Italy · 15 Days · 18 Moments · August 2017

Het avontuur van Jitske in Italy

18 August 2017

Vrijdag 18 augustus was onze laatste dag in Italiรซ. Dagje zwembad. Het was een top vakantie. Nu kunnen we ons gaan verheugen op de zomervakantie van volgend jaar met de familie, omdat Pieter en Jenny dan 45 jaar getrouwd zijn ๐Ÿพ.

16 August 2017

De eigenaresse en haar moeder hadden weer heerlijk gekookt voor ons. Ze had speciaal voor mij een apart toetje gemaakt omdat ze veel met koemelk hadden. Nog nooit zo'n heerlijk toetje gehad ๐Ÿ˜‹.
Een spannende dag gehad. We zijn naar een avonturenpark geweest. Mick en Vigo hebben zich goed vermaakt.

Vanmiddag naar Poppi geweest, een mooi dorpje in de bergen. Mooi kasteel bezocht. Vanaf het kasteel een mooi uitzicht over Toscane.

14 August 2017

Vanavond met z'n allen gegeten. Vooraf kaas, ham en kleine hapjes. Daarna pasta en toen kip en konijn ๐Ÿ™ˆ. Het was heerlijk!!Vigo heeft er een vriendje bij.
Daarna weer heerlijk gezwommen!
Vanmorgen in Arezzo geweest, mooie stad.

Ieder app heeft zijn eigen zitje aan het zwembad. Vier ligstoelen een tafeltje en een parasol. 3 keer in de week kunnen we hier eten, gaan we morgen uitproberen. Wij kijken vanuit ons app uit op het restaurant. Elmo is net wezen hardlopen ๐Ÿ˜….

We zijn vanmiddag gearriveerd bij onze tweede vakantiebestemming! Hele aardige mevrouw, we waren een uur te vroeg maar het appartement was schoon. Heerlijk gezwommen en net lekker een pizza gegeten.

11 augustus, Elmo jarig!! Om 24.00 uur proosten we daar op.
Vanmorgen cadeautjes uitgepakt en taart gegeten. Daarna weer lekker naar het strand geweest, bij ons huis kwam het met bakken naar beneden. Er waren hele hoge golven, super leuk! Vanavond uit eten geweest en is gelijk een mooie afsluiting van onze eerste vakantie week. Morgen gaan we naar de volgende vakantiestemming.
Nog even zwemmen onder de volle maan!

8 August 2017

Gisteren een dagje aan het zwembad. Spelletjes gedaan en heerlijk gebarbecued.

7 August 2017

Heerlijk dagje strand!

Eerste tussen overnachting. Vandaag met de Fam. Van der Neut naar de eerste vakantiebestemming.