Netherlands, Germany · 20 Days · 14 Moments · March 2017

Berlijn/Göttingen

5 April 2017

De week berlijn zit er ook weer bijna op. Jammer genoeg niet veel kunnen bezichtiggen, maar toch nog een paar mooie foto's gemaakt.👌💪👍

28 March 2017

Foto's van de afgelopen week in Göttingen, morgen op naar berlijn voor daar nog een weekje stage.

27 March 2017

Ja hoor eerste stage dag zit er op! Wij begonnen om 8 uur bij de kindergarten. Na het ontbijt namen we de bus richting het ziekenhuis waar iemand van de kindergarten ons op zou wachten. Het is 5 minuten met de bus en vanuit daar moesten we 10 lopen. Tijdens het lopen werd ons al vertelt wat ons te wachten stond. Toen we er waren werden we lief ontvangen🙌🏼 ik werd op een andere groep bij de kinderen 3 tot 6 jaar! Het is daar een stuk groter dan wat ik verwacht had er zijn 4 huize met daarin opvang gedeeltes de tuin is vooral erg groot. Ze ontbijten daar op de opvang en eten er smidags warm! Om 1 uur waren we klaar en zijn we terug naar de jhb gelopen, wij hebben er 20 minuten over gedaan. Straks als iedereen terug is gaan we de stad in.🤘🏼🤘🏼🛵

26 March 2017

Ja ja wij zijn er !! Helaas moesten we 4 trappen op met de koffers 😕 spierballen kwekken! 💪🏽 lekker genieten van het zonnetje (13 graden 🌞) hier we krijgen zo informatie over het reizen naar de stage plekken, daarna de stad in en wat eten 🍻
Op het station in göttingen naar ons Hostel, van het Hostel naar de stad en van de stad een nachtwandeling terug naar het Hostel. Zeer mooi weer hier en super mooie plekken on te bezichtigen. 😍🤗❤
Chille op station in göttingen. Wachten op de bus naar ons hostel.🤗🤗
Even een potje kaarten in de trein. #wezijnerbijna
Onze vriendjes reizen ook gezellig mee!❤
Wachten op de volgende trein. En waarom gaan staan als je kan zitten ? 🚝
Utrecht centraal!!
In de trein onderweg naar utrecht en dan naar Hangover om daar weer overtestappen naar Göttiningen!
Wachten op de treinn💪💪

23 March 2017

Wij hebben zin in Duitsland!! Zondag ochtend vertrekken we naar Göttingen 🎉🤘🏼

16 March 2017

Hai, Volgende week gaan wij onze studie reis naar Duitsland starten SPANNEND! Wij gaan 1 week naar Berlijn en 1 week naar Göttingen, we weten nog niet welke week we waar heen gaan. Nog even afwachten dus. Wij gaan met een aantal studenten van onze opleiding pedagogisch medewerker stage lopen, in de 2 plaatsen Berlijn en Göttingen. En hopelijk ook veel cultuur en leuke plekjes zien, en er 2 super gezellige leerzame weken van maken. I let you know the new stuff 🤘🏼🍻