Italy · 14 Days · 12 Moments · April 2017

Het avontuur van Lisa in Italië

5 May 2017

05-05-2017 Lynn heeft bij mij geslapen😪. Toen ik wakker werd ging Lynn al broodjes halen dus toen ging ik snel aankleden en ben ik mee gegaan. We hadden ook meteen broodjes gehaald voor 's middags. Toen we hadden ontbeten gingen we naar het zwembad. We moesten weer rennen voor een bedje. Mama had ook lekker aarbeitjes🍓 gesneden voor bij het zwembad. Papa, mama en ik zijn even naar het gardemeer gelopen. Papa en ik zijn er samen in gesprongen. Mama is er niet in geweest. Het water was warmer dan in het zwembad. Toen we terug liepen ginegen we nog heel even kijken bij andere caravans voor misschien volgend jaar. Ik heb ook nog met lisa gezwommen en van de glijbanen geweest. Daarna wou ik terug lopen maar ik kwam fenna tegen. Fenna was haar slippers kwijt dus toen ben ik nog even mee gaan zoeken. Amy, Fenna, Lynn en fenna Fenna hadden ze nog bij de badmeester gevonden. Daarna zijn we met z'n allen uit eten gegaan. Daarna hebben we een ijsje🍦gegeten en we zijn nog naar de show gegaan.

4 May 2017

04-05-2017 Lynn heeft bij mij geslapen vannacht. Toen ik wakker werd ging Lynn broodjes halen. Nadat we hadden ontbeten gingen Lynn en fenna spelen en ik, papa en mama gingen een rondje lopen over de camping. Rond half 2 gingen we met Jack en Boukje en Jefrey en Evelien naar pesciera. Daar hebben we wat gedronken en de kinderen hebben een ijsje gehad. Toen begon het te regenen. Toen het niet meer regende liepen we terug. Toen gingen ze nog wat drinken bij ons. Daarna ben ik met Evelien naar de supermarkt gegaan om hamburgerbroodjes te halen. Toen gingen we broodjes hamburger eten. Na het eten gingen we naar Simone en Theo. En Amy en ik gingen even bij de show kijken alleen er was geen show vanwege het slechte weer want het was al de hele tijd aan het regenen en donderen en bliksemen. Rond kwart voor negen lagen er in bed. Toen hebben Lynn en ik stiekem een YouTube filmpje gekeken en daarna nog even iets afgetypt.

3 May 2017

03-05-2017 Lynn heeft bij mij geslapen. Papa heeft de broodjes gehaald bij de bakker op de camping want het regende. Na het ontbijt gingen we naar de kidsclub om Fenna, Lynn en Fenna in te schrijven voor de talentenjacht op de camping. Later wilde Fenna in een keer niet meer mee doen. Toen hebben ze een keer geoefend. En daarna gingen we naar een shopingcentre in Verona. Hij was pas een maand open. We hadden daar leuke schoenen gevonden voor Fenna en mij alleen ze hadden ze niet in de goede maat. We zijn daar ook naar de McDonald's geweest. We hadden daat een happy meal besteld. Daarna zijn we naar de camping gegaan. Daar hebben we nog 3 potjes cluedo gedaan bij Jefrey en Evelien. Toen zijn Papa, Jefrey en ik even naar de LIDL gereden voor stokbrood want die hadden ze niet meer op de camping. Daarna hebben we soep met stokbrood gegeten. Daarna gingen we naar de talentenjacht. Lynn en Fenna hadden het liedje hartbeat gezongen. Ze hadden helaas niet gewonnen.

