Netherlands, Thailand · 10 Days · 16 Moments · March 2017

Het avontuur van Ismintha in Thailand

18 March 2017

We hebben met 50 minuten in de rij gestaan voor de boot naar koh samui! Maar we zitten erin hoor!
Het is 07:20 en om 09:30 nemen wij de boot naar koh samui, het is 1,5 uur op de boot en daar hebben wij een houten hutje gehuurd op 1 minuut afstand van het strand! Ben benieuwd

17 March 2017

OOOH NOOOOO, het regent ... eerste keer, maar de zon schijnt ook tussen door haha

16 March 2017

Idiaas eten #eetsmakelijk
Vandaag de minst mooie dag tot nu toe. 30 graden en zon en bewolking, al moet ik zeggen dat schaduw ook af en toe HEEEL fijn is 🙊 Geniet van je dag! Zon schijnt in NL ook☀️

15 March 2017

Aangekomen in koh tao! Even wat gegeten net want hadden de hele dag niet gegeten... Kamer is super mooi, badkamer is GROOT
Euro 95 benzine is hier 0,69 cent per liter 😲
De wekker ging om 06:45 op naar de bus nu en richting koh tao! #eilandhoppers

14 March 2017

We hebben een nieuw tripje geboekt! Morgen met de bus en ferry om 08:30 naar koh tao een eilandje, komen daar om 14:45 aan.Wilde eerst naar koh samui maar dat was in een keer een lange rit dan waren we daar pas 16:50. Dus eerst naar wen ander eiland! Straks even hotel boeken🚍🛥🏢
Het heerlijke strand van hua hin! En mijn al zo bruine beentjes
Nog iets, gefrituurde kippenvel is zo lekker!😍 In me achterhoofd hoor ik mijn moedertje: " er zit veel cholesterol in mintje " hihi💙

13 March 2017

Hey hallootjes vrienden! Gister eventjes op het strand gelegen en toen lekker gegeten, we dachten eerst wat is dit voor stadje maar vandaag zijn wij dit stadje gaan waarderen😗 heerlijk de hele dag op het strand gelegen vandaag, kokos uit een kokosnoot gedronken, vel van een kip gefrituurd gegeten😍 en dik gerelaxt! Vanavond naar de night markt geweest en heerlijk gegeten daarna een cocktail gedronken en we vinden het zo chill hier dat we nog een extra dag hebben bij geboekt want zouden eigenlijk morgen weggaan ! Joeeeh

12 March 2017

Goedemiddag, Gister avond hebben we andere straten van bangkok gezien met veel meer sfeer. We zijn om 10 uur nog even iets kleins gaan eten en toen hebben we lekker een cocktail gedronken en wat gelopen! Rond 23/23:30 waren we thuis want de volgende dag ging de wekker om 9 uur. Wij zijn ons gaan douche en hebben ontbeten en uitgecheckt, we zijn naar het busstation in het zuiden van bangkok gegaan en voor 5 euro per persoon zijn we van bangkok naar hua hin gegaan! Daar zijn we net na 2,5 uur in de bus gezeten te hebben aangekomen! Dit is een plaats richting het zuiden dus dat betekend dat we aan het strand zitten🎈🎈

10 March 2017

Het is hier 22:17, en ik lig gewoon al in mijn bed, helemaal gesloopt. We zijn vandaag aangekomen en hebben toen even lekker gechillt. Toen zijn wij naar Koh shan road geweest, dat is de bekendste en drukste straat van bangkok. Met allemaal eet tentjes en muziek. Daar hebben wij overheerlijk gegeten. Ik had rijst met kip en rode curry daarnaast hadden we nog groenten maar wat het precies was weet ik niet, het was in ieder geval HEERLIJK! Toen even rond gelopen en nu zijn we terug in ons hotel. We hebben vanavond gegeten voor 610 bath wat dus inhoud €17,94. Papa had zelfs een soep en rijst met kip en we hadden groenten en ik dat andere gerecht, een liter bier en water. Wat een goedkoop leven! We zijn ook met de taxi geweest voor 2 euro, zaten er ongeveer 10 minuten in. Ik ga zo lekker slapen! Eerste dag was geslaagd 🎈
Zitten in het vliegtuig! Het enige nadeel is dat we nu al een half uur vertraging hebben omdat we 3 personen missen... maar gelukkig mag ik nu de nieuwste films kijken🎈

8 March 2017

Nog een nachtje slapen en dan is het zo ver ! Eindelijk ga ik het prachtige THAILAND ontdekken 🎈