Thailand · 13 Days · 15 Moments · September 2017

Het avontuur van Jim&Naomi in Thailand

22 September 2017

Vandaag aangekomen in Koh tao! We blijven hier 3 nachten en gaan dan weer terug voor de laatste dagen Koh Samui Koh tao is klein maar leuk helaas veel bewolking en buien tussendoor maar ondanks dat nog steeds warm en vermaken ons prima! Vandaag lekker over het strand gelopen en biertjes gedronken bij een leuk tentje met zitzakken! Vooral chillen hier! X

21 September 2017

18 September 2017

Vandaag waren we op het strand weer.🌴 We hebben gisteren met de nieuwe vrienden uit Kenia lobster besteld hier zo dit gaan we eten vandaag. (Jim zn eerste keer) En we vonden het super lekker!! Ik heb problemen gehad met mijn ogen door die nepwimpers maar gelukkig zijn die er einde dag ergens in een salon afgehaald dankzij de manager van het hotel een hele leuke homo is dat die ons zelf heeft weggebracht en mee is gegaan naar de salon. Gelukkig zijn ze er allemaal afgehaald en is het beter nu! We hebben bij Link gegeten in fishermann village een dorpje aan het strand met heel goed eten🔥 Gisteravond hebben we nog tot laat met onze vrienden gezeten en drankjes gedronken op het strand want die reizen morgen naar Bangkok en wij naar het volgende eiland🌴⛴ Dus dit was de laatste avond hier. Morgen weer een nieuwe dag met een nieuw verslag! X ons

17 September 2017

Zo dan... Vanochtend zijn we om 10.15 u opgehaald bij het hotel door een busje en naar het vliegveld gebracht.. Na een vlucht, een bus, een boot en nog een busje zijn we dan eindelijk om 19.00 u in ons hotel aangekomen in Koh Samui (zuiden) en tevens het eerste eiland!🌴 We zijn aardig kapot maar hebben net wel heerlijk gegeten op het strand aan de rand van het water! Nu lekker slapen en morgen de hele dag op het strand liggen. X J&N

16 September 2017

Vandaaag weer teruggereisd van Pai naar Chiang mai! Echt jammer want Pai was zo fantastisch🔥 Toen we in het hotel aankwamen hebben we even geslapen want het reizen hakt er wel in en omdat we iedere dag ook wel vrij actief zijn waren we moe en hebben 2 uurtjes geslapen😊 Daarna zijn we naar Dash! Restaurant gegaan op aanraden van Yara, vriendin van mij was hier in Juli! Super lekker gegeten wel vrij pittig dus ik ben halverwege gestopt aangezien we morgen weer gaan vliegen. Morgen vliegen we om 13.05 naar het zuiden en gaan we lekker naar de eilanden en dan is het vooral relaxen🌴💦☀️ X

15 September 2017

Joedeloeee! We zijn vandaag de hele dag op de scooter gaan touren😬 We zijn begonnen bij een waterval en daarna doorgegaan naar een Bamboo bridge. Bamboe bridge vonden we geen zak aan dus zijn daar meteen weer weg gegaan. Hierna zijn we terug naar de walking street gegaan (het is net een dorp hier) daar hebben we even gegeten en gedronken en zijn terug naar ons verblijf gegaan om even een duik te nemen💦🦋 In de middag zijn we naar de hot springs gereden en hebben daar even in gezeten al was het daar zo heet zowel water als de omgeving dat we het njet langer dan een half uur volgehouden hebben. Einde dag zijn we terug naar de walking street gegaan en hebben daar nog lekker gegeten en gezeten.😊 Rond 20.00 u waren we terug omdat ze de scooter weer bij ons resort op kwamen halen en hebben net de hele tijd op de veranda gezeten spelletje gespeeld en een ticket voor overmorgen geboekt naar het zuiden van het land. Morgen reizen we vast terug naar Chiang mai. Doedelssss😘

14 September 2017

Zitten nu lekker op ons balkon in een heel schattig huisje aan een zwembad😬 Vanochtend zijn we van Chiang mai naar Pai gereisd met een busje. We hebben even getwijfeld of we dit wel zouden doen maar zijn zo blij dat we zijn gegaan dit is tot nu toe de leukste plek en hebben het super naar ons zin! Bij aankomst hebben we meteen een scooter gehuurd en zijn al lekker wezen touren. We zijn eerst naar Pai canyon gegaan waar je heel mooi uitzicht hebt. Daarna zijn we naar het centrum gegaan (net een dorp) en hebben we gegeten ennnnnn.... Allebei een tattoo laten zetten🔥 Morgen gaan we verder touren op de scooter en gaan we wat watervallen en hottubs opzoeken maar nu eerst lekker slapen.. ⭐️

13 September 2017

We hebben in de tussentijd een vega lunch gehad daar en zijn erna de olifanten weer gaan voeren! Na het voeren zijn we een stuk met ze gaan lopen en zijn we mee het modderbad in gegaan om daar modder op ze te gooien. Dat schijnt goed te zijn voor hun huid.🐘 Hierna zijn we met ze doorgelopen naar een anders stuk stromend water en hebben ze daar weer schoon gewassen. Tot slot hebben we ze bij terugkomst nog een keer mogen voeren en hebben we gedag moeten zeggen. We hebben een super leuke dag gehad en zijn blij dit te hebben gedaan! 😄 Nu liggen we aan het zwembad ajuuuu xxx
Dit is de eerste helft van de dag van vandaag! De rest post ik zo ook nog💥 We werden tussen 8.00 en 8.30 opgehaald bij ons hotel door een mini ven en zijn daarmee (1 u reizen) naar het olifanten verzorgcentrum gegaan. Bij aankomst hebben we eerst bakken gevuld met banaantjes en die erna aan de olifanten gevoerd. Na het voeren zijn we een stuk de natuurlijk ingelopen met 4 grote olifanten, 1 baby, 1 kleuter en 1 puber. Heel bizar om ze zo van dichtbij mee te maken!💕

12 September 2017

Vorige post heb ik al ge-update met foto's hier nog een paar was echt fan tas tisch! X
Heb vannacht een trip geboekt dus gaan vandaag ziplinen door de jungle en eindigen bij een mooie waterval💥

11 September 2017

We zijn om 19.55 u naar Chiang mai gevlogen en van het vliegveld met een tuktuk naar het hotel gegaan. We zijn nu in het hotel aangekomen (22.38) wat er super uitziet en gaan lekker eten! XO
Rode curry en ice koffie it issss 👫 Vandaag lopen we nog even over de drukke straat Khaosan road en vliegen vanavond naar Chiang mai. -x-

10 September 2017

Gisteravond hebben we deelgenomen aan de Co van Kessel fiets tour! Was super leuk en hier hebben we dus 2 meiden leren kennen👭 Veel leuke en mooie dingen gezien en onderweg lekkere hapjes gegeten was top! Xxx
Lieve familie en vrienden! Wij hebben gisteren tijdens de eerste dag in Bangkok 2 leuke meiden leren kennen die ons hebben verteld over deze app😊 Wij kunnen jullie zo op de hoogte houden waar we zijn en wat we doen! Kusjes tini & Lau