Lithuania · 25 Days · 39 Moments · February 2016

Guste Poc

Guste's voyage in Thailand

9 March 2016

Tai ir viskas:) GRįžom sėkmingai:) įspūdžių- atrodo kad be mėn o metus keliavom- daug:) tailandu sužavėti visom prasmėm. Kelionė viršijo lūkesčius!:)

8 March 2016

Paskutinę diena praleidom Safari World. Pasivažinėjom po didžiulį zoo sodą ala safari- įspūdinga!:) labiausiai įstrigo 250 žirafų! Ir jų maitinimas terasoje:)

7 March 2016

O vakarienė iš "gatvės" restorano, buvo viena skaniausiú. P.s. Kuo padoriau atrodo restoranas tuo prasciau ir brangiau ten pavalgom.
Už tokias atostogas gavau apdovanojimą:)
Šiandien- Kidzania! Tokio pramogų parko dar nematėm!! Absoliučiai nerealus!! Visas miestas - vaikams. Čia jie dirba įv. darbus ir užsidirba "vietinių" pinigų, kuriuos vėliau leidžia kaip nori. Šiandien Jonas pabuvo: pomidorų ūkio darbuotoju, statybininku, išsilaikė teises, pilotavo lėktuvą, gavo prof. fotografo kortelę, dirbo riešutų, coca colis, pomidorų padažo fasavimo cechuose, ragavo slapto agento duonos ir gamino burgerį macdonalds. Aušrinė: buvo menininkė, interjero dizainerė:), statybininkė ir pasigražino grožio salone:) 10 balų!!

5 March 2016

Toliau tyrinėjam magapolį:) šiandien turgus+nerealus žaidimų kambarys:)
Vakar visą dieną lankėm šventyklas senojoj sistinėj.

4 March 2016

Mieli tie vaikučiai..:)
Grand Palace- kažkas ne iš šio pasaulio. Nerealiai gražu! Vaikštai apakęs nuo raštų, spalvų, aukso, egzotiškų lipdinių. Deja karštis nugali ir pasiduodi anksčiau nei norėtum.. Vaikams ten ilgai būti per sunku. Visgi +35 ir minios turistų.

3 March 2016

Bangkokas... Didelis:)) Šį vakar aplankėm aukščiausià pastatà- baiyoke. Vaizdas įspūdingas!
Čia ne kokia šventykla, o tiesiog automobilis:)

2 March 2016

Iš vienú džiungliú į kitas:) atsisveikinom su Koh jum ir kelionę tęsiam Bangkoke.

29 February 2016

Totalus atitrukimas!:) koh jum tikrai rekomenduojam! Puikūs paplūdimiai, tobulas masažiukas, restoranėliai ant kranto.. Viskas ko reikia! Geriau ir pigiau nei phi phi, nes turistú dar kol kas neatrasta.

28 February 2016

Atvykom į Koh Jum. Puikus tuščias nuo turistų paplūdimys. Naktį džiungliú garsai:) ankstyvas rytas:)
Atsisveikinom su Phi Phi.

26 February 2016

Šiandien persikėlėm i phi phi. Kelionė longboat iki musu namukú ant jūros kranto buvo ekstremali. Bangos mėtė laivelį, o atvykus teko šokt į vandenį ir plaukt į krantà. Paskui visà dienà prasiilsėjom paplūdimy:)) p.s. Jonui bangos patiko jis linksminos, extremalu tik mamoms:) foto mūsú namukai.

25 February 2016

Paskutinė diena phukete. Pusę jos praleidom paplūdimyje (kata) kità pusę phatong beach. Į phatong išsiruošėm ieškot turgaus, bet jo neradom... Nes per anksti pasirodo nuvažiavom:)) kata paplūdimys švaresnis..

24 February 2016

Diena-pleže! Kata paplūdimys. Vanduo šiltas, dilgina planktonas, dugnas-smėliukas. Bangos-dienos hitas!:) super skanūs ala europietiški makaronai vaikams ir egzotiška vištiena ananase.

23 February 2016

Antroji diena phukete pilna įspūdžiú:) nukeliavome į Phuketo miestà. Buvom tricyeye muziejuj. Iš jo foto vėliau. Iš phuketo šiek tiek išvažiavus - aukštyn kojom namas, o vakare įpūdingas, t.y. ĮSPŪDINGAS Fantasea šou.

22 February 2016

Šiandien atsisveikinom su gražiuