Europe, North America · 27 Days · 89 Moments · September 2017

Het avontuur van ton in United States of A...

28 September 2017

Nou dit is denk ik de laatste journi morgen nog een dagje en dan vliegen we weer terug Dat wordt een dagje zwembad en de koffers in pakken dan is het ook weer leuk geweest Vanavond gaan nog even naar de oceaan drive de beroemde boulevard van Miami Was een super leuke vakantie vooral de eerste week naar graceland en new orleans hele leuke dingen gezien en gedaan Maar het hoogte punt was wel grace land Voor mij voor ton waren het toch de kilometers inde mustang Asfalt rokker πŸ˜‚

27 September 2017

Goedemorgen Gisteren naar de universal studio's geweest In principe is het daar te warm voor het was nl bloedheet Ik kan wel vertellen toen we twintig jaar gelden met de meiden zijn geweest was het heel anders Het park is nu verdeeld in drie parken Persoonlijk vond ik het toen leuker We zijn ook niet de hele dag gebleven was ook veel te warm Morgen het laatste stuk rijden naar Miami daar nog drie dagen en dan zit het er weer op Vanavond lekker zelf gekookt waren we ook even aan toe in Miami gaan we weer verder met de journi

26 September 2017

25 September 2017

Wat foto's van ons huisje
Na toch best wel een lange rit Zijn we nu in Orlando We zijn via daytona beats gereden want tin wilde met de mustang op het strand rijden komen we daar ja je geloof het niet is het strand afgesloten de orkaan Maria gooide al he water deze kant op Dat was een afknapper voor Tonny toe zijn we in de bloedhete door gegaan baan Orlando mooi hotel Gaan zo even zwemmen En morgen naar de studio's Zal kijken of ik er nu een filmpje bij kan dien van daytona strand

24 September 2017

Vandaag de heledag in pensacola geweest Smorgen auto's kijken was erg leuk we liepen met 34 graden op een soort auto markt Daarna als een raket richting zwembad Verder u's er hier weinig te doen Vanavond in en strandtent gegeten daar was het wel super gezellig en lekker eten Morgen koffers pakken en richting een andere plaats wet zo gouw niet hoe die heet πŸ˜‚hier was in ieder geval niet veel te beleven maar jullie kennen ton he die maak alles spannend πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚we gaan kijken of we innen slapen
Hallo We hebben nog wat foto's van de boot over de missisippie En de foto's in het restaurant in pensacola Groetjes ui het zonnige Florida

23 September 2017

Hallo allemaal We zijn vandaag in pensacola en hebben een supermooie hotel Vanmorgen bakkie gedaan komen we een autoshow tegen met gepimte auto's doe wat erbij
Originele knigtrider auto van de filmserie

22 September 2017

Ik heb nog wel een mooie mustang gespot We zijn aangekomen in holyday in hotel We sturen morgen wel wat foto's het is donker Groetjes van het warme Florida

21 September 2017

Zo nu even de voetjes verwennen voor dat ze er mee stoppen was wel nodig je loop je hier het lazarus voor ton was het met happy end πŸ‘πŸ˜‚ze hebben op het eind ze nagels geknipt Vanavond naar de boot de misisipi over En dan morgen in de auto naar het volgende hotel
Goedemiddag luitjes Het is 11 uur in de morgen en hebben een relaxfauteuils vandaag We liggen in het zwembad op het dakterras 16 e verdieping Het is bloedheet 33 graden cellotape 6uur gaan we naar de boot voor eentochtje over de missesippie rivier met diner

20 September 2017

Dit is bij de Missisippi rivier Morgen gaan we met z'n boot de Missisippi over Met diner Denk dat we eerst zelf het visie moeten vangen ?? De volgende dag pakken we de auto en laten we new orleans achter ons en gaan we richting Orlando Wordt vervolgt
Vanmiddag met z'n propeller boot krokodillen spotten Als wij in de buurt zijn Zijn toevallig de krokodillen op vakantie drie kleintjes gezien te kleinvoir een mooie tas en een paar schoenen Ik heb ook altijd pech Kut vakantie
Het tweede hotel in new oirleans Ziet er goed uit Reisdag gehad vandaag Vanavond relaxen in de stad

18 September 2017

Het is superleuk gracelland
U
Het is alweer de tweede dag van de vakantie Het is lekker weer 29 graden Vandaag in Memphis geweest in beatsteet super gezellig Doe er wat foto's bij Groetjes ton en mineke
Dit is ons hotel voor 3 dagen

17 September 2017

Rock en roll museum
Hallo allemaal Het is super mooi lekker weer
Foto's
Het is nu zes uur In de avond Beginnen nu moe te worden en we wachten op de autobom naar het hotel te gaan waren goede vluchten

16 September 2017

Het is nu 5 uur Nederlandse tijd we moeten nog drie uur vliegen we vliegen mrt delta ipv klm Wat een chagrijnige stewardessen niet normaal We hebben nu turbulentie En we vervelen ons kapot Wat een pleuris end weer Maar we houden de moet er in Nog maar drie uur dan twee uur wa chten en dan mogen we weer twee uurtjes vliegen Denk dat we of gaan slapen tenminste dat willen we proberen of ik loop even naar achter voor een .... shit dat mag niet Nou dam probeer ik ook me ogen maar te sluiten Als we op plaats van bestemming zijn horen jullie weer van ons
Even een bakkie Hebben we wel verdiend ontzettend druk op Schiphol twee uur over gedaan om binnen te komen En een peukje dan gaan we we
Bijna zes uur Achterlijk vroeg maar gaan richting Schiphol

15 September 2017

Nog 1 nachtje slapen. En dan naar graceland en de rest.