Thailand · 3 Days · 3 Moments · February 2017

Martine's journi to Bangkok Thailand

23 February 2017

Siste dagen vår i Bangkok ble en veldig avslappende dag! Vi startet med å gå litt i backpacker gaten Khao San Road fordi vi måtte hente bussbillettene våre der, så var morsomst å få sett så mange turister på et sted! 🎒 Etter dette tok vi både manikyr og pedikyr, og avsluttet med en fot massasje 💅🏼 Vi spiste også middag i samme gate 🍝 På kvelden dro vi tilbake til hotellet og fisket oss, også bar det ut til den kjente rooftopen Lebua, hvor scener fra filmen Hangover er spilt inn 😎 64 etasjer, så utsikten var virkelig noe for seg selv! 🌃 Nå er det buss over til Kambodsja 🚌

21 February 2017

Dag nr.2 ble det mye sightseeing! Først dro vi til Wat Phra Kaew, hvor vi så the Emerald Buddha og the grand palace, veldig fint! Vi fikk også se munker som skulle inn i tempelet og det var stas å få sett! 🙏🏽 Her fikk vi låne et forkle til å dekke knærne med, fordi begge hadde på for kort skjørt.. Etter det gikk vi bort til tempelet Wat Pho, hvor the reclining Buddha lå. Gud så stor, så det var skikkelig kult å se 😃 Her fikk vi låne en kimono av noe slag 👘 Til slutt tok vi en båt rundt i kanalene og så solnedgangen 🚤 🌅 På kvelden spiste vi middag på Jamie's Italian, hvor maten selvfølgelig var helt fantastisk god 😍

20 February 2017

Da var vi ankommet Bangkok 😃 Gud så rent og fint det er her! Og såå mye roligere enn i India .. Karoline møtte oss på flyplassen når vi landet, og det var helt fantastisk koselig å se hun igjen, var nesten så tårene kom! :') Første dagen gikk vi rundt og tittet på kjøpesentrene, vi bor rett ved de, på et helt nydelig hotell, så beliggenheten kunne ikke vært bedre! Vi spiste også utrolig god mat og fikk prøvd ut thai massasje💆🏻, veldig deilig, men også ganske så vondt til tider.. På kvelden tok vi motorsykkel taxi, noe som var veldig skummelt 😬