Netherlands · 21 Days · 153 Moments · September 2017

Manon & Tim op avontuur door Amerika!

24 September 2017

Dat was het lieve mensen!! Bedankt voor het volgen en tot snelπŸ‘„ Morgen vliegen we weer naar huis! Dinsdagochtend om half 10 moeten we aankomen als alles goed verloopt. We vliegen eerst naar Chigaco en dan naar Amsterdam. 12 uur vliegen en 2 uur overstap. Lekker ritje. Doeiiiiiiii kusjes
Santa Monica Pier, the end of route 66.
The Walk of Fame natuurlijk ook niet!
Hollywood Sign mag natuurlijk niet ontbreken!
Op naar de laatste bestemming Los Angeles!

23 September 2017

Daarna even lekker naar het strand gereden waar we lekker in het zonnetje wat hebben gegeten en gedronken. Echt genieten in de zon. Lekker nog even naar het strand gelopen en heerlijk rustig aan gedaan.
Deze ochtend gingen we verder met shoppen en hebben we ons even laten gaan, sportspullen, schoenen, tas, korte broek, trui.. alles der op en der aan. Dat heb je als je bijna naast een kledingoutlet slaapt..

22 September 2017

Daarna wilde we nog even kijken bij want winkeltjes en wat eten en kwamen we uit in San Luis Obispo wat een leuke plaats! Lekker geshopt, Tim heeft dit keer wat nieuwe kleren gekocht. Allebei een nieuwe zonnebril gekocht en toen lekker een burrito gegeten. We boffen maar! Op naar het hotel, 20 mim rijden. Was weer een mooie dag! P.s. wat is het op de foto!?
Daarna reden we nog een stukje door omdat we Sea Elphants wilde zien. Eerst stopte we en zagen we zebra's, daarna stopte we en zagen we dolfijnen zwemmen in de zee tot we bij Sea Elphants kwamen en natuurlijk Eekhoorns maar die zien we hier zo veel! Geweldig hoor!
Als we verder rijden, rijden we door de wijnvelden 100km wijnvelden we hebben niet veel tijd maar kunnen het niet laten.. ik wil zo graag ergens naar binnen en dat doen we.. Wijn Tasting!! Whoop whoop en een lekker flesje uitgezocht uit de 5 wijntjes die ik heb mogen proeven. Hier had ik de hele dag wel kunnen blijven. Wat een feestje!
Vandaag de langste rit voor de boeg omdat de Highway 1 is afgesloten en daardoor moeten omrijden. Omdat we toch dingen willen zien van deze route rijden we stukjes van de Highway 1 en dan weer terug. Het is de moeite waard. Mooi stukje kust. 😍

21 September 2017

Santa Cruz, helaas is alles dicht en is het te koud om lekker op het strand te liggen. Wat gegeten en gelopen op de pier voor de rest weinig te beleven helaas.
Op naar Santa Cruz... Bye San Francisco
Alcatraz
ALCATRAZ A.K.A VLIEGENEILAND
Op weg met de boot naar Alcatraz.. de zon schijnt dus helder zicht dat is leuk!! Toch nog wat mooie fotos schieten.

20 September 2017

Vanavond gegeten in het Hard Rock Cafe gezellig nog even met Barbara en der vader. Morgenochtend vroeg op om naar Alcatraz te gaan met de ferry en in de middag rijden we door naar Santa Cruz waar een nachtje slapen vlakbij het strand.
Weer of geen weer, brug of geen brug gewoon fietsen en gaan. Toch maar weer gedaan en ondanks dat we de blauwe lucht hebben gemist toch nog wat fotos kunnen maken.
Lunchen op Fishermans Wharf mag ook niet ontbreken
Palace of Fine Arts Theatre
Zeeleeuwen kijken en fietsen dat mag je niet missen in San Francisco. Het weer is vandaag wel erg sober en je kan de brug niet eens zien.. balen balen balen...

19 September 2017

Gezellige avond gehad met een oud collega en der vader. Zo klein kan de wereld zijn afspreken in San Francisco is beter dan in Nederland.
Whoop whoop Go Giants Go Giants! Geweldig om mee te maken!
San Francisco deel 2😍
San Francisco deel 1 😍
Aangekomen in San Francisco waar we lekker 2 dagen blijven in een heerlijke kamer. Onderweg even gestopt bij de lokale fruit markt. Zo lekker de stad verkennen.