1 May 2017

01-05-2017 Lynn heeft weer bij mij geslapen😴. We hadden onze bedden tegen elkaar aan geschoven zodat we een twee persoonsbed🛏🛏 hadden. Fenna en ik waren rond half 10 wakker. Lynn was al wakker en had ook al broodjes gehaald. Toen we ontbeten hadden gingen we naar riva. Het was wel heel ver rijden. Ongeveer 2 uur. Het was al de hele tijd aan het regenen🌧. We hadden daar ook een tosti🍞 met frietjes🍟 gegeten. Er was niet zo heel veel te zien dus gingen we weer naar de camping. Er was ook heel veel file op de weg. Toen we terug waren gingen we nog een potje party en co junior doen terwijl papa het eten aan het klaarmaken was. We aten🍽 sla, stokbrood en een stukje kipfilet. Daarna gingen we nog een klein stukje over de camping lopen en daarna met het treintje🚈 van 8 uur naar Pesciera. Daar hebben we een ijsje🍦 gegeten en daarna weer terug gelopen naar de camping. Toen hebben we nog 2 potjes party en co junior gedaan. Ik heb ze allebei gewonnen🎊. Daarna gingen we naar bed🛏.

30 April 2017

30-04-2017 Vannacht heeft Lynn weer bij mij geslapen. Papa heeft broodjes gehaald bij de spar. Papa heeft tijdens het ontbijt handdoeken gelegd bij het zwembad. Na het ontbijt gingen we zwemmen. Het water was wel heel koud. Papa had ook meteen broodjes gehaald voor 's middags. Ook hadden we wat fruit gegeten. Ik heb ook nog mat lisa gezwommen en van de glijbanen geweest. 'S avonds hebben gebarbequed bij Jack en Blikje. Ik heb een hamburger op. Lynn, Fenna en Ruben hebben een ijsje gehaald en later heb ik een mini magnum gepakt. Daarna gingen we naar de show, het was een welkomsshow. Na de show gingen we naar bed.

29 April 2017

29-04-2017 Vannacht heeft Lynn weer bij mij geslapen😴. Fenna heeft scrubled eggs gemaakt en Lynn heeft broodjes gehaald. Daarna gingen we zwemmen want het was heel lekker weer. Papa, mama en ik zijn ook nog even naar de LIDL gereden om broodjes te halen. Rond half zes gingen we naar de caravan🚙 om te douchen daarna wouden we uit eten in pesciera maar ik kreeg in een keer heel erg buikpijn dus gingen we terug naar de caravan. Toen de buikpijn weg was gingen we toch naar pesciera toe. Ik had spagetti🍝, Lynn had pizza🍕 tonijn, Fenna had pizza met frietjes erop🍕🍟 , papa had pizza🍕 met artisjok en mama had een salade🍜 die heel klein was. Daarna gingen we nog een ijsje🍦 eten. Ik had oreo ijs. Toen liepen we terug. We hebben in de caravan nog een potje party en co junior gedaan, Papa en mama tegen mij, Lynn en fenna. Wij hadden gewonnen. Daarna gingen we tanden poetsen en naar bed🛏.

28 April 2017

28-04-2017 Vannacht heeft fenna weer bij mij geslapen. Fenna heeft de broodjes gehaald. Na het ontbijt gingen we naar het zwembad. Het was best wel koud. Toen begon het te regenen dus toen gingen we even kijken bij camping Ludo en daarna naar de camping waar Patrick en Lisette in de zomervakantie naartoe gaan la rocca. Toen gingen we nog ergens wat drinken. Mama en ik gingen terug lopen het was ongeveer een uur lopen. Toen we terug waren ging mama naar papa bij Jefrey en Evelien en ik ging film kijken ik heb fashion chicks gezien en spijt. Daarna gingen we eten we aten pizza en pasta bij Jefrey en Evelien. Daarna gingen we nog naar de mini disco en de show l. Toen de show was afgelopen moest ik nog douchen en daarna naar bed.

