Asia · 7 Days · 5 Moments · August 2017

Het avontuur van Malika in Malaysia

Momenteel zitten we op de Airport op Medan te wachten tot onze vlucht vertrekt. We hadden vannochtend het zekere op het onzekere gezet en zijn vroeg vertrokken. En aangezien het de heenreis 5 uur rijden was hadden we die tijd dus ook nu aangehouden. Zo gezegd zo gedaan zijn we 05:15 vertrokken om rond 10:00 op het vliegveld te zijn en dus optijd te zijn voor onze vlucht om 12:35. Nu duurde de terugreis maar ruim 2,5 uur dus waren wij er al rond 08:00. Dus we zijn hier lig bedjes gaan opzoeken en maar gaan chillen! Nu hopen dat we de een vlucht eerder kunnen pakken (16:00) inplaatsvan de late vlucht (20:00) want we komen om 14:45 aan! Op hoop van zegen! 😜

Vervolgens zijn we vroeg opgestaan de volgende dag en hebben we de taxi gepakt naar het vliegveld van Kuala Lumpur om naar Medan te vliegen om ons avontuur voort te zetten in de Jungle 🐒 Het was een lange rit, de vlucht viel mee maar daarna moesten we 5 uur in de auto. We sliepen hier bij Yery in Bukit Lawang (LawangInn), leuke en aardige man! De volgende dag zijn we de jungle in vertrokken met Andy. En hebben we heel veel dieren gezien en maar liefst 9 Oerang Oetans. Wat was dat gaaf aan het einde van de wandeling van 7 uur moesten we slapen op een matje maar dat maakte helemaal niks meer uit als je zoveel moois hebt gezien!

8 August 2017

Beetje laat! Oeps.. Laatste fotos in Kuala Lumpur. We waren in Chinatown geweest en op een markt, Chow Kit. Was allebei leuk om te zien. We hadden eerst nog even gechillt in t zwembad en zijn toen de stad in gegaan.
Gisteren om lokale tijd 15:00 aangekomen op de airport. Na een uiteindelijk best wel lange reis, toch wel een beetje heel erg moe 😳 Gisteren rond 17:30 ingecheckt in het hotel, even opgefrist en toen meteen doorgegaan de stad in om op zoek te gaan naar een hapje eten. We liepen richting de Petronas Twin Towers via grote voetgangersbruggen over de wegen heen maar ook onder de grond door. Tussen de Towers bevind zich een enorme shopping mall waar ook vele restaurantjes zitten. Hier hebben wij gisteravond dus ook lekker sushi gegeten, en wat was dat lekker 😋 Na het eten van de sushi nog even een salted caramel ijsje gehaald en toen weer terug naar huis gelopen en rond 21 uur waren we weer terug in het hotel. Het is hier nu kwart voor negen sochtends dus we gaan zo maar eens een ontbijtje scoren ☕️🥐 en zodalijk op stap naar Chinatown.

7 August 2017

Tussenstop op Dubai. Bizar grote airport! Wij hebben net bij de Pulp Juice bar een sapje besteld. Grote bekers kan je wel zeggen 😳 Nu nog even wachten en om 03:00 lokale tijd mogen we het vliegtuig weer in. 15:05 lokale tijd arriveren we dan in Kuala Lumpur 🛫