Spain, Costa Rica · 37 Days · 13 Moments · April 2017

El viatge de Alejandra i M Amparo

1 June 2017

Y això a sigut el nostre viatge esperem que us haga agradat a munto . adéu
Dia 7 Hui per el matí ens hem anat a vore ''El museo de los niños" que està en el carrer: Calle 4, al norte de la avenida 9 ha estat molt guai cuan hem eixit ens hem anat al hotel perquè volíem investigar alguna cosa abans de tornar a València...Hem trobat la religió i les fronteres i cuan era l'hora ens hem anat a l'hotel de San Jose a per el avió de tornada El avió de tornada ens ha costat 1.539,76 Fèiem dos escales 1- En Bogotà- 20:14- 3 de Juny- 18h 11m 2- En Madrid- 7:05 - 5 de juny- 5h 10m Duració del viatge: 36h i 16m Eixida: 3 de Juny a les 16:59 Tornada: 5 de Juny a la 13;15
Dia 6 Hui per el mati ens hem alçat i ens hem anat a "La cruz de Alajueta" i hem estat ahi un ratet i ens hem anat a vore la universitat de Costa Rica. El director de Costa Rica es diu: Dr. Henning Jensen Pennington Estudiantes: 43.428 Lema: Lucem Aspicio Després ens hem anat a vore l'escola: L'Educacio en Costa Rica es divideix en cuatre nivells —Preescolar, Primària, Secundària i Superior—

29 May 2017

Al tornar de el Temple de La Música vam vore un festivals de balls que estaven fent...Vam vore els balls més típics💃🏻💃🏻 Mentres ells ballaven ens vam donar conte que a Costa Rica s'ejecuten el següents ritmes: Les denominades "Parranderas" de carrer o cercaviles, ''Vals-Jota" " Danza i Contradanza"...En torns, corregudes de bous, desfilaes de disfresses, i altres festivitats; A més dels "Vals Crioll" "Mozura" corregut, "fox i tot", "polcas", passadís, pasdoble, entre unes altres...Després vam pujar al cotxe que teníem llogat i vam tornar al hotel.

26 May 2017

Dia 4 Hui només alçar-se ens hem anat cap a el Temple de la música. Este edifici de tall neoclàssic, construït l'any 1920, és l'element més important del Parc Morazán i constituïx un dels símbols arquitectònics de la capital de Costa Rica. El disseny del recinte va anar a càrrec del costa-riqueny José Francisco 'Chisco' Salazar, el qual, segons apunten diferents teories, es va inspirar per a la seua construcció en el famós Palau de Versalles. Durant la seua primera dècada de vida, el Temple de la Música va acollir les festes i espectacles musicals amb què la població josefina despedia tots els anys cada 31 de desembre, fins que estes celebracions es van traslladar a la Plaça González Víquez. A banda d'acollir una ingent quantitat d'actuacions musicals al llarg del seu ja dilatada història, l'edifici ha jugat un paper molt destacat en la vida pública del país centreamericà i molts dirigents ho han utilitzat com a escenari per a alguns dels seus principals actes polítics.

25 May 2017

Després hem arribat molt cansades i ens hem anat directament a l'hotel a descansar, després ens hem anat a la finca abans era un pou restaurat en el segle XIX, i ara es un acollidor restaurant, envoltat de tarongers, amb molt bona cuina i menjar molt tradicional i autèntic, amb els millors ingredients de l'horta de San Jose, cuinen com antany i en llenya de taronger. La seua intenció es aconseguir que oblidem d'aon estem i ens traslladem a la nostre llar, gaudir de cada moment envoltat dels aromes que desprenen els jardins i els tarongers de la finca. I tot hi ha que dir-ho ho han aconseguit

19 May 2017

Dia 3 Hui per el mati hem anat a un passeig per el riu Sarapiqui hem explorat la selva tropical de Aselva tropical de SARAPIQUI de costa rica a un ritme relaxat amb este tour combinat guiat de dia complet. Amb eixida desde San Jose, la ruta mes pintoresca ens vam pel frondos parc nacional Braulillo Carrillo. Pujarem a un vaixell en Port Vell de SARAPIQUI i després un passeig per un riu, amb cocodrils, pereosos, i agrons que esguiten la costa. Vam fer un passeig a cavall en la selva i escoltarem les mones i tàngares. Este agradable tour inclou un deliciós esmorzar de costa rica i el transport d'anada i tornada al hotel.

10 May 2017

Tornat a casa hem conegut a un Costarricense que ens ha explicat la història de Costa Rica. Costa Rica abasta des dels temps dels amerindis, la colonització espanyola i la independència fins al present. Actualment Costa Rica és una de les democràcies més consolidades d'Amèrica. Va guanyar reconeixement mundial per abolir l'exèrcit l'1 de desembre de 1948, abolició que va ser perpetuada en la Constitució Política de 1949. El seu lema es "Vivan Siempre El Trabajo Y La Paz" El seu punt mes alt es el Cerro Chiripo La seua moneda es ''Còlon Costarricense" Y també ens a ensenyat la bandera de Costa Rica que es està 🇨🇷🇨🇷🇨🇷🇨🇷🇨🇷🇨🇷🇨🇷 Y en la foto es veu millor.

9 May 2017

Dia 2 Hui hem anat a un restaurant a dinar i eixe Restaurant es diu "La terrase french cuisime" ens ha costat 35,7 i el menjar estava molt bo. Vam menjar ARRÒS AMB POLLASTRE Platet típic d'arròs preparat amb pollastre esmicolat i acompanyat amb: - Amanida -*Frijoles mòlts: és una espècie de dip fet de frijoles. És un acompanyament molt comú en els menjars ticas. -Papes fregides o xips d'acompanyament Y de Postre un gelat

28 April 2017

En està foto ix el pressupost si voleu saber lo que ens a costat en total el teniu aci ///// 6.440,14///// 🌏🌎🌍
Cuan el avió ya ha parat ens hem anat a directament al hotel el nostre hotel es diu "Hotel Autentico ⭐️⭐️⭐️" En uns dia ens costaba: 57 euros Y els dies que hem estat nosaltres: 251,7 Este hotel està a 0,4 kilòmetres del centre de la ciutat I com hem arribat tard ens hem quedat al hotel a descansar Hem vist la moneda que era. La moneda es molt diferent a la d'Espanya I l'endoll hem tingut que anar corregiment a una tenda a per un adaptador ...
En arribar a San Jose hem llogat un cotxe Hyundai Tucson 4x4 el cotxe el volíem per a cinc dies i ens a costat 251,14€ I ens vam anar a l'Hotel

26 April 2017

Dia 1: Eixim de València a les 17:15 arribem a Amsterdam a les 19:55 esperem allí 17 hores , a les 12:55 del dia següent eixim de ahi 2 hores 25 minuts . A les 19:10 eixim de Panama i a les 19:35 arribem a San Jose . Eixim el 26 d'Abril 2017 tornem el dia 27 d'Abril 2017 el viatge dura 34 hores 20 minuts .