Europe, Asia · 30 Days · 26 Moments · July 2017

De zomervakantie van Roos

26 August 2017

Vandaag werden we wakker en voelde ik me eindelijk weer beter 😜. Dat vond ik heel fijn toen zijn we met de taxi🚕naar de stad geweest

25 August 2017

Vanochtend werden we wakker en voelde ik me weer niet zo lekker 🤒eigenlijk zouden we met z'n vieren🚵🏻‍♀️ fietsen maar papa bleef thuis en mama en Lisa gingen wel fietsen papa en ik gingen naar de ziekenhuis 🤒voor mijn wondjes te genezen maken. toen gingen we sporten en toen we klaar waren met sporten ging ik naar de kinderhoek en papa ging naar het zwembad

24 August 2017

Vandaag gingen we opstaan en voelde ik me echt helemaal niet lekker. In had heel erg koorts en buikpijn en nog hoofdpijn. Ik heb ook hele pijne plekjes onder mijn arm, op mijn benen en billen. Toen gingen we met de taxi naar een tempel met een hele grote budha. We gingen naar een meneer die ging mij helpen met mijn plekjes en het doet nu geen pijn meer. Toen zijn we ergens gaan drinken en heb ik op de bank geslapen.

23 August 2017

We gingen met de taxi en het vliegtuig naar het hotelletje in Bangkok. (Hotelletje heeft 25 verdiepingen 😝quote mama). Toen kregen we onze kamer met een bad erbij en een tv met muziek en Nickelodeon. Alleen wel Engels dus dat kon ik niet verstaan. Ik en Lisa gingen naar de mac donalds eten en mama en papa hebben sushi gegeten. En toen gingen we helemaal naar boven naar het hotel en daar hadden we heel heel heel mooi uitzicht. En nog met een dj met hele leuke muziek. En nog popcorn erbij.

22 August 2017

We zijn vandaag de hele dag bij het zwembad gebleven. toen gingen we lekker zwemmen . papa kwam er ook een en mama ook dat was heel gezellig Toen gingen we avond eten

21 August 2017

We gingen met de boot naar een strandje 🚤🏝daar was het heel mooi. Papa kreeg een massage mama Liet haar voeten doen daar was ze heel blij mee toen hebben we op het strand gewandeld en we kregen nog een smoothie die was heel lekker . toen gingen we een taart maken van zand en wat we ook van zand hebben gemaakt zijn smoothies en toen lekker in de zee gezwommen wat was die Zee warm en toen gingen we weer met de boot terug en naar een ander strand te gaan om daar lekker te gaan Barbecueën en dat was superleuk maar het bleek dat de barbecue niet bij onze tafel ging staan dus ze hebben het al geroosterd dat was wel jammer omdat we zouden heel graag dat de barbecue hier stond bij de tafel maar dat blijkt dus niet maar het was wel heel lekker dus dat was wel heel fijn dat het lekker was omdat daar gaat het om het mais was wel heel lekker en de kip was ook heel lekker en nog veel meer was heel heel heel lekker

20 August 2017

We zijn alleen maar thuis gebleven bij het zwembad. Dat vond ik leuk👙 het was heel zonnig🌞

19 August 2017

We gingen met de boot naar eilandjes. Je kon van de bovenste verdieping van de boot afspringen. Maar ik was een bange poeperd en durfde niet, net als oma. Lisa ging wel maar vond het wel heel spannend. Papa waren echt super stoer, Die gingen wel een paar keer. Super cool he.
We gingen met de taxi naar de volgende huisjes. in de taxi moesten Lisa en ik heel veel spugen daarom stopten we heel vaak maar toen we aankwamen voelde we ons weer goed en gingen we lekker zwemmen in het super mooie grote warme zwembad.

17 August 2017

We gingen met de boot naar huisjes op het water slapen en toen gingen Lisa mama en papa naar een grot toe en toen bleef ik bij het huisje omdat ik had er geen zin in en toen ging ik zwemmen in de rivier het was heel lekker warm en we gingen met een kano bootje naar een eiland

We zijn heel vroeg opgestaan voor een kano bootje en toen ging het een beetje regenen dus hebben we ergens gedronken en toen kregen we eenmassage hij was super lekker en het was een olie massage en 's avonds hebben we pizza gegeten en die was ook heel lekker echt heel heel heel heel heel heel Heelheel lekker

14 August 2017

we gingen yoghurtjes kopen en en toen gingen we met de taxi naar de boot met de boot naar de bus en toen moesten we overstappen naar een andere bus en daar hebben we rijst gegeten en dat was heel lekker en toen kwamen we uit in het resort en daar hebben we lekker gezwommen het was een best groot zwembad maar ook heel koud en toen hebben we heel lekker gegeten en daar vlogen vleermuizen dat dat eentje die vloog bijna op mama haar hoofd

We gingen met de scooter naar een strand🏝maar we gingen tog naar een ander strand 🏖 omdat er hobbels waren en bergen met een zwembad&een band daar mocht je zelf kiezen welk liedje je wilde

En ik mocht bij papa achterop met scooter en we gingen hard
Ik heb me nagels gedaan en me teen nagels me teen nagel is blauw en me nagels zijn roze egt super cool vind ik 💅🏻🏞en de zon Sheen heeel vel🌞 en we zagen een helen langen slang🐍

8 August 2017

We zijn met de nachttrein geweest. Daar hebben we geslapen en toen zijn we aangekomen bij de boot.

7 August 2017

We gingen naar de waterval het was egt klimmen & klauteren 😉.de laatste treden was de mooiste egt zo mooi alleen heel veel vissen 🐟 die betten 💋💋💋roos

We zijn naar de olifanten geweest🐘🐘🐘🐘🐘. We gingen zwemen met de olifanten .we gingen met de olifanten in de modder rollen. En het was super leukl😂💋💋💋roos

We zijn naar het museum geweest van heeeeeeeel lang geleden 1942. De mannen moesten van de bewakers een spoor aanleggen daar kregen ze geen eten voor ze hèbben een grot gemaakt

Fietsen fietsen fietsen in Thailand zwemmen zwemmen zwemmen in de rivier🎵🎶🇳🇱
🏡

3 August 2017

We zijn in het zwembad het huisje is mooi
We zitten in de taxi🚕

1 August 2017

We gaan landen🛩✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️🛩🛩🛩🛩✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️✈️jes ik hep er zin in😘😘😘😘😘😘😘

28 July 2017

Ik ging met Lisa Margot &fanny midgetgolfen in het donker

27 July 2017

Ik ging serviren bij het resterand