26 April 2017

26-04-2017 Lynn heeft alweer bij mij geslapen 😴. Het regent erg hard🌧. Lynn, Fenna en papa hebben broodjes🍞 gehaald bij de bakker op de camping. Na het ontbijt gingen we naar een binnenwinkelcentrum. Het heette il Leone🦁. Daarna gingen we nog naar le grandemela ook een binnen wilkelcentrum. Daar heeft papa schoenen gekocht ik ben daar ook nog bij de lush geweest. Ze hadden ook paardjes waar je op kom zitten en die je moest trekken. We hadden ook nog even een broodje gegeten van de LIDL. Toen we terug in de caravan🚙 waren gingen we nog een spelletje doen. Party en co junior. Eerst een potje papa en fenna tegen Lynn en mama. Daarna gingen ik papa, mama Jefrey en Evelien nog een rondje over de camping lopen naar toen ging het al snel weer hard regenen🌧 dus toen gingen we naar terug naar de caravan. We gingen cluedo doen. Ondertussen ging ik ook nog even naar de talentenjacht kijken. Lisa deed ook mee met haar vriendin alleen ze hadden niet gewonnen. Daarna gingen we naar bed🛏.

25 April 2017

25-04-2017 Lynn heeft weer bij geslapen vannacht. Toen we wakker werden ging ik met papa en mama broodjes halen bij de LIDL. Lynn en Fenna bleven in de caravan🚙. Toen we terug kwamen gingen we ontbijten🍞. Daarna gingen we nog even spelen⚽. Want we gingen ook nog naar Verona. We hebben daar ook een ijsje🍦 gegeten. Toen we terug waren gingen we naar het zwembad om even op het bedje te liggen. Fenna ging wel zwemmen💦. Daar na gingen we nog een beetje spelen en eten we aten krieltjes sla en hamburgers🍴. 'S avonds gingen we naar de karaoke show want daar deden Lynn fenna en fenna aan mee🎤. Ze zongen het liedje okido. Toen de show was afgelopen gingen we naar bed🛏.

24 April 2017

24-04-2017 Vandaag heeft Lynn weer bij mij geslapen. Lynn en fenna de broodjes halen. Toen we gegeten hadden gingen we naar de markt in pesciera. Daar hebben we nog een bal gekocht. Daarna gingen we nog even ergens wat drinken waar Wi-Fi was en een ijsje eten. We gingen ook nog even naar een Chinese winkel en naar de supermarkt. Bij de Chinese winkel hebben we een opblaasbare schildpad gekocht voor in het zwembad. Die gingen we meteen uitproberen. Daarna gingen we eten. We aten tortellini. Na het eten gingen we een stukje over de camping en langs het gardameer wandelen toen we terug bij de caravan kwamen gingen we een spelletje doen eerer party en co junior en daarna ging ik nog met papa en mama yatsee doen. Toen kwam lisa langs en we gingen naar de show. Daarna gingen we nog even wat kletsen. Om kwart voor 11 moest ik naar huis komen. Toen ging meteen mijn tanden poetsen pyjama aandoen en naar bed.

22 April 2017

Toen we klaar waren met eten gingen we naar de caravan🚙. Papa en mama gingen bij Jefrey en Evelien het spelletje cludo doen. Wij gingen naar de show bij de tent. Nadat de show was afgelopen gingen we naar bed🛏. Ik moest nog even iets af typen en toen ging ik slapen.😴
22-04-2017 Gisteren naar de training ging ik douchen toen ik had gedoucht ginge we vertrekken naar Italie. ⛱🚗. In de auto heb ik een stukje van de film Annie gekeken. Daarna zijn we gaan slapen😪. S'ochtends waren we al snel in Italië. Toen we op de camping aankwamen gingen we inchecken. Toen moesten we de sleutel halen bij tent a tent. Alleen de mensen waren er niet. Dus toen gingen we ontbijten. Toen zagen we de mensen van tent a tent maar we kregen de sleutel🔑 nog niet want ze moesten nog schoonmaken. Toen gingen we zwemmen het water was echt heel koud. Toen kwamen Jefrey, Evelien, Amy en Fenna. Rond half 4 kregen we de sleutel, we konden toen alle spuilen uitpakken. Daarna gingen we nog een beetje buiten spelen. 'S avonds gingen we naar een restaurant op de camping. We hadden pizza🍕 besteld (behalve mama want die had een salade🍜) toen zij de over dat de pizza's pas over een half uur klaar zouden zijn. Dat hebben we toen toch maar gedaan. De pizza's waren er al na 20 minuten.