18 September 2017

We moesten nog 1.5 uur rijden naar het hotel. Daar konden we gelukkig nog wat eten. Curry stond op het menu vandaag. Was lekker. Morgen rijden we door naar San Francisco weer een stad in. In San Francisco blijven we 2 nachten ook wel weer even lekker. Er staat er genoeg op het programma.
Veel te kort tijd om alles te zien helaas. We hebben weer genoten maar hadden meer tijd gewild. Tot de volgende keer!
Nog even een paar sequoia bomen🌲 op zoeken dachten we. Bleek 2.5 kilometer heen omlaag en 2.5 km terug omhoog te zijn. Maar ook dit hebben we geflikt. We hebben de sequoia bomen🌲 gezien en ook weer afgestreept van het lijstje.βœ”
Yosemite Falls - Tunnel View
Yosemite National Valley - Lower Yosemite Falls
Yosemite National Park
Daar gaan we weer.. op naar Yosemite National Park zoveel mooie plekken en helaas weer zo weinig tijd we zijn vroeg de weg op dus hopelijl komen we een heel eind.
Daar gaan we weer op de verjaardag van oma πŸŽ‰trekken we door 1 van de moooiste gebieden van Amerika. Het zal weer een feestje worden en afsluiten met een proost op lieve omaπŸ₯‚ Knuffels uit Amerika!

17 September 2017

Lekker op de kamer, tv aan, updates schrijven, fotos uitzoeken. Morgen vroeg weer op pad om naar het prachtige Yosemite National Park te gaan!
We PLANKEN vandaag weer! Heerlijke plankjes in het hotel, genieten dus. πŸ₯‚
Onze laatste stops langs de prachtige Lakes van Mammoth Lakes! Wat is het hier prachtig. 😍
Onze tweede stop vandaag.. eerst 2km wandelen om hier te komen maar dan heb je ook wat! Rainbow Falls
Onze eerste prachtige stop vandaag! Sotcher Lake😍
Aangekomen in ons nieuwe hotel, het is hier wintersportgebied en daar schattige lodges. Alles ziet er super uit. Het is hier wel maar 18 graden en vannacht nog maar 1. Dus even wennen haha.. wel heerlijk zonnetje.
Het was weer een mooie rit, altijd lastig over te brengen op de fotos toch wat fotos toegevoegd. πŸ“Έ
Voordat we de nieuwe rit gingen rijden nog even 3km terug voor de Sand Dunes om nog wat plaatjes te schieten. Nog even genieten van de warmte. β˜€οΈ

16 September 2017

Stovepipe Wells onze bestemming van vandaag. Kamer is denk de minste die we hebben gehad maar ach we slapen er toch alleen maar. Morgenvroeg weer rijden. Nu even eten in het restaurantje en dan lekker slapen.
Stop 3, Badwater Basin 😍
Stop 2: Zabrisky Point
1ste stop : Dante View uitzicht op het laagste punt van Noord Amerika
Vandaag gingen we om 11 uur uitchecken in Las Vegas helaas het zit er alweer op. Veel te kort voor zo een stad. We gaan eerst nog even kijken bij een shoppingsmall en daarna door. Vandaag doen we bijna alles uit de auto dus zitten wel even in de auto.

15 September 2017

Even wat plaatjes van de avond! Wel kapot, zo lekker slapen! Het is hier bijna 1 uur. We hebben vanavond wel wat centjes gewonnen. Nu wat geld tellen. β€πŸ’‹
Poolparty kan niet ontbreken in Las Vegas natuurlijk!
Even ontbijten in Vegas is niet goedkoop whahaπŸ˜‚

