Portugal, Estonia · 11 Days · 12 Moments · July 2017

Kersti's adventure in Portugal

24 July 2017

Hommikul ärkasime ja käisime söömas. Kella 10ks tellisime transfeeri lennujaama minemiseks. Transfeer hilines veidi, aga jõudsime ilusti lennukile, kuna lend ka hilines lõpuks 1 tund. Lennujaamas saime igal pool ette, kuna olime väikse lapsega. Lastega peredele oli eraldi turvakontroll ka. Väga mugav oli. Vahemaandumine Viinis oli tülikas, kuna pidime läbima uue turvakontrolli ja kõik ostetud joogid pidime ära viskama. Muidu olid lennud head. Mirtel jäi juba õhkutõusul Lissabonist magama. Magas umbes tunni. Lendude ajal oli tubli, ei nutnud. Lissaboni lennul istus Margo meist eraldi kahjuls. Lennud läksid kiirelt. Riiga jõudsime poole üheksa paiku ja koju peale südaööd.

23 July 2017

Hommikul magasime rahulikult ja siis käisime hommikust söömas ning läksime linnatiirule. Kasutasime metrood. Läksime peatusesse, kust pidi väljuma tramm nr 28. Järjekord oli meeletu, otsustasime, et ei lähe. Jalutasime lossi hoopis ja külastasime seda, oli suht igav, ainult varemed, aga vaade linnale oli ilus. Peale lossi ostsime magneteid. Siis jalutasime alla linna ja sattusime lifti, mis viis alla, otse toidupoodi. Peale seda otsistasime linnatuuri bussiga sõita. Tegime tiiru ja tahtsime Belemi torni minna, aga kuna seal oli hull järjekord, sõitsime tagasi linna, bussist ei väljunudki. Peale tuuri läksime sööma ja siis jalutasime linnas ning käisime paaris kirikus. Olid ilusad. Siis leidsime peatuse, kust sai trammile nr 28 minna. Sõitsime lõpp-peatusesse ja siis uuesti teise lõpp-peatusesse. Peale seda läksime metrooga koju ja hotelli tuttu. Oli tore päev.

22 July 2017

Täna ärkasime kell 7, oli plaanis kell 8 Lissaboni sõita. 8:13 õnnestuski startida. Kõigepealt läksime Sintrasse Pena paleesse. Oli väga armas ja muinasjutuline palee. Peale seda läksime hotelli, viisime auto ära ja hakkasime metrood otsima. Kuna me kõndisime valesti, siis ootamatult sattusime Rahvuste parki ja läksime kohe okeanaariumisse ning peale seda sõitsime köisraudteega. Siis jalutasime metroojaama ja sõitsime hotelli. Kuna kell oli palju ja Mirtel tahtis magada, siis Margo ja Matu tõid pitsat hotelli. Oli päris hea.

21 July 2017

Tänane päev algas taas rahulikult. Hommikul bassein ja hiljem käisime ilusas rannas Sao Rafael. Vesi oli veidi jahe aga läbipaistev. Oli väga jahutav, isegi snorgeldasime. Kell 19 läksime sööma restorani, kus sai süüa kala niipalju kui kõhtu mahub ja seda ainult 10 euri eest. Kõht sa väga täis ka olimeeldiv koht. Kella kümne ajal jõudsime koju ja hakkasime pakkima. Homme ürotame kaheksa ajal startida, et Lissaboni minna. Teised lähevad kell 11 ära.

20 July 2017

Täna plaanisime linnapäeva, et minna nänni ostma. Hommikul jälle rahulik baasein ja kella kahe ajal Farosse. Käisime Jumbo marketis ja Dechlatonis ja siis Burger Kingis söömas. Kella üheksa ajal tegime lõpupeo. Istusime ja jõime ja snäkkisime.noli lõbus ja sai palju naerda. Magama saime kella kahe ajal.

19 July 2017

Hommikul jälle bassein, pärast rand. Täna läksime Tavira saarele randa, kuhu sai sõita väikese rongiga. Oli väga ilus rand. Pärast käisime Tavira linnas jalutamas ning söömas.

18 July 2017

Hommikul olime kodus ja kella kahe ajal läksime Lagosesse randa. Praia de Ana oli ranna nimi. Väga ilusa veega ja hea liivaga rand. Liiv oli hästi jäme ja koosnes nagu karpide purust. Peale randa käisime Declathoni poes ja ostsime mõned asjad. Enne kaheksat jõudsime koju. Istusime kambaga basseini ääres, oli vaikne õhtu.

17 July 2017

Tänane päev oli täiesti lebopäev. Ei käinud kuskil, olime ainult kodus basseinis ja niisama. Oli väga mõnus puhkusepäev. Õhtul tähistasime Heleri sünnipäeva, ta sai 21.

16 July 2017

Hommikul võtsime taaskord rahulikult, ujusime basseinis ja Mirtel magas hommikul väikese une. Hiljem läksime Partimao randa. Rannas käis suur melu. Mängis dj ja rahvale pritsiti värvi. Meie melu sisse ei läinud. Olime muuli kõrval rannas ja pärast jalutasime kalju vahelt läbi ja läksime Maarika juurde. Õhtul kodus istusime ja jõime veini.

15 July 2017

Käisime kahes linnas piirilinnas Al... Ja Vila .... Sõitsime üles Alo.... ja mööda piiri alla. Piiriks on lai jõgi. Kant oli üsna räämas, aga loodus on sealpool lopsakam ning mägisem. Käisime Portugali ida-lõunapoosemas tipus. Õhtul saabusid Haavistud ja Härgid Lissabonist. Istusime ja muljetasime.

14 July 2017

Hommikul võtsime rahulikult. Ujusime basseinis ja võtsime päikest. Kella kahe paiku läksine Lagose loomaaeda. Oli väga mõnus loomaaed, palju ilusaid linde ja ahve. Jalutasime 2 ja pool tundi seal. Peale seda läksime vaatama liivaskulptuure Pera linna. Igal aastal valmistatakse seal uued skulptuurid erinevate maailma skulptorite poolt. Väga huvitav oli, aga jube palav ka. Kui muidu plaanisime minna välja õhtust sööma, siis läksime ikkagi koju. Nautisime basseini, sõime ja jõime õhtul veini.

13 July 2017

Tänane päev oli mõnus lebotamise päev. Kuna teised läksid Lissaboni, siis olime ainult oma perega. Hommikul magasime kaua, siis olime basseini ääres ja õhtul käisime kahes linnas jalutamas. Üks oli Vale do Lobo, mis oli kuurortlinn. Kõik oli villasid ja hotelle täis ja ümberringi golfiväljakud. Oli väga ilus haljastus. Teine linn oli Quarteira. Ka kuurortlinn, mis oli hotelle täis. Kõndisime promenaadil, mis oli väga pikk. Õhtul tulime koju ja Matuga käisime ujumas. Oli mõnus puhkusepäev.