China, Hong Kong S.A.R. · 13 Days · 20 Moments · September 2017

Marie en Sanne in China

17 September 2017

Laatste dag in Hongkong! We hebben met Arne zijn vrienden gewandeld tot een mooie waterval waar we van de rots konden springen int water! Echt keicool! Echt heel mooi uitzicht ook! S'avonds zijn we met Lize haar vrienden gaan eten in een Koreaanse BBQ restaurant , echt lekker!! Als afsluiter zijn we nog eens naar de skyline gaan kijken !! Morgenochtend nemen we de vlieger!!

16 September 2017

Vandaag 1e volledige dag in Hongkong! Arne en Lize hebben ons goed rondgeleid naar de Big Buddha en naar de Po Lin tempel! Echt heel chic! Daarna zijn we naar Tai O gegaan, een vissersdorpje en hebben daar gezwommen aan een waterval met superuitzicht!! Echt prachtig! Vanavond gaan we naar een rooftopparty!!

15 September 2017

14 September 2017

Laatste dag in Xiamen! We zijn naar een autovrij eiland gegaan! En vanalles bezocht: tempel, tuinen en naar boven op een rock geweest! Het strand was wel fel vervuild! Morgen naar Hongkong!!!

13 September 2017

Deze middag aangekomen in Xiamen! Stad aan het water! Zeer mooi en gezellig tot nu toe! Al heel wat meer westers dan andere steden!

12 September 2017

11 September 2017

Vandaag zaten we in Hangzhou, een stad van 8 miljoen mensen! We zijn naar een immens groot meer gefietst (west lake) en naar linjin tempel! Echt heel mooi! Het was vandaag wel ontzettend warm! Foto's komen later !

10 September 2017

9 September 2017

Laatste dag in Shanghai hebben we doorgebracht in the french concession area met veel leuke winkeltjes ... ;) Daarna naar art district geweest , heel arty farty! Daarna 1,5u aangeschoven (omg) voor naar de 100e verdieping van financial tower te gaan met een zeer mooi uitzicht van wolken en smog !

8 September 2017

Gisteren was eerste dag in Shanghai en zijn we naar Yu garden geweest en City God Temple ! En opt einde naar The Bund voor panorama !
Foto's van Chinese muur en verboden stad!
We zijn juist gearriveerd in Shanghai met de overnachttrein! Beijing was echt Nice! De mensen zijn hier echt heel vriendelijk! Het is hier WARM ps het Chinese bier is zeer lekker!!

6 September 2017

Helaa, we zijn juist geland in Beijing met twee uur vertraging uiteraard! We gaan nu op zoek naar de hostel enzo :)