14 September 2017

Slapen, we zijn kapot! Het is hier nu kwart voor 1. Vanmorgen was het kwart voor 7. Morgenochtend hoeven we niet vroeg op gelukkig. Kunnen we nog even relaxen bij het zwembad en de rest verkennen. Eindstand vandaag - 30$ valt mee toch zelfs een keer op +10$ gestaan. 🀣
Nooit meer naar huis 😍😍😍😍
We zijn veilig aangekomen in Vegas en weet niet wat ik moet schrijven... hoe kan ik hier in 2 nachtjes alles zien en doen.. ik weet het gewoon niet. Ik wil hier nooit meer weg alleen denk ik dat na ee week al mijn geld op is. Whahaha nu even bij het zwembad. Ook even achter de gokmachine gezeten. Cocktaik gedronken vanavond lopen op de strip en hotels bezoeken.. ik weet het allemaal niet.. whaaaaaaa
Het eerste deel van de rit was heftig en zwaar. Dit kwam door het weer. Heel veel regen en omweer hier en daar. Tim heeft weer geweldig gereden en ik vond het maar eng. Gelukkig banden gecontroleerd voor we gingen rijden.. later werd het een stuk beter gelukkig!
Op naar Viva Las Vegas...! Whoeeeeei duurt wel 4.5 uurtjes dat we er zijn maar gaan ook weer een uur terug in de tijd..! Zin In!!!!!
Zonsopkomst @ Bryce National Park En het was koud hier brrrrrr🀀😨

13 September 2017

Zonsondergang @ Bryce National Park
Even eten voor de zonsondergang begint! Weer wat vitamine nodig dus tijd voor Pizza 🀣
Als we onze lodge uitlopen dan komen we bij dit prachtige uitzicht! 😍
Slapen in Bryce National Park in een huisje in het bos. Hoe leuk is dit!! Vlakbij zonsondergang en zonsopgangpunt dat gaat genieten worden. Weer even heel wat anders in zo een huisje. Leuk!
Het eerste deel van Bryce National Park
Goedemorgen! Even wat uurtjes geslapen. Ik heb heerlijk geslapen en Tim heeft nog iets minder vanwege zijn rug helaas. Nij mij is de pijn in mij rug bijna weg door wonderbalsem van Tim. We kunnen er weer tegenaan. Op naar Bryce National Park waar we slapen in het bos in een Cabin. Zal ook weer een belevenis worden. Eerst onderweg ontbijten. 2 uurtjes rijden vandaag valt mee. Xxx

12 September 2017

We waren blij dat we terug waren in hotel. Even snel wat eten maar dat ging natuurlijk mis. Want we kregen 1 bord spagettie ipv 2 en we moesten al lang wachten op deel 1. Maar we kregen ze uiteindelijk en het smaakte heerlijk. Daarna even gedoucht want we waren zo vies van al die wandeltochten vandaag. Daar knapt een mens van op. Nu lekker slapen de spieren zijn aardig kapot. Morgen weer een dag en weer een nieuw park. Als dat maar goed gaat. Zzzz
Nadat we even een broodje hedden gegeten wilde we nog 1 trail lopen. Dus op naar de laatate de watervallen. Weer een prachtige route! Er stomd 800 meter dat het lopen was maar daarna was er nog meer en nog meer dus liepen we de Lower, Middel en Upper Falls af..prachtige afsluiting! We zijn kapot dus op naar hotel! Helemaal gebroken maar wat een mooi park!
Stop 2, mooi uizichtpunt op verschillende punten in Zion. Alles is hier mooi.
Eerste stop een trail lopen (Riverside Walk) 2.5 km op een makkelijk pad en dan 4.5 km(The Narrows) door het water wat tot aan je knieen kan staan. Niet vallen tussendoor natuurlijk. Halverwege gelukkig nog een stok gevonden die me kon helpen ondersteunen. Je kon nog 10km door lopen in de rivier maar dan zouden we nu nog niet thuis zijn. Het was echt een geweldige ervaring. Tim heeft de verdere beelden.
Na een mooie en prima rit kwamen we aan in Zion. Op naar het hotel wat buiten het park ligt. We kunnen nog niet inchecken dus pakken we de shuttlebus naar het park om daar rond te lopen. Ik heb van te voren al veel dingen uitgezocht dus we weten wat we moeten doen. Eerst de bus tocht naar de eerste stop. Deze rit duurt ongeveer 40 minuten.
Helaas beide niet een hele beste nacht gehad dus vroeg wakker we hebbem een starbucks in het hotel dus tijd voor ontbijt en koffie en lekker vroeg de weg op. Het is 2 uur rijden naar Zion National Park maar we gaan naar een andere staat dus een vooruit in de tijd.

