Italy · 9 Days · 21 Moments · July 2017

Het avontuur van Patrick in Italy

21 July 2017

Deze vakantie zit er bijna op, gelukkig komt er nog een deel 2 deze zomer. Vanavond het laatste gardamaal en nadien ons huisje opkuisen en de auto inladen. Stijn & Jentl zijn nog een terrasje gaan doen en Ruben is nog eens met de fuifbus mee vertrokken. Morgenvroeg vertrekken we om 6u richting Belgiรซ.
Laatste dag aan het gardameer, tijd om het ook eens vanop het meer te bekijken. Daarom hebben we een motorboot gehuurd zodat we eens rond en over het meer konden varen om alles goed te bekijken. Echt een toffe ervaring, nu dromen van een eigen motorboot...

20 July 2017

Voorlaatste dag aan het Gardameer. De kids hebben ervoor gekozen op naar het Caneva waterpark te gaan vandaag, daarvan spijtig genoeg geen foto's maar het was wel plezant. Wij zijn naar Lazise gewandeld, deze keer met een iPhone die opgeladen was en konden we dus foto's maken. Mooi stadje en uiteraard altijd een gezellig terrasje erbij.

19 July 2017

Foto's van de foamparty hadden jullie nog tegoed ๐Ÿ•บ๐Ÿ•บ๐Ÿ•บ๐Ÿ•บ
Vanavond nog even naar het meer en nadien een traktatie van de camping...gratis sangria. Schol!!!
Ondertussen is het al woensdag...dagen gaan veel te snel als je op vakantie bent. De kids waren om 2u30 thuis dus voor hen een halve dag vandaag ๐Ÿ˜€. Zelf ben ik vanmorgen een half uurtje gaan zwemmen in het meer omdat ik dacht dat dit voor mijn rug goed zou zijn, viel echter wel wat tegen. Deze voormiddag zijn we enkel nog even naar de winkel en nadien naar Verona geweest. Heel mooie stad, enkel Ruben bleef bij zijn vrienden deze middag.

17 July 2017

Vandaag een rustige dag. De kids hebben wat langer geslapen maar wij zijn in de vroege ochtend in een rustig meer wat gaan zwemmen. Zalig, rustig op het nog zuivere water met enkel wat eenden en zwanen in de buurt. Nadien Isabel wat lezen in een boek terwijl ik wat ben gaan wandelen. Vanmiddag zijn we dan naar Lazise gewandeld met z'n 2-en, een half uurtje wandelen langs het meer. Spijtig genoeg was batterij iphone plat zodat er weinig foto's zijn. Vanavond gezellig samen gegeten en dat zijn Stijn, Jentl en Ruben vertrokken met de partybus naar een foamparty ergens in de buurt samen met wat vrienden van de camping. Jentl heeft beloofd wat foto's te nemen dus die volgen morgen dan wel. Wij zijn aan de bungalow gebleven, gezellig wat praten met een pintje erbij.
Vanmorgen zijn Isabel en ikzelf samen gaan lopen langs het meer. Het was al zeer warm en een fantastische morgen tot het moment dat Isabel struikelde over een steen op het pad en voorover viel. Naast wat lichte schaafwonden overal, gelukkig enkel een iets grotere schaafwonde en lichte kneuzing aan de elleboog. Allemaal niet zo erg, nadien toch een leuke dag gehad. We zijn naar het marktje in Peschiera geweest en nadien naar Sirmione, echt mooi daar. Rond 16u waren we terug op de camping en zijn we gaan wandelen langs het meer. Nadien nog even zwemmen in het meer en aperitieven voor onze bungalow.

16 July 2017

Zondag...rustdag. Vanmorgen wat gaan wandelen langs het meer en een koffietje gaan drinken op een terrasje terwijl de kids in het meer aan het zwemmen waren. Vanmiddag zelf ook naar het meer, alles rustig aan. Vanavond voor het eerst na lange periode even gaan lopen en het ging wel, afwachten wat de reactie morgen is. Daarna gezellig langs het meer en een apero op een terrasje. Een echte vakantiedag!

15 July 2017

Rond 17u op de camping aangekomen. We zitten in een mooie chalet met airco, badkamer en 3 slaapkamers. Na het eten nog effe gaan zwemmen in het meer, het water is zalig en de zonsondergang heel mooi. Alleen spijtig dat onze Stijn wat ziekjes is vandaag.
Vandaag even de sfeer gaan opsnuiven in Milaan. Zoals wij dat gewoonlijk doen, gezellig pleintje opzoeken, wat rondwandelen en terrasje doen. Wel heel mooi, beter dat we hadden verwacht.
De dag beginnen met wandeling naar de bakker, lekker ontbijt en dan effe ...... met zicht op como meer ๐Ÿ˜€

14 July 2017

Morgen vertrekken we richting Garda meer maar met tussenstop in Milaan.
Toch nog even in het meer gaan zwemmen na bezoek aan como. Stijn, Ruben en Jentl tot aan de villa van George Clooney. Buiten indrukwekkende villa en wat veiligheidscamera's en security niet veel te zien. Ze schermen hem goed af tot spijt van sommigen onder ons
Vandaag even naar Como, onderweg stoppen om van de omgeving te genieten.
Aangekomen aan het como meer in een heel typisch en gezellig Italiaans huisje op de berg aan het como meer. Als we goed kijken zelfs met zicht op het meer ๐Ÿ˜€
Trouwens, dit is de villa van George Clooney bovenuit gezien

13 July 2017

Na het eten even een wandeling naar het meer, benen strekken na een lange dag in de auto.