Netherlands, Indonesia · 13 Days · 17 Moments · September 2017

Honeymoon mr. & mrs. Choi in Bali, Indonesia

22 September 2017

Home sweet home.. vanochtend om 6uur geland op Nederlandse bodem. Lekker druk dagje achter de rug.. nu nog 2 uurtjes proberen wakker te blijven en dan weer heerlijk slapen in ons eigen lekkere bedje.. Maar wat hebben we een geweldig fijne vakantie gehad! Nog een paar daagjes lekker nagenieten van de vakantie! Ik zie jullie allemaal snel weer! ♡♡

21 September 2017

Koffers zijn gepakt.. nu nog even lekker bij het zwembad liggen. Straks nog even lunchen en een massage meepikken.. dan hebben we een uurtje een hospitality room om te douchen en rond de klok van 16.00uur gaan we weer richting vliegveld. Ooh deze vakantie is veeeeeeel te snel voorbij gegaan :( wat was het heerlijk! ♡

19 September 2017

Vandaag onze laatste actieve dag gehad. Vanochtend weer op tijd op pad gegaan, richting het oosten van Bali (2.5uur rijden). Onderweg een indonesische kfc tegen gekomen.. de JFC 🤣.. We zijn eerst naar Tirtaganga Water Palace en de rijstvelden geweest. Vooral deze rijstvelden waren zo mooi! En totaal niet toeristisch.. heerlijk! Daarna zijn we naar Pura Lempuyang tempel geweest. Super mooi uitzicht, want t is op een berg. Als je alle tempels wilt bezoeken, ben je bezig met een tocht van 4 uur. Vonden wij iets teveel van t goede met dit warme weer, dus hebben we de eerste 2 bezocht. echt genieten van t uitzicht. Je keek zo op de mount Agung.. dé populaire vulkaan die nu in t nieuws is omdat ie veel activiteit vertoond. Wij dachten dat t wel mee viel, maar dichterbij de vulkaan konden we niet komen en konden we helaas niet naar de mooie tempel Besakih.. terugweg nog door wat dorpjes gereden, erg mooi en in een kantine (volgens mij alleen voor personeel) bij de haven gegeten! Topdag weer!
S avonds nog met Helen en Cas uiteten geweest en naar barstreet gegaan. Sky garden is wel echt dé tent daar (van heel Bali geloof ik). Komen allemaal top dj's zoals ook onze afrojack bijv. Maar entree is best prijzig. Maar helen en ik zouden gratis mogen. Zeggen de mannen.. dan gaan jullie maar en kun je zeggen of t de moeite waard is. Haha. Dus Wij eerst met de mannen ergens drankje gedaan daarna met zn 2en sky garden in gegaan .. hele mooie club! Heel groot . Verschillende zalen.. Maar rooftop was echt het toppunt! Ik had daar een hele avond en nacht me kunnen vermaken om te kijken naar mensen! Iedereen kneiter zat en volgens mij vol met de bekende 'mushrooms' .. (wordt best vaak aan je gevraagd of je mushrooms of een wietje wil) maar goed.. Wij een te duur biertje daar gedromken. Rond gekeken en toen weer terug naar onze mannen. Super mooie en gezellige dag gisteren gehad. Nu snel klaar maken want we gaan weer een dagje weg! Whoehoe!
Daarna doorgereden naar de mangrove en ons daar laten rondvaren door iemand. Echt expeditie Robinson gevoel daar! Super mooi en super rustig! Daarna weer op de scooter en verder met ons avontuur. Via de yellow bridge naar een ander kleiner eilandje Nusa Ceningan.. daar was t nog mooier! Handje vol toeristen maar! De aller mooiste plekjes zoals the blue lagoon en secret beach. Echt genieten! Toen we dat eiland helemaal rond getourd hadden, zijn we weer naar t eerste eiland gegaan.. En hebben we de andere kant van het eiland nog rond gereden. Dat was al meer toeristisch. Dreambeach viel voor ons beetje tegen.. t strandje waar wij naar 5 min op af reden was voor ons meer een dreambeach. En devils tears was wel echt prachtig alleen behoorlijk toeristisch, waardoor je eerst op hordes chinezen/japanners moest wachten voordat die klaar waren met een "photoshoot" voordat je zelf een beetje een mooi plaatje kon schieten (zonder toerist)..
Zondagavond: vandaag maken we het niet te laat he? Morgen weer een vermoeiende dag op het programma en vroeg uit de veren.. met volle buik willen we terug naar het hotel lopen, nog even een selfie stick scoren want die waren we vanuit thuis vergeten.. komt er een stel voorbij gelopen.. net wanneer ik wil zeggen dat die jongen op iemand lijkt zegt wing: heey Cas! Toevallig, bekende in Kuta! Dus we besluiten een drankje te doen.. iets te laat (voor mijn doen) in bed.. met als gevolg dat ik gistermorgen wat misselijk was toen we op pad gingen. We gingen naar Nusa Lembongan, een eilandje onder Bali. De boottocht met de speedboot.. een hel als je al misselijk bent! Dan duren 30 minuten lang! Op t eiland hadden we meteen een scooter geregeld.. deze keer gewoon zonder helm, want daar op t eiland.. doen ze niet aan een helm.. we rijden nog maar 5 min. En stranden meteen bij een prachtig wit strand met helder blauwe zee, we hadden moeite met onze ogen open te houden, zo fel alles!