11 September 2017

Nu nog even lekker genieten van deze locatie. Het is hier ook erg groot dus kunnen ook lekker buiten zitten en genieten, binnen meerdere restaurants en barretje. Morgen gaan we naar een andere staat namelijk Utah daar is het tijdverschil weer 1 uur. We gaan dus 1 uur verliezen morgen en komen weee 1 uur dichterbij jullie. 2 dagen 8 uur tijdverschil voordat we naar weer een nieuwe staat gaan. Tot morgen XoXo😘 P.s de Vodka 4,5$ is hier goedkoper dan de wijn 8$πŸ€”
Aangekomen in het hotel, weer een prachtig hotel op een super mooie locatie! Hier zouden we wel langer willen blijven. Nadat we aankwamen meteen zwemspullen gepakt en even bij het strandje gaan liggen en zwemmen tot de zon omderging. De temperatuur is hier heeeerlijk! Wat boffen we toch met deze reis!
😍 Antelope Canyon!!! 😍
😍 Antelope Canyon 😍
Vandaag rijden we richting Page ongeveer 2.5 uur. De eerste stop is Horseshoe Band. We moensten ongeveer 800 meter lopen om hier te komen en geen schaduw hier. Warm! Terug ging de weg omhoog nog veel warmer 😎
Ontbijten tot je misselijk bent in Amerika whaha🀣

10 September 2017

Aangekomen in het hotel, weer een mooie ruime kamer. Vanavond lekker niets even chillen want morgen staat de volgende reis waar op het programma en gaan we naar Page. Ongeveer 3 uur rijden. Om 13:30 hebben we de volgende tour geboekt naar prachtige windows plaatjes. ANTELOPE CANYON TOUR!
En als laatste van vandaag de zonsondergang in de Grand Cayon! 😍 Wat een geweldige ervaring weer om af te strepen.
Nog meer Grand Cayon 😲
Alleen in de Grand Canyon een oase van rust na een hike van 1.5km kwamen we op een 180 graden uitzicht punt over de Grand Canyon waar we helemaal alleen waren. Wow wat was dat geweldig mooi! Weer een avontuur voor in de boeken. 😍
Stop 3 - Grantview Point
Stop 2 - Lipan Point
Stop 1 Grand Cayon, Dessert View 😍
Op naar de Grand Canyon met prachtig weer. Wat een mooie rit en wegen zo.. heerlijk rustig. Na 2.5 uur rijden komen we mooi op tijd aan.
Tijd voor weer een nieuwe rit. Uitchecken, ontbijten en op naar het volgende hotel. We rijden vandaag naar de Grand Canyon ongeveer een rit van 2.5 uur. De lucht is vandaag prachtig blauw. Doeiii tot in de Grand Canyon !!

9 September 2017

Tijd voor nog een avondje planken! Wijn, kaas, worst en Live muziek wat heb je nog meer nodig. Echt vakantie! Morgen rijden we door naar de Grand Canyon! Op naar een nieuw avontuur.
Onze 3de stop.. natuurlijke waterglijbanen een echt natuurverschijnsel wow wat gaaf. Tim kon niet wachten om het water in te springen en zich mee te laten slepen door de stroming. Super gladde rotsen dus we moesten goed uitkijken maar het was het zeker waard. Weer een mooi stukje natuur.
2de stop vandaag was helemaal omhoog naar de top om het uitzicht te bekijken bij Oak Creek Canyon. Helaas geen zon dus op de fotos ziet het er iets minder indrukwekkend uit dan dat het in het echt was.
GE-WEL-DIG 😍
Na een wat minder ontbijtje op naar de Jeep Tour. We moesten om 10 uur beginnen en waren lekker op tijd aanwezig. Het was maar 15 min rijden van het hotel waar we nog een nachtje blijven. De Jeep Tour ging echt echt off road was nog niets vergeleken als onze off road trip gisteren. Wat we hebben gezien is zelfs niet over te brengen in fotos. Wat geweldig mooi is het hier. Sedona een plek die niet veel wat zeggen maar waar je zeker geweest moet zijn. De fotos spreken voor zich. Wow wow wow Ps. Die laatste foto, dat is de cowboy killer... die plant is zo hard en scherp, als de cowboy van zijn paard viel op die plant, werd die gespietst...

