Australia · 29 Days · 7 Moments · February 2017

Henrikkes journi til Australia

7 March 2017

Da er våre 30 dager i Australia kommet til en slutt. Det går ikke ann å forklare hvor mye vi har opplevd, hvor mange mennesker vi har møtt og ikke minst hvor mange nye minner som er skapt. Vi hadde ingen forventinger når vi kom til Australia, men Gud for et nydelig land! Alle burde ta turen hit hvis de får muligheten😃 nå går turen videre til new zealand! Snakkes der

26 February 2017

Vi har nå akkurat kommet tilbake fra 2 netter på katamaran. Snorklet 2 ganger om dagen, spist god mat og sett på solnedgang med hyggelig folk! Vi er nå i Arlie beach

18 February 2017

Fraser island!

15 February 2017

Da har vi ankommet gold coast, mer nøyaktig SURFERS PARADISE 😃

13 February 2017

Bilder fra de siste dagene her i Australia! Koser oss gløgg, derfor ikke hatt tid til å skrive så mye journies. Med det er jo en god ting 😜

8 February 2017

Nå sitter vi på bussen på vei til surfecampen spot X. Igår var vi på vinsmaking, noe som var veldig hyggelig. Vi overnattet på en hytte i barrington tops. Som lå helt for seg selv i fjellene. Vi padlet i tuben ned elven og på kvelden hadde vi drikkeleker😀 super hyggelig sted, og hyggelig mennesker. Idag har vi vært på et koala sykehus og sett koalaer.De sover 85% av tiden, men fortsatt veldig søte❤️

6 February 2017

Oppdatering! Vi klarte jo selvfølgelig å ta feil av dato vi skulle reise fra singapore til Sydney:( men vi var så heldige å komme med på flyet som gikk når vi kom til akkurat samme tid😃 om vi var overlykkelig da ! Så vi ankom Sydney idag kl 12. Det har vært noen hektiske timer. Vi måtte presse inn alt vi ville se i Sydney på bare noen få timer. Men vi fikk til det og gitt! Så nå sitter vi slitne på toget hjem til hostellet etter å ha vært på bondi beach og Sydney opera house. Vi deler rom med et veldig hyggelig kjærestepar fra London. Hostell er gøy! Imorgen går bussen vi skal kjøre langs kysten i Australia kl 8:00. Så nå skal vi rett i sengs. Snakkes 😅❤️