Greece, Estonia · 10 Days · 8 Moments · October 2017

Laura-Liisa's tour through Greece

12 October 2017

Kaheksas päev, viimane päev. Läksime viimast korda randa. Seal olime me nii kaua, kuni hakkas tunduma, et ehk nüüd aitab. Pärast seda läksime me suveniire ostma. Ostsime vanaemadele koerte valvamise eest midagi, isa viis töömeestele midagi, ema sõbrannale ja meie koolile. Ostsime ka endale natuke suveniire. Iga laps sai omale ka midagi mänguasjapoest. Me saime ka sealt igaüks ühe martsipani kommi. Õhtul pakkisime asjad kokku ja läksime sööma. Väikese surfilaua andsime aga uutele naabritele. Nad olid selle üle väga õnnelikud. Siis läksime ühe ägeda ja teistmoodi autoga hotelli juurde. Sõime õhtusöögilauas kõhu täis ja läksime bussiga lennujaama. Lennujaamast lennukiga Eesti. Kreekas sain aru, kui väga mulle tegelikult meeldib palmide all olla.

9 October 2017

Seitsmes päev. Viimane päev enne lennukiga ära sõitu. Läksime ikka jälle randa. Mina ujusin kogu aja. Täna nautisime ka viimast õhtusööki. Õhtusöögid olid alati kõige pidulikumad. Terve päeva olimegi me rannas ja rohkem mul millestki kirjutada pole. Terve aja mil me Kreekas olime, saime süüa nii palju jäätist ja mahlajooke kui ise tahab.

8 October 2017

Kuues päev oli külma võitu. Läksime sellest hoolimata ikkagi randa. Olime terve päev seal. Pärast lõunasööki läksime aga hoopis basseini äärde ujuma. Keegi peale minu väga ei ujunud. Enne seda kutsuti ema ja isa nooleviskeid viskama. Seal oli veel 3 inimest kes ema ja isaga võistlesid. Finaali võitis aga isa.

7 October 2017

Viienda päeva hommik oli pilvine. Käisime söömas ära ja siis läksime kohe tagasi hotelli. Seal tegime igaüks oma toimetusi, kuni tuli koristaja. Otsustasime selleks ajaks mere äärde minna. Seal olid suured lained. Marten võis suurte lainete pärast ainult kalda pool mängida. Käisime pärast veel ühe basseini ääres liutorust liugu laskmas. Siis hakkas vihma sadama. Jooksime kiiresti hotelli. Õhtul läksime me sööma ja siis tuli vastu meile staff. Staff korraldas kreeka lastele mänge.

6 October 2017

Neljandal päeval läksime me hotelli alast välja ja nägime, milline on Kreeka tegelikult. Seal oli väga palju prügi maas. Kreekas sõitsid kõik tsiklimehed ilma kiivrita. Me käisime olümpia muuseumis, ehk siis seal, kus toimusid 1. olümpiamängud maailmas. Pärast seda läksime aga Needa koske otsima. Läksime kaugele ja kõrgele. Lõppude lõpuks me aga Needa koske ei leidnud, kuid õppisime kultuuri kohta palju. Avastasime ka seda, et siis kui on kuskil toimunud avarii, kus on saanud mõni inimene surma, siis pannakse sinna kohta väike mälestuskirik.

5 October 2017

Kolmandal päeval läksime me sõitma paadiga järelveetava diivaniga. Pärast seda rentisime isaga supi ja skuutri. Supiga sõites peab sul olema tasakaal paigas. Skuutriga sõites pead sa teadma, kus asub stop nupp, pidur ja gaas. See oli äge päev.

4 October 2017

Teine päev. Sel päeval õppisin ma pähe, kus on rand, söögikoht ja minu voodi. Kui me randa läksime, siis olid kõik vees nii, et püksisääred ja kleidisabad olid kõigil märjad. Me läksime enne ujumisriiete toomist ka minimarketisse ja ostsime sealt omale päris palju nänni kokku. Ülejäänud päeva veetsime me rannas ning avastasime, et Kreeka merevesi on palju soolasem kui Eestis.

3 October 2017

Lennujaamas saime teada, et meie lend hilineb poolteist tundi ja peame lennujaamas ootama veel päris kaua. Et ei oleks igav, käisime me poodides ja pärast seda läksime me ka Lotte mängutuppa joonistama. Lennukis ei olnud meil igav, sest seal saime me omale kleepsuraamatu ja kleepsud. Pärast seda läksime me bussi peale ja sõitsime hotelli poole.