Italy · 12 Days · 11 Moments · August 2017

Het avontuur van Inger in Palaia, Province of

Eergisteren met de boot naar Bellagio geweest. En erg leuk plaatsje met smalle straatjes en veel winkeltjes en restaurantjes. Zeker een aanrader! Vanuit Bellano ongeveer half uurtje varen. Vandaag rijden we door Zwitserland weer naar ons hotel in Duitsland om de dag erna weer thuis te komen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!!

Vandaag zijn we vroeg opgestaan en na het ontbijt in de auto gestapt richting Milaan. Als eerste hebben we de Duomo bezocht. Na eerst 1 uur in de rij voor een ticket en daarna weer 1 uur om binnen te komen waren we dan in de Duomo. Echt indrukwekkend en zo mooi! Hierna op naar de ingang om met de vele trap tredes (241 geloof ik) de boven kant van de Duomo te bewonderen. Het was de moeite echt waard!!!
Na een over heerlijke lunch en een verkoelend drankje zijn we natuurlijk nog gaan shoppen in de vele mooie winkels van Milaan.

Vandaag zijn we naar het stadje Lecco geweest. Erg mooi stadje en je kan er goed shoppen. Het weer was er prima voor, bewolkt en graad of 24.
Gister zijn we aangekomen in Bellano, Comomeer. Het was een langere reis dan we dachten, maar helemaal zonder filesπŸ‘. We hebben een prachtig appartement met een adembenemend uitzicht. Heerlijk ontbijten en dineren met het meer op de voorgrond op ons balkon. De temperatuur is hier een stuk aangenamer dan in Toscane.

Heerlijk dagje vandaag. Eerst lekker gezwommen en daarna naar Lucca geweest. Op het Piazza Amfitheatro gegeten en door de smalle straatjes van Lucca gelopen. Morgen laatste dagje op het Borgo di Colleoli resort, dinsdag vertrekken we naar Bellano, Comomeer.

Heerlijk dagje vandaag! Lekker hollandse pannenkoeken van de bakplaat πŸ˜‹

Vandaag weer dagje zwembad....het is echt nog steeds ontzettend heet πŸ˜₯! We hebben boodschappen gedaan, niet te doen. Omdat we best afgelegen zitten moet je met de auto. Maar we hebben alles weer in huis. We zijn wel heerlijk uiteten gegaan 🍝πŸ₯‚πŸ–πŸ—! Zondag en maandag wordt het paar graden koeler (nog 37Β°). Misschien kunnen we dan naar een plaatsje gaan.

2 August 2017

Heerlijk relax dagje zwembad. Te heet om wat te ondernemen, 42 Β°. We hebben heerlijk gegeten van de grillplaat.

1 August 2017

Hier vermaken wij ons voorlopig wel even 😜!
Aangekomen in Palaia, Toscane. Heerlijk koel appartement.