8 September 2017

1min van het hotel en jawel hoooor PLANKEN! 😍 Wat geweldig en wat een heerlijk eten.πŸ˜ƒ Hier kunnen we wel op teren. Lekker slapen en op naar morgen.πŸ–
Dan zit je in de auto als het regent en moet je nog 2 uur en dan krijg je een melding met een noodwaarschuwing. Whaaaaa eng. Wij rijden door door door door 200km 100km en de waarschuwingen blijven komen.. 50k en het is donker en eng. Maar we hebben het gehaald zonder dat er een Sand / Dust storm is geweest en Tim heeft top gereden. Tijd voor eten en inchecken in het volgende hotel!πŸ€—
Omdertussen zijn we na 40km eindelijk eindelijk aan het einde gekomen van onze off road trip. Whaaa gemiddeld 19km per uur snap je dat we even bezig waren en dat het te bizar was en dat het op het eind nog eens keihard gaat regenen ook. Maar we hebben het gehaald en ook hier was het uitzicht GE-WEL-DIG😍
Wow wow wow wow😍
Wow het is dat fotos niet goed kunnen uitdrukken wat je ziet en voelt op een moment dat je ergens staat en het zo mooi is dat de tranen in je ogen staan. Dat je denkt dit is mijn droom en dit is geweldig. 😍😘
Voor dat het echte feest begint en we 40 km pff road gaan nog even een mini mini stadje Tortilla Flat aangedaan.
Volgende stopje even bij het water kijken. Het is zo mooi! We zitten nog steeds op de verharde weg.. we rijden door de bergen en gaan omhoog en omlaag πŸ˜ƒπŸ˜Ž
Onze tweede stop was uitzichtpunt over Canyon Lake dit was nog over een verharde weg. πŸ˜†
En dan begint de roadtrip echt. We kunnen makkelijk doen en de normale route nemen maar eem roadtrip zou eem roadtrip niet zijn om af te wijken. Daarom doen we der nu noet 2 uur over maar meer dan 5 uur. We beginnen in het dorpje Goldfield (Ghost Town) weer even terug naar vroeger. Een betere eerste stop kunnen we niet wensen.
Even ontbijten op zn Amerikaans.. pfff wat een borden vol! We kunnen der weer even tegenaan! πŸ˜πŸ˜„
Goedemorgen.. we zijn weer wakker! Net even een paar baantjes gezwommen om wakker te worden en nu even douchen en ontbijten. Vandaag rijden we de oude indianen route richting Sedona een aardig lange rit dus eerst even inslaan bij de supermarkt. Hierbij de fotos van het hotel!
Zo veilig in het hotel! Wel een stuk later dan gepland dus nu lekker slapen. De foto van de huurauto hebben we toegevoegd. Het hotel en de kamer zien der weer top uit! Het is hier nog steeds 32 graden! Morgen eerst naar de supermarkt voor de roadtrip begint!

7 September 2017

We zijn veilig geland..! Wel 1 uur en 20 minuten later dan gepland.. nu hopen dat de rest wel soepel verloopt. Op naar het hotel..! πŸ™„

