de brommer ,maar wel leuk .

21 January 2018

Uitzicht in de tuin

20 January 2018

Even bij het begin beginnen 18 januari zijn wij vertrokken naar Kenia. 19 januari kwamen we aan, bij de douane mocht iedereen gelijk doorlopen en zo kon onze reis in Kenia beginnen. We werden met een taxibus opgehaald en de eerste indrukken waren overwelgend. We werden links en rechts ingehaald en de taxichauffeur moest geregeld op zijn remmen. Onderweg hebben we weelde maar ook veel armoede gezien van mooie huizen tot sloppenwijken. De reis naar bestemming duurde zo'n 8 uur maar wel de moeite waard. We hebben onderweg Zebra's, en Bavianen gezien. Onderweg hebben we gegeten en we waren blij dat we bij Koen en Florence waren.
Gisteren zijn we naar het plaatsje Iten geweest. Eerst zijn we Keniaans shillings gaan pinnen dit onder bewaking van de plaatselijke beveiliging. Daarna zouden we naar een supermarkt gaan we wilden parkeren, maar juist op dat moment was er een chauffeur die achteruit reed met zijn auto Florence toeteren maar een botsing bleef niet uit, de schade bleef beperkt en de chauffeur lachtte het gebeuren met een handzwaai weg Marieke de moeder van Koen was op de markt een bezienswaardigheid omdat ze de baby in een draagzak had, dit kennen ze hier niet ze, ik voelde mezelf ook bekeken tussen het Kenia ans volk Johan en Martijn zijn aan het klussen in het nieuwe verblijf en wij brengen regelmatig een bezoekje met koffie en thee. 's avonds rond het klokje van 7 uur Is het hier donker dan eten we en proberen we nog een spelletje te doen

19 January 2018

Ons uitzicht vanaf ons vakantie adres groetjes

18 January 2018

Als de storm wat gaat liggen gaan we over een paar uurtje vetrekken 😎✈️