Greece · 8 Days · 7 Moments · October 2017

Kristen's tour through Greece

11 October 2017

7 päev. Hommikul ujusime veel rannas ja pakkisime asjad kokku. Lainelaua kinkisime sakslastele, kes meil vahepeal naabriteks tulid. Õhtul läksime bussi peale. Buss sõitis tund aega. Edasi läksime lennuki peale. Lennuk sõitis 3 tundi, maandumine oli sujuvam kui Kreekasse minnes. Kui lõpuks Eesti jõudsime ,siis sõitsime autoga 2 tundi ning koju jõudes oli kell juba viis hommikul.

10 October 2017

6. päev Kreekas. Oli väga põnev, sest olime rannas, kus olid normaalsed lained, millesse sukelduda. Hotellis olime ka basseinis. Vesi oli väga soe.

9 October 2017

5. päev Kreekas. Oli väga põnev, kuna ilm oli tormine, vihma sadas ja vihm oli väga soe. Meres olid lained suured ja seal ei saanud väga hästi ujuda.Kuna hotellis polnud midagi teha otsustasime minna basseini ja ujusime peaaegu terve ülejäänud päeva basseinis.
4. päev Kreekas. Isa rentis auto, millega läksime Olümpia külla. Nägime esimest olümpia küla, kus toimusid 776 aastat enne Kristust iga nelja aasta tagant Zeusi auks ülekreekalised olümpiamängud. Nägime seal kujusid, vaase, maju, väikest staadionit ja vanu varemeid. Otsisime ka mägedes Kreeka koske, mida me kahjuks ei leidnud. Nägime ka mägedes vabalt peetavaid kitsi ja lambaid, keda karjatasid koerad. Veel nägime kaktuseid, mandariini, sidruni, apelsini ja oliiviistandusi. Õhtul läksime jälle staffi ja teiste lastega mängima.

7 October 2017

3. päev Kreekas. Oli väga põnev. Olime terve päeva rannas,kus sõitsime SUPI, mootorpaadi järel veetava sohva ning skuutriga. Supiga saime surfata ja niisama lainetes ulpimas. Ma sain supiga sõitmise selgeks. Õhtul me mängisime staffi ja teiste puhkusel olevate lastega kreeka mänge. Rääkisime teistega ainult inglise keeles, sest kõik lapsed olid teistest riikidest.

4 October 2017

2. päev Kreekas. Olime peaaegu terve päeva rannas ja basseinis. Vahemeri on vōrreldes Eesti merega palju soolasem. Ōhtul läksime pidulikule õhtusöögile, kus oli toit palju ōlisem kui Eestis. Siin on toit oliiviōline, sest siin on palju oliive. Kogu toitlustus oli meil tasuta, sest ema ja isa valisid meile kõik hinnas paketi. Jäätist ja mahlajooke saime süüa ning juua palju tahtsime.

3 October 2017

1. päev Kreekas. Kuna lend hilines jōudsime kreekasse öösel ja läksime kohe magama.