Europe · 9 Days · 30 Moments · July 2017

15 July 2017

Szuper csapat voltunk😊

14 July 2017

Nagyon kemény a hazaút 😬😬😬 Reggel 7-kor indultunk, és kb 22.30-ra érünk haza. Sajnos nem kalkuláltuk be, hogy a török vendégmunkások megindulnak haza, valamint valószínű, hogy a németek is most indultak meg nyaralni, ha jól emlékszem a nyári szünet náluk mostanság kezdődött meg. Kb 3 órát álltunk összességében a dugókban, és sajnos Magyarországon is dugó volt...

13 July 2017

A kikötőben töltöttük az éjszakát. 🛳 Kijelenthetem , hogy rutinos hajósok lettünk, szuper kis csapatmunkát végeztünk a zsilipeléseknél és kikötéseknél. A fiúk megtanulták biztonsággal vezetni ezt a hatalmas gépet... Láthattuk a hajós élet fantasztikus élvezhető és kevésbé élvezhető oldalát is. Azt hiszem összességében mindenkinek szuper élmény volt, még a gyerekeknek is! Nekik csak a csekély wi-fi forrással volt némi gondjuk😁 A következő uticél valószínűleg Franciaország lesz😊 vagy Portugália?😉
Utolsó kajálás a csöppet sem olcsó Hollandiában😊 Mini rákot találtak a lányok a kagylók között
Visszatérve a kiindulási tavunkra, egy megfeneklett hajóba botlottunk... szerencsére ki tudtuk húzni őket 😊
Rákanyarodtunk a sztrádára
Útmenti étterem
Komp Anna kedvenc képe a két alfahím között
Libastrand (nem magamra gondoltam😀) És ismét a szuper kilátás 😳😊
Gyönyörű időre ébredünk 😊🌞 Ma a fiúk készítik nekünk a reggelit 😉 Kacsaetetés következik , majd az első már bejárt útvonalon folytatjuk utunkat Vinkeveen felé, ott lesz az utolsó éjszakánk a hajón, mert reggel 9-ig le kell adnunk.

12 July 2017

Egész éjjel esett az eső , hideg lett, 15-17 fok... Még mindig esik, de el kell indulnunk, mert a szennyvizet már le kell engedni, keresnünk kell egy olyan kikötőt, ahol van leeresztő is! Reméljük, hogy lesz helyünk. Sokan nem hajóznak , mindenki a kikötőkben áll... Megint volt egy fapapucsos hídpénz fizetésünk, meg nehány felnyíló híd, de szerencsére a második szálláshelyünknél ki tudtunk kötni. Megszabadultunk a szennyvíztől is. Teljesen eláztunk, nem vagyunk gyakorlott hajósok, nem hoztunk esőkabátot ...😨😊 De már írjuk a listát a köv hajóútra , szóval nem rettent el minket ez az idő .

11 July 2017

Amszterdamban kikötöttünk, majd villamossal bementünk a központba. A villamoson középen egy fülkében ült egy ember, akinél lehet jegyet venni. Beültünk egy ausztrál étterembe, hatalmas felhőszakadás következett. Mindenhol fűszag van😳😵🤥 Visszafelé segítettünk egy nőnek leszállni, aki egy ikerpár babával, és egy 2 év körüli gyerekkel, meg bőrönddel volt. Majdnem nálunk maradtak az ikrek babakocsistól😳😁
Túlvagyunk az első fapapucsos fizetős hídon is...😀 Mellettünk golfpálya a legelők mellett

10 July 2017

Este még négyen besétáltunk a városkába, ettünk egy levest , nagyon szép város, csak kicsit olyan , mintha nem lenne lakója 😬😊
Amíg várakozunk, hogy felnyisson a híd, elmegyünk egy gyors kajáldába egy kis harapnivalóért. Az idő már nem túl kellemes , esőben nem olyan vicces a fedélzeten üldögélni 😬😀
Ma is gyönyörű napsütéses idővel indultunk utunkra a reggeli bevásárlás után. Gouda felé vesszük az irányt

9 July 2017

Az egyik csatorna melletti étterembe , aminek mellesleg Broadway volt a neve, kicsit begázoltunk, két virágcserepet összetörtünk a babáinkkal, majd a tulajdonos rohant utánunk dühöngve. Nagy műsor voltunk egész Utrecht minket fotózott, kamerázott...😬 Fizettünk a csávónak 40€-t , majd végre kikötöttünk es elmentünk vacsizni 🛳😁 Nagyon kemény nap van mögöttünk. Azt hittük Muiden volt a legnehezebb, de Utrecht után nem tudjuk mi vár még ezután ránk 😉
Utrechtbe érve megértettük , miért vigyorgott a csaj, aki átadta a hajót , azon, hogy ez az első utunk... Ez rémálom volt, mint az elefánt a porcelánboltban ... Keskeny csatornán kellett haladunk kenusok es kis hajók kötött, közben 300 méterenként keskeny alagutakon kellett átmennünk, kicentizve a böhöm nagy hajóval a szűk alagutat ... Eszméletlen tomeg volt a csatorna mentén , közvetlenül a víz mellett levő éttermekben... Nagy látványosság voltunk, kicsit elbizonytalanodtunk, hogy egyáltalán be lehet-e ide hajtani, ugyanis egy ilyen nagy hajót sem láttunk itt...
Itt még nyugalom, béke van😬😀 A felnyíló hidak nem jelentenek már gondot.
Gyönyörű útvonalon haladunk Utrecht felé eszméletlen nyugalomban. Itt még nem sejtettük , hogy mi vár ránk Utrechtben... Egy olyan útvonal szakaszon megyünk mi is véletlenszerűen, ahol a helyiek hajókon végigjárták egy kört Hawaii szoknyákba öltözve, buliznak a hajókon, táncolnak énekelnek. Nagyon hangulatos 😊❤️
Gyönyörű napos időre ébredtünk 🌞🌞🌞

8 July 2017

Besétáltunk a városba, vacsiztunk, nagyon kedvesek az emberek, gyönyörűen az esti fények, és este 10-kor még világos van 😊
Eszméletlen kalandban volt részünk Muiden városban, iszonyat csúcsforgalom volt, agyonra izgultuk magunkat 😬 Majd az autópálya fölött áthajóztunk, mire végre sikerült egy kikötőt találni Veeps városkában . A hattyúk a hajónk bejáratánál kunyerálnak.
Kikötöttünk egy sörre , egy helyes kis amerikai étterem mellett, ahol éppen jegyesfotózás volt.
Kiértünk a hajóssztrádára, ahol hatalmas uszályok vannak. Egy babát elvesztettünk a kihajtási közben
Reggel esőre ébredtünk, megint bevásároltunk , majd Hajóskapitányainkkal útrakeltünk.

7 July 2017

Első akadály az első híd, ahol le kellett húzni a fejünket, hogy át tudjunk menni. Fantasztikus kikötés után, elindultunk szupermarketet keresni , útközben ilyen helyes kis házakat találtunk.
Kalandos átvétel után elindultunk a szupermarketbe
Elhagytuk Prágát, és kb 8 óra autóút áll előttünk ... Elég nagy dugók vannak az autópályákon... mivel Németországban nincs sebességkorlát, nyomjuk neki, ahol lehet😬😬😬