17 September 2017

Foto's van gisteren.

16 September 2017

Ik krijg de foto's van vandaag niet geüpload, dus zal t morgen nog wel eens proberen. Vandaag een inspannend dagje voor ons geweest dus wij gaan zo maar te bed. Selamat malam! 😴😘
Jut en Jul Choi gaan op pad hoor! Super goed voorbereid als we deze vakantie zijn, besluiten we een scooter te willen huren en naar Tanah Lot te rijden. Gewoon maar rijden en we zien wel of t ons lukt.. het verkeer is 1 grote chaos, vooral in de steden. Auto's, scooters, paarden, vanalles! Eerst zien we Legian.. dan Seminyak.. oké we zitten goed.. Eenmaal uit Seminyak kunnen we goed doorrijden.. En dan bedoel ik ook echt goed.. Onderweg echt genoten van t uitzicht, want dat is echt prachtig als je op je scootertje rond rijdt! Wonder boven wonder komen we bij Tanah Lot (Temple) aan. Daar de hele dag verder vertoeft. Echt prachtig daar. 17.30uur vonden we dat het tijd was om richting Kuta te gaan. We lopen naar onze scooter.. ingesloten.. uiteindelijk hebben ze 3 keer kenteken laten omroepen en kwam de beste man zijn auto wegzetten. Terugweg was vele malen moeilijker. We hebben er dan ook 2.5 uur over gedaan (en in t donker), sommige stukken autoweg 100km p.u. Maar we hebben t gered!

15 September 2017

Gisteren een preview gekregen van de fotograaf. De foto's die we ontvangen hebben zijn al zooo gaaf! Hier alvast een kleine selectie!

14 September 2017

Daarna zijn we naar de pura taman Saraswati temple gegaan.. viel een klein beetje tegen. Maar de Tegallalang rijstvelden waren werkelijk waar prachtig! Echt super mooi! Als afsluiting van de dag gingen we naar de Tegenungan Waterfall.. zoals sommigen van jullie weten zit ik in een facebookgroup bruidjes september 2017.. we willen de trap aflopen en ineens hoor ik "Claudia?" Kijk ik achterom.. zie ik een ander bruidje van de groep! Super toevallig en leuk! Dus de waterval hebben we met zn 4en bezocht! Daarna op de terugweg naar huis nog naar een koffieplantage waar we echte Kopi Luwak koffie (van poepies) hebben geprobeerd.. nu uitgeput weer terug bij t hotel. Douchen , eten.. en dan te bed! Adios!
Vanochtend op tijd een chauffeur geregeld via "Grab". We wilden eigenlijk naar Ubud gebracht worden en dan zouden we daar een scootertje huren en overal naartoe rijden. Maar de chauf deed dat niet. Die deed alleen hele dag met ons rondtouren. Na even wikken en wegen hebben we besloten dat maar te doen (kost overigens toch geen knoop) en achteraf toch wel heel erg blij met die keuze! Ideaal! Eerst zijn we naar Monkey Forest gegaan .. bij binnenkomst sprong er al meteen een aap op wings nek! Haha zonder dat we een banaantje hadden! Echt heel grappig. Zo'n leuke beestjes. Daarna zijn we naar de vulkaan Ganung Batur gereden en het Batur Meer. Gezien de korte tijd in Bali hebben we geen vulkaan wandeling gedaan..

13 September 2017

Proost! Op jouw verjaardag lieve Bianca! ♡♡♡
Oké, vandaag maar in de schaduw en t shirt aanhouden. Beiden zo rood als een kreeft! 🤣🦀
Vandaag een dagje in Kuta gebleven.. de ochtend heerlijk ontbeten in ons hotel. Man, man wat een keuze en wat lekker allemaal! Daarna hebben we lekker relaxt bij het zwembad gelegen totdat het helemaal bewolkt werd en zijn we een tentje op gaan zoeken om te lunchen.. Oh oh oh ik weet wel wat voor een vakantie dit gaat worden.. zo eentje waar ik 10kg van aan kom! Wat een heerlijk eten, voor weinig geld! Toen hebben we even langs het strand gelopen.. daar had je een openbare toilet voor IDR 3000 ... nu is dat niet zo raar, maar wel dat je bij de openbare toilet je slippers uit moest doen! Jak! S avonds lekker weer op pad gegaan en super lekker gegeten en een paar biertjes gedronken ✌🏻 beviel ons wel goed dus zijn ook maar even op stap gegaan! Nu net thuis op de hotelkamer met.... mac donalds! Kortom.. heerlijk ontspannen dagje met veel lekker eten!

11 September 2017

Aangekomen in Bali! Net ingecheckt in ons hotel! Vandaag even een rustig dagje.. We zijn gebroken van de reis!

10 September 2017

Nog even wachten en we mogen boarden.. zin innn