Denmark, United Kingdom · 5 Days · 39 Moments · April 2017

Maria og Julie​s eventyr i London

11 April 2017

I går var vores sidste hele dag i London. Og dagen blev brugt til sidste minut ❤️ Efter morgenmad tog vi metroen til Victoria Station, og gik op til Buckingham Palace, så flot en bygning 😍 og så også Queen Victorias memorial. En tur derefter i Green park og St. James's park. Og sjovt nok endte vi igen på Oxfords street. Vi shoppede i 3 Timer og gik derefter på Regent street, uha alle de butikker var dyrer 😲😲😲 så der gik vi hurtigt forbi 😁😁 Vi fik lidt afternoon the på Fortnum & Mason samt en scones. Fed oplevelse, på ægte British maner 😁😁👏👏👌 vi fik købt lidt rigeligt af souvenir hoste hoste 💸💸😱 Vi shoppede videre af Oxpord Street, indtil vi endte på en HELT IGENNEM HYGGELIG restaurant, Chiken Shop. Kan klart anbefales. 👌👌😜 derefter gik turen hjem på hotellet i Sort taxi, total sej chauffør, som både var billig og var meget snaksalig 😁😁👏 Vi væltede omkuld og var enige om, vi havde udnyttet hvert et sekund i London ❤️❤️❤️ Nu går turen mod DK ❤️❤️ ses

10 April 2017

9 April 2017

Efter Harrods fandt vi en undergrund og tog hjem og hvilede os lidt, inden turen gik på pub, hvor vi fik en Pint 🍺og fish & chips. På ægte British stil, sad vi og skålede i øl og oplevede en atmosfære, som ikke ses i Danmark 😄😄 Derefter hjem og skifte kjole og shorts ud med bukser, og tog til Hyde Park igen. Hvor vi nød udsigten igen igen og hyggede, men kun 1/2 times tid, for da vi endelig havde sat os, så kom der en bil med en megafon, som kunne oplyse os om, at Parken lukkede 😱😱 surt show. Så måtte vi pænt gå hjem igen 😢😢 Nu ligger vi i sengen, igen med tilfredse smil på læben og snakker dagen igennem. Vi er så glade og trætte i fødderne… Det blev til 26478 skridt i dag… 😴😴😴 nat nat. Herfra…
Dag nr. 3 er ved at være slut. Det føles som om, vi har været her en uge, med alt det vi har nået ❤️ Efter morgenmaden gik vi til Hyde park, hvor vi var helt oppe og kører over de utrolige smukke omgivelser. Alt stod i fuld flor og var så smukt 🏵️🌹🥀🌺🐝🌳🌷🌼🌱🐞 vi så Dianas Memorial, Kensington Palads, Speakers corner, fik varm chocolate og triple chocolate cookies ummm samt nød solen ved vandet i parken. 🌞 Dernæst gik vi ad Oxford Street (farlig vej med alle de butikker som frister) og videre til Madame Tussauds. Det var der desværre også andre som ville, så vi stod i kø 1 time, inden vi kunne komme ind. Men det var det HELE værd. Hold nu op en sjov oplevelse, med de voksfigurer… De fleste figurer lignede godt nok meget de rigtige kendisser 😱😱😱👏👏 så fascinerende at studere 😉😉 der fløj 2 timer afsted, og vi begav os tilbage til Oxford Street. Og videre til Harrods stormagasin 😱😜😁😁 Jesus der var virkelig mange dyre ting 😨😨 vi kiggede kun og skyndte os ud igen. 😂😂

8 April 2017

Efter Tower Bridge, fandt vi et stykke med græs ned til vandet, hvor vi solede os i 20 min. 😎😎😱😱 ups, vi er begge røde nu…! Oxford street lokkede, så vi fandt en metro dertil og shoppede i 3 timer 💸💸💸💸💸😁😁 Efter en lækker gourmet burger, er vi tilbage på hotelværelset med en gang ben & Jerry's cookie dough 😋😋😋😋 Benene er oppe efter 21000 oplevelses rige skridt. 🚶🚶🚶🚶😁😁 Nat nat herfra 😴😴
Hold nu op vi har fået en på opleveren i dag… 😱😱😁😁 Vi startede dagen med English breakfast 👍😋 Derefter tog vi metroen til Westminster, hvor vi så Westminister Abbey, Big ben, og blomster som lå i hundredvis, til ære for de dræbte og sårede ved parlamentet. Så mødte vi 2 flinke betjente som vi fik lov at tage billeder af 😂😂 typisk os. Derefter var vi i London eye, SUPER oplevelse og minsanten om vi ikke var de aller første der kom i en, da attraktionen åbnede 😜😜👍👍hurra for fast track billetter som vi havde købt og printet hjemmefra 👍👍😁 vi kunne se ALT fra vores "kuppel" kan klart anbefales ❤️ Derefter gik vi til Tower Bridge og Tower of London, smuk tur og utroligt varmt. Vi kom forbi så mange flotte bygninger og både. Træerne, hækkene og blomsterne står i fuld flor, det er så smukt allevegne. Vi nød en sandwich og fik en fortjent pause ved Tower of London, derefter gik vi på selve broen, det var stort. 🌉

7 April 2017

Vi havde en god rejse til London. 😉 Flyveturen tog kun 1 time og 20 min. Og fantastisk udsigt fra luften. ✈️ Derefter fandt vi vores bus, men nåede lige at nyde solen i 20 min. Inden afgang. Høj sol og ca. 20 grader 🌞 vi nød det i den grad ❤️ Derefter gik turen mod London. Så morsomt at kører i den forkerte side af vejen 🚘 😂😂😂 Efter 1.5 time og lidt forsinkelse pga. Rush hour. Kom vi endelig til Baker Street 💪😄 derfra skulle vi prøve deres metro/undergrund. 🤔🤔 lidt af et puslespil, men bedst som man står og er forvirret, får man hjælp af de flinke englændere 😍 endelig kl. 18.30 (UK tid) stod vi foran Manor Hotel 🏢fint sted. 🙂 Nu efter aftensmad på en lille restaurant, har vi smidt os på sengen, med et tilfreds smil om læben, og er enige om, vi er i paradis og glæder os til de næste 4 dage 😍😍 nat nat herfra 😴😴😁
Så er vi tjekket ind og er i forrygende humør 😁😁😁🇬🇧🛄❤️ London here we come 😍😍
Så går turen mod Århus til bedstemor, som er 1 stop inden Århus lufthavn. 😁😁 iiiih hvor er vi KLAR 😍😍👍

6 April 2017

Hvor er vi spændte 😱😜😁🤣😉 Nu er det i morgen… 📆✈️🇬🇧🛄😍😍 Kufferterne er pakket og de sidste ting er ved at være på plads, så nu kan tiden godt skynde sig lidt 😁😁