Netherlands, Spain, France · 8 Days · 8 Moments · July 2017

Het avontuur van fam v Wetering Begur Spanje

18 July 2017

Vanmorgen vroeg weer naar het vliegveld. Weer waren op tijd en na een bakkie koffie hamburgers en patat stapten we weer in ons vliegtuig. Na een goede en snelle vlucht en Isabelle die niet met bang was stonden we een kleine 2 uur later weer in Maastricht. Snel naar huis en 1 nachtje zonder spinnen in ons eigen bedje slapen. Morgen dé caravan halen en weer door

17 July 2017

Helaas alweer de laatste dag. Wij samen naar de markt en een lekkere lunch. S, avonds nog een hapje doen in Begur. De laatste avond helaas. Maar weer hebben nog onder eigen caravan.

16 July 2017

Vandaag de dag dat we een bootje gingen huren voor op de zee. Het had al paar dagen hard gewaait en dat was te merken op zee. Nadat we vroeg in Tamarui waren ivm de weinige parkeerplekken en na een tijdje te hebben gewacht gingen we..... We waren nog maar net weg en de golven waren huizen hoog. Eerst wind mee maar dat was al best spannend. Uit eindelijk wat ankerplaatsen opgezocht en lekker zwemmen. We moesten terug om nog. Nou dat hebben we geweten. Alleen maar water water water over ons heen en opa tijdens het varen de pomp bediend om het water er uit de boot te pompen. Al met al hebben we er van genoten en waren we lekker gekleurd.

14 July 2017

En dag naar Barcelona. Met de trein dit keer. Opa bracht ons naar Caldes de Malvadella en wij hadden de trein die er een uur over deed. Daar aangekomen zijn we de hop on hop off bus gestapt en hebben heel Barcelona gezien. Helaas te weinig tijd om overal uit te stappen maar we kregen een goed beeld. Gelukkig was het bewolkt maar el heel warm. Helaas moesten we om 19.45 uur weer met de trein terug en zaten op de camping om 22.15 nog te eten. Maar wel een geweldige dag gehad en. de volgende ochtend lekker uitslapen.

13 July 2017

Uiteraard was het eten s'avonds in Begur ook heerlijk. Zeker ook met de zwoele temperaturen. Dit keer geen rauwe tartaar voor opa maar gewoon een gebakken stukje vlees

12 July 2017

Ons 1ste bezoek aan de stad Gerona. Mooi genoeg voor een dagje. En het was warm.

11 July 2017

Bij oma en opa op bezoek in Begur. En onze slaapplek voor de komende week
Op weg met het vliegtuig vanaf Maastricht naar gerona