Europe, North America · 8 Days · 16 Moments · May 2018

Het avontuur van Ruth in United States of )..

12 May 2018

Home sweet home! De tas staat op de foto omdat we ipv met kleren dit keer met 20 boeken zijn terug gekomen die Truus echt niet kon laten liggen! Maar nog steeds kon alles mee met de handbagage 👊 nu lekker met bordje mother india toch maar het songfestival kijken! Hup holland hup 🇾🇪 Dit is het einde van deze journi! Voor mijn trouwe volgers begint over 3 weken de reis van Ruth en Trucella naar Assos, Kefalonie

11 May 2018

De laatste dag begon bewolkt en eindigde bewolkt!het idee was via highway one naar los angeles en terug maar we staan gestopt in laguna beach! Lekker geluncht en toen op ons gemak via de kust terug. We wilden nog een hamburger scoren bij de lekkerste hamburgertent dus we hadden het ruim genomen en toen......10 min voor de hamburgertent, trucella remde licht voor de auto’s voor ons en toen bam en nog een keer bam: vrouw van bijna 90 rijdt vol in op onze rental car! Hele achterkant eraf, haar airbag ging uit en ze is naar Ziekenhuis vervoert. Wij met de schrik, tand door lip en lichte nekklachten na politierapport door getuft naar vliegveld waar we nu aan ons bierproeverijtje aan het bekomen zijn van de schrik! Over uurtje gaan we de lucht in ✈️

10 May 2018

Vanmorgen eerst de zeeleeuwen in la jolla gespot (kostte niet veel moeite) en de gave ruige kust daar! Daarna fietsen gehuurd en vele miles afgelegd op een turquoise beachcruiser! We gaan ze ook in nl aanschaffen! We hebben de hele boardwk afgefietst! Uiteindelijk werd het wat frisser dus ipv eten aan het strand werd het eten bij de openhaard. Nu daar weggefikt en op de patio van restaurant patio aan onze koffie cocktail aan het nuttigen! Morgen laatste dagje 😪

9 May 2018

En een heerlijk avondje aan pacific beach met surfdudes all over en een mooie ondergaande zon. En op aanraden van een local geeindigd in rockeys, de beste burgers van san diego en geen woord teveel! Ik heb niks met burgers maar met deze zeker wel! Nu lekker op de gitaar aan het spelen op de veranda 😜
Ik zeg, klein maar fijn met buitendouche with a view en .... eindelijk de langverwachte gitaar! Mijn avond kan niet meer stuk!
Vandaag san diego uitgekamt! Van old town (begin van californie) naar little italy, naar gaslamp en langs de boulevard embarcadero via de cheescake factory terug naar de auto! Gave stad met mooie gebouwen en soms minder mooie. Nu net aangekomen in onze air b&b. Die post ik zo even.

8 May 2018

Vandaag heeft Truus haar laatste congresdag gehad en heb ik gewerkt. Nu een paar dagen vakantie vieren. Om 15:00 was Trucella thuis en zijn we er op de beachcruiser vandoor gegaan en coronado island ontdekt. Nu even happy hour in hotel meepikken: gratis wijn en hors d’oevres dus dat moesten we toch 1 middag meepikken. Zo op zoek naar lekker restaurantje en morgen door naar onze volgende accomodatie! Morgen gaan we overdag san diego maar eens bekijken.

7 May 2018

Wat een dag! Obama van zo dichtbij gezien en gehoord! Wat een mooie man is dat! Truus nog even met Ken Blanchard op de foto en superveel interessante dingen in de expohal verzameld. Nu laatste sessie ‘micro-first, a radical new way to design learning initiatives’ dan is het 17:30 en zit deze hele lange dag erop!
We zijn binnen 👊, vanaf 5:30 in line maar topplekken op rijtje 10! Nog een uurtje wachten totdat de andere 11.000 mensen binnen zijn. Gaaf sfeertje hier, lekker amerikaans 🇱🇷

6 May 2018

Ok ok, ik ben toch ook maar even gaan oefenen. Heb meteen vast ingecheckt voor tomorrow! Wekker staat op 4:45, taxi komt om 5:30 want om 6:00 gaan de deuren open voor niemand anders dan mr. O himself! Morgen meer....
Truus is vast aan het oefenen hoe ze morgen op de foto gaat! Nog even door oefenen denk ik. Ik weet al hoe ik het ga doen 😉 ik zit er ook niet verkeerd bij toch (achter dat laptopje)?
Na een redelijk ontspannen vlucht gisteren eerst de auto opgehaald op het vliegveld, een automaat. Truus heeft er ongeveer 5 geprobeerd voordat ze tevreden was maar dat zijn we nu! Heerlijk zo’n vliegveld in de stad want we waten binnen een half uur bij k ze 1906 lodge op coronado island. Na nig een bier en een snack zijn we maar eens gaan slapen. Vanmorgen heb ik Truus op de ferry gezet om 9:10 naar het conference center en ik duik nu achter de laptop: wat een werkethos 👊

5 May 2018

Het leven is goed! Even lunchen bij Gordon Ramsay op londen heathrow
Nou op het nippertje gered! Foutje in visa aanvraag Truus dus die moest nog even met spoed aangevraagd worden. Kon in een kwartier geregeld zijn of 72 uur duren dus... ik was al voorbereid op een trip alleen maar 1 minuut voordat check inn dichtging kwam hij binnen! Nu kan de reis niet meer stuk. Zwetende oksels ff drogen en dan kunnen we de lucht in voor etappe 1 🎉💪
En we zijn vertrokken!

4 May 2018

We gaan niet vandaag maar morgen maar ja dat lukt dus niet in journi 😬