United Kingdom · 23 Days · 9 Moments · May 2017

Lucia, Ariadna i Raúl Londres

26 May 2017

Dia 7 Ens hem despertat i hem decidit anar al Museu Británic es un museu de la cuitat de Londres Regnes Units un dels museus més important i més visitats del món. Te quasi més de set millons de objectes de totes els continents, algunes es troben almacenats pel seu estudis i restauracions, o guardats per falta d'espai. La secció del antic Egipte es la més important del món. I mes tard vam anar a dinar i després d'una estona vam anar al barri chino, el barri chino de Londres es un lloc per a varis plats típics de la cuina china amb més de 80 restaurants. Per exemple el Dragon Porteno. Ademes del plaer gastronòmic, els amants de la història, la l literatura i la música i després de dinar vam passejar un poc per Londres es va fer de nit i vam tornar a l'hotel.

25 May 2017

Mes tard vam veure uns cartells que deien: Flora La vegetació natural està composta per tres tiposde paisatges vegetals: -Els boscos, estan formats per robles, pins... i per moltes més espècies dominants. -Les landes, les parts verdes i les praderies. -Les turbes,tenen una localització més precisa. Després d'una estona vam anar a el museu de les ciències. Fauna Entre els mamífers que més abunden en el país son les rabosses, conills, cérvols, eriçó, ratolins...també hi ha 21.000 espècies d'insectes i també hi ha 230 espècies d'aus. El museu de les ciències de Londres, es un museu interactiu que aproxima als seus visitants al món de les ciensies i la tecnologia de una forma divertida,algo que el comverteix en el museu preferit per els xiquets i adults amb espirit investigador. Al eixir del museu sopàrem en el restaurant The ivy. Ens vam demanar sud au roast. Després vam tornar a l'hotel.

24 May 2017

Dia 6:Pel mati s'alçarem i ens anàrem a la cafeteria de baix del hotel a desdejunar. Després ens hem anat a un parc natural que es diu Batersea park.El Battersea Park és un espai verd d'una superfície de 83 hectàrees, situat a Battersea, Londres, a la riba sud del Tàmesi. Quan vam acabar anàrem al hotel a relacsarse un poc i després anàrem a un dels restaurants famosos que es diu The ivy a dinar i més tard vam anar al Hyde Parck. Hyde Park es un dels majors parcs del centre de Londres, en Anglaterra, així com uns del vuit parc reials de Londres, amb més de dos quilòmetres de llarg i una de un quilòmetre de amplària.

23 May 2017

Dia 5 Ens hem despertat i després de desdijunar vam quedar que anabem a anar al pont de les torres de Bridge, que es un pont que creua el riu Tamesis de Londres. Combina les característiques del pont que bascula i que colga. Està situada al costat de la torre de Londres. La torre de Londres es oficialment el Paleu reial.Es un castell situat a la ribera del riu Tamesis, es va fundar als finals del 1066, com a part de la conquista norma sa de Inglaterra. Més tard vam anar a dinat a l'hotel, després dina estona vam anar al cambi de guàrdia, el cambi de guardia es una de les atraccions turístiques més importants. Durant la ceremònia, que es celebra en l'entrada principal del Palau del Buckinham, els guàrdies que es ocupa de la seguretat del palau son relevats d'una manera especial.

10 May 2017

Dia 4 Ens alçarem i senanarem en el cotche al riu Tamesis i pegarem una volteta. Allí vam veure a molte gent i li vam preguntar a un xic que quanta gent hi vivia a Londres i ens va dir que eren 8.674 mil persones. I vam veure el ball típic. El ball típic es diu Rapper Sword es va inventar en el any 1888 per Alfred Nobel. Després senanarem a pujar al London Eye.Arivarem i ens explicaren que era una noria molt alta i gran si et montes pots veure el pont de Wensmister el Big Ben i moltes coses mes. Acabarem i senanarem a comprar els bitllets per a la ruta turística en autobús i costaren:en una persona 8,69€ i entre tres 24,20€. Vam passar per una senyal que posava que el continent era Europa, el païs era Regne unit i la ciutat era Londres. Acabarem i senanarema el hotel a dormir.
Día 3 Ens hem despertar i mentre desdejunav em vam quedar que anàvem a anarn a la catedral de San Pau es la catedral angélica de Londres. La catedral actual a ser dissenya amb l'estil barracó anglès, es va construir entre l'any 1676 i el 1710. La catedral de San Pau es una de les més famosa i mes coneguda de Londres, allí vam conèixer a Oliver que ens va contar les religions. A continuació vam dinar per un zooi allí vam dinar. Per que vam torna de a la catedral i teníem fam . Després vam anar a veure els animals.A continuació en van explicar un poc de informació sobre el zoo. El zoo es un parc científic, més a àtic tel mon, es va obrir en Londres, Inglaterra en 1828 amb els proposts de fer un albergue en els Regat's Parck de Londres.I vam tornar a l'hotel a sopar i a descansar.

4 May 2017

Després del passejat per Londres em anat The Calabash of Cultures a dinar i vam demanar de fish And chips. Preu Mitja:Xiquet/eta 6€ Adult 15€ i emte els tres ena a costat 45€, m'entre donàvem vam decidir anar als magatzems més famosos de Londres. Harrots es un gran almacen que ven tot tipus de coses com rova,menjar,rellotges i jogets.Esta en el barri Knightsbridge. I tornarem al hotel. En l'hotel estaven tots sopant i vam preguntar que hora era per que per a nosaltres eren les 23:30 però ens van dir que eren les 22:30 aleshores ens vam adonar que la diferencia horària era d'una hora.
Dia 2 Ens hem alçat. I ens em vestit i feia un poc de fret i sem abrigar i anàrem al Big Ben.La Torre Elisabet o la torre de Westmisteres trovada al cantonera nord-oest de l'edifici va ser a l'any 1858 com a part del nou edifici dissenyat per Charles Barry després que el vell palau de Westminster. Sabeu? Londres està situada al sur d'inglaterra i es la capital política i econòmica del Regne Unit.El centre de la ciutat està situat a 60km de l a desembocadura del Tamrsis riu que recorre la ciutat.La seua privilegiada situació en el centre del suroeste de Inglaterra la beneficia donat que,durant molt de temps fou la regió mes poblada i rica del país.
Dia 1 Ens hem despertat. I hem anat a l'areoport. Allí hem agarrat un avió cap a Londres desde València a les 20:50 el dia 28/4/17 i hem arribat a les 22:15 el dia 28/4/17. El viatge ens ha constat 2h en 25m. La distància recorreguda Km:1.841 M:1.841.000 Sabeu quin es el nostre hotel? Es el víking hotel, hem entrat el dia 28/4/17 i hem eixit el dia 4/5/17. També hem llogat un cotxe que l'hem gastat 4 dies Quan hem arribat hem anat a l'hotel a descansar fins al día següent. Pressupost Avió: per persona 81,16€, entre tres 243,48€ Hotel:per persona 222€,entre tres 666€ Cotxe:4 dies 44,94€ Les fronteres son Birminghan, Oxford i Bristol. Endoll: en Inglaterra el voltatge es de 240 voltiosi frecuencia 50 herzios, que vol dir que utilitzen 20 voltios més que en Espanya.Tots els endolls tenen un interruptor individual.