UPDATE 1 Wist je dat er ook file staat op het vliegveld!? We staan namelijk al een half uur stil om op te stijgen maar dat kan niet omdat we last hebben van een traffic jam op onze baan 😲🀀☹ UPDATE 2 We zijn nummer 17 in de rij en zelfs na een half uur wachten krijgen net te horen dat het nog zeker een half uur gaat duren.. wat een .... πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž zooi UPDATE 3 En het drama gaat verder.. ondertussen 1 uur later nadat we op zouden stijgen.. we zijn nu nummer 30 en hebben weer te horen gekregen dat het nog 20 min gaat duren. 😑😠😳 UPDATE 4 We zitten nu op 1 uur en 45 minuten en we gaan dan eindelijk de lucht in. Nu nog 5 uur vliegen πŸ˜£πŸ˜‘
De reis naar het vliegveld ging goed. We waren overal zo doorheen dus dat was fijn. Toen even wat gegeten en wachten tot de vlucht gaat. Om weer 5.5 uur vliegen zien we wel tegenop daarnaast zitten we met zn 3en op een rij en hebben we niet de buitenste stoelen.. hopelijk zitten we goed en zijn die 5.5 uur zo voorbij. Als we aankomen is het daar 10 uur in de avond het is dus een lange dag. Dan de auto nog ophalen en naar het hotel rijden 20 min. Denk dat we daarna blij zijn als we slapen want morgen staat de eerste rit naar Sedona alweer op het programma.
Daggggg Hotel Metro on 34th Street. We hebben genoten van het hotel! We hadden niet beter kunnen wensen. Op naar het vliegveld! πŸ–πŸ–πŸ–
Hierbij de andere hoogtepunten in Central Parc The Guggenheim Museum American Museum of Natural History Jacqueline Kennedy Onassis Reservoir Lunch by The Boathouse
Op naar de andere helft van Central Parc we beginnen bij het bekendste hotel The Plaza. Op deze prachtige plek even rustig gezeten met een heerlijk bakje koffie!
Franklin D. Roosevelt Four Freedoms Park πŸ‘Œ
ROOSEVELT ISLAND 😍
Vandaag de laatste uurtjes op stap in New York. πŸ˜“ We zijn vandaag begonnen met een hele speciale tram in de lucht🚊 om naar Roosevelt Island te gaan. Met weer een prachtig uitzicht! 😍 Roosevelt Island is vernoemd naar de oud president Franklin D. Roosevelt (1933 t/m 1945) en dit kom je overal tegen op dit kleine eilandje.
Tijd om uit te checken en de laatste uurtjes in New York door te brengen. Het zonnetje schijnt weer dus we kunnen nog even lekker genieten! β˜€οΈπŸ‘Œ

6 September 2017

Helaas heeft de regen de hele avond aangehouden dus geen Time Square meer by Night of de Emipre State Building op. We waren op tijd op de kamer. Nu lekker slapen en morgen een lange dag. We vliegen morgenavond om half 8 daarna gaan we weer een tijdzone verder namelijk naar de 9 uur. Slaap lekkerπŸ’˜πŸ˜˜
Helaas regen dus.. geen drankje buiten op het terras maar lekker binnen. Helaas alleen buiten cocktails dus dan maar aan de Vodka😁 maar wel prachtig uitzicht! Mooie tent indd Ron&Ann we zitten heerlijk binnen maar toch genoten van het uitzicht en de drankjes
We liggen nu weer even bij te komen op de kamer. Weer 13km gelopen vandaag. We voelen het wel aan onze lichamen maar het is het allemaal waard. Gelukkig viel de regen mee en hebben we ook deze dag weer een hoop gezien. Afwachten wat het weer vanavond gaat doen om onze plannen te bepalen.
Deze is voor Bram & Ned .. Lego bussen! 😍
TIME SQUARE ... ! 😁
Wow dit was een gave lunch! Van meerdere mensen de tip gekregen en het was het zeker waard. Zingende obers die terecht willen komen in een broadway show. Wij werden der blij van!
TIME SQUARE . . .! πŸ‡ΊπŸ‡Έ
Bezoekje aan de M&M store mag natuurlijk niet ontbreken op Time Square
Helaas geen heldere blauwe lucht.. toch blijft het uitzicht prachtig! 😍 We zagen de regen steeds dichterbij komen..
Deze zijn special voor de filmkenners... wat herken je!?
Dit is de steen speciaal die speciaal is gemaakt voor John Lennon. John Lennon werd dood geschoten vlakbij Central Park en dit was de plek waar hij graag kwam.
Aangekomen op de plek waar we wilde beginnen vandaag namelijk Central Park! - Sheap Medow
Doordat we de verkeerde metro hadden gepakt kwamen we uit bij Union Square. Het weer zat deze ochtend wat minder mee. Maar er waren ook winkels. Nu weet ik wat ze bedoelen "kom met een lege koffer naar New York". Whaaaa echt LEUK!😍
Tijd voor een bakkie koffie, weer de verkeerde metro genomen. Haha zo komen we ook op plekken die niet de bedoeling zijn en het regent.. bah🌧
Ik ben alweer 2 uur wakker en Tim ligt nog lekker te slapen. Gisteren meteen in slaap gevallen en nu weer klaar voor een nieuwe dag. Het weer zou vandaag iets minder zijn maar er staat weer genoeg op het programma.

