Turkey, Estonia · 11 Days · 11 Moments · April 2018

Laura-Liisa's tour through Turkey

7 May 2018

Täna läksime me poodi, sest hotelli tuba võeti meil kell 12 ära. Kui me olime oma nänni kätte saanud läksime me laste kluppi. Seal olime tunnike kuni läksime sööma ja bussi peale. Lennuki aeg meil edasi ei lükkunud. Sõitsime sellega kolm tundi. Magama saime alles kell kolm öösel.

5 May 2018

Täna käisime koos ,,Bubble kids club'iga" banaaniga sõitmas. See oli väga vinge. Pärast läksime kõik koos laste klubi majja tagasi. Seal olime seni, kuni ema meile järgi tuli. Siis võtsime me kohe oma asjad ja läksime randa. Seal olid väga suured lained. Me leidsime sealt ka ühe krabi poja. Pärast pikka rannas olekut läksime sööma ja siis kohe basseini äärde. Õhtul saime mina ja Hanna-Liisa omale ka totoveeringud.

4 May 2018

Täna hommikusöögile minnes märkasime, et restorani ees oli mees koos papakoiga. Ta pildistas inimesi koos seltsilisega (papakoiga). Teisel mehel oli käes kameeleon, kellele saime kaa pai teha. Papakoi nokkis mult mütsi küljest isegi ühe pärli ära. Pärast söömist läksime laste klubisse, kus olime me 2 tundi. Siis läksime basseini äärde. Seal olime üldse 1 tunni. Järgmiseks võtsime ette teekonna sööma. Kohe pärast söömist suundusime aga mere äärde. Seal olime me õhtuni, kuni läksime hotelli tuppa ja siis sööma. Käisime ka laste show'd vaatamas. Pärast poole saime me ka papakoiga tehtud fotod kätte. Need olid väga armsad.

3 May 2018

Täna olime kahe vahel, kas minna mere äärde või siis laste kluppi. Otsustasime ikkagi, et lähme mere äärde, kuigi tegelikult läksime ennem basseini äärde ja alles siis mere äärde. Ma käisin isaga ka skuutriga sõitmas. Õhtusöögilt tulles läksime veel mänguruumi ja laste klubi showle.

2 May 2018

Täna läksime me paadiretkel rohelise kanjonisse. See oli meie teine ekskursioon. Me püüdsime seal kala, sõitsime paadiga ja ujusime. Seal oli väga lahe ja ilus. Me läksime sinna bussiga, nagu ka tagasi. Seal oli roheline vesi ja ka puud tegid selle ala rohelisemaks. Sellepärast see oligi roheline kanjon. Bussiga tagasi sõites avastasime, et majade peal on tünnid. Need olid seal selleks, et vett saada. Aga miks just katusel? Sellepärast, et päike soojendab vee seal sees üles ja siis läheb kohe soe vesi vanni. Õhtul läksime ka esimest korda vaatama, uudistama ja mängima ühte mänguruumi. Mängisin seal isaga lauajalgpalli, õhuhokit ja isa õpetas mulle ka piljardit.
Tänase päeva veetsime me ,,Bubble kids clubi's". Me mängisime seal kõik koos ühte sihtimis mängu ja vaatasime mini kinos filmi minions, aga inglise keeles. Me mängisime ka piraate ja käisime mööda õue ringi. MINA LEIDSIN AARDE! Seal sees olid šokolaadi munad ja nendega ka mänguasjad. Õhtul käisime pildistamast ning söömas. Siis läksime aga ,,Bubble kids club'i" showle. Seal me saime diplomid seal olemise eest. Kuna seal olid ilmselt türklased meie hooldajad, siis kirjutati minu nimi valesti, aga mulle meeldis see ikkagi.

30 April 2018

Plaanitud veekeskuse päev oli kätte jõudnud! See oli meil ekskursioonina mõeldud. Selles oli väga palju liutorusid, millest alla lasta, AGA seal olid väääga pikad järjekorrad. Ühes järjekorras seisime lausa tund aega. Seal saime me ka delfiinidega ujuda ja neid kallistada. Bussisõit sinna ja tagasi kestis mõlemal korral poolteist tundi. Õhtusöögilt tulles nägime ka etendusi ,,Bubble kids club'i" poolt. Edasi räägivad pildid.
Tänane päev käisime me rannas, sest seal olev soolane vesi pidi nahale kuidagi kasulik olema (Meie õlad ja käed olid ikka veel valusad). Seal käisime me ka sõitmas õhus lendleva varjuga. See oli nööriga kinnitatud skuutri külge ja skuuter vedas seda õhus. Seal oli päris hea vaade. Pärast pikka rannas käiku läksime me ka basseini äärde, aga seal ei olnud me nii kaua kui rannas.

28 April 2018

Täna jaotasime me kõik võrdselt ära. Hommikul kõandisime suvaliselt teadmata kuhu me üldse lähme, rätikuid ära viima. Kohe seal kõrval on ka kaks basseini. Sinna me siis jäime kaa. Pärast poole läksime randa. Seal olime kaa väga pikalt. Järgmiseks suundusime me sööma ja siis jälle basseini lainele. Ma leidsin sealt ka ühe sõbra. Õhtul olid kõik nii palju päikest saanud, et keegi ei tahtnud õlgu puudutadagi.

27 April 2018

Kohe pärast hommikusööki kiirustasime randa nii kiiresti kui saime. Poolel teel hoopis mõtlesime, et jääme ka natukeseks basseini äärde. Plaanid muutusid ja randa me see päev ei jõudnudki. Pärast leidsime ka rohkem basseine ja jäime sinna ligi kolmeks tunniks. Leidsime ka suured liumäed kust alla lasime. Lõuna ajal või sellest isegi üle läksime me sööma. Pärast seda hakkas äikest lööma ja vihma tibutama. Äikest lõi ainult neli korda ja vihm jäi kaa järgi. Sellegipoolest jäime tuppa, sest õues ei olnud enam nii soe. Õhtul läksime sööma ja siis hotelli kuhu me ka jäime.

26 April 2018

Täna tulime me Türki ja pärast pikka lennu ja bussi reisi pidime veel ootama, kuni hotelli saime minna. Vahepeal käisime veel rannas, seal oli VÄGA palav. Kui hotelli saime minna, siis vahetasime kohe riided ujumisriiete vastu välja ning läksime ujuma. Leidsime rannast kalu ja merikarpe. Kahe merikarbi vaatamisel selgus hoopis, et need olid teod. Nad olid päris kiired (Tigude kohta). Pärast läksime ka basseinidesse ujuma. Need olid külmemad kui merevesi. Siis läksime hotelli puhkama ja õhtul sööma. Restorani ei tohtinud rannariietega minna. Imetlesime veel ka maju ja teisi hooneid, mis olid ilusasti valgustatud ja ka neid, mis ei olnud valgustatud.