5 September 2017

Daarna liep alles in de soep. We wilde een Rooftop bar bezoeken. Eerst verkeerde metro genomen. Toen geen ID mee om binnen te komen. Toen richting Empire State gelopen, geen statief mee. Statief gehaald mocht het statief niet mee naar boven. Toen maar een Irish Pub in aan de cocktail het was me het dagje wel.πŸ₯‚ Lekker slapen en op naar morgen!πŸ’˜
Na even rustig op de hotelkamer te hebben gelegen zijn we aan de overkant wat gaan eten. We hadden burschetta en pasta. Het eten is duuur! Haha we komen arm terug.
Eigenlijk konden we niet meer en waren we echt kapot we waren zo dichtbij dat we toch even gingen kijken. Het was zo mooi weer vandaag dat we prachtig uitzicht konden hebben op The Top of The Rock maar helaas hadden ze geen plek dus maar een afspraak voor morgen gemaakt.
Grand Central Station, bekend van alle films en wat is ook dit GROOT!
Het was het allemaal waard..! Wel terug met de ferry naar de overkant en niet lopend. Gelukkig wel nog even leller bijgekomen in de airco en lekker een hamburger gegeten toch genoeg calorieen verloren vandaag!
We made it ..! Nu nog de weg naar beneden zien te vinden. Pff we.zijn kapot.. het is warm!β˜€οΈ
Wow wow wow wow😍
Brooklyn Bridge! 😍
Even uitrusten en drinken op deze prachtige plek voor we de Brooklyn Bridge over gaan lopen. Het is zo warm..
Even een kaarsje aangestoken voor Remko in deze prachtige kerk.
Na lekker even een kopje koffie te hebben gedronken zijn we door gelopen naar Wallstreet nog meer hoge gebouwen. Trump Building, New York Stock Exchange. Wat een gave omgeving om te werken!
Tijd voor de helikoptervlucht.. het was helemaal niet eng! Het was super om mee te maken. We hebben echt genoten van het uitzicht en hadden fantastisch weer met goed zicht. Echt top!
Op weg naar de helikopters nog even langs battrey park gelopen waar alle ferrys vandaan vertrekken
9/11 Memorial & One Tower.. echt heel indrukwekkend om te zien.. wow wat een gevoel als je daar staat.
Wow wow wow.. vandaag stapte we precies uit bij het juiste station. Het is prachtig en zo groot als je hier uitkomt. Alles is nieuw en perfect gemaakt... dan stap je uit het station en weet je niet wat je mee maakt.. de tranen stonden in onze ogen zo overweldigend dat je dit mag mee maken en zien.
We zijn klaar voor dag 2! op naar het onderste deel van New York waar we ook om 12 uur de helikoptervlucht hebben. Het wordt vandaag 30 graden. Nu even kijken hoe de Amerikanen ontbijten!
Zoekplaatje, wie slaapt hier!?πŸ€£πŸ˜‚
Ondertussen is het hier kwart over 7. ik ben al klaar wakker en Tim ligt nog even lekker te slapen. Hij is nog kapot van gisteren en lijkt weinig last te hebben van de jetlag. Eerder last van mij omdat ik al wakker ben.

4 September 2017

afsluiter van de dag! wat is het tocht prachtig! πŸ”₯
vandaag gegeten in de Macys met uitzicht op Victoria Secret en de Emipre state building. wat een feestje!😁
High Line Park, een park van een oude spoorlijn ontworpen door een Nederlander
lekker rondje gelopen.. fantastisch weer! 25 gradenβ˜€οΈ
uitzicht vanaf de rooftop van het hotel
Dat begon lekker snel, al na 40 min ingecheckt en door de douane heen, nu lekker een kopje chino..! β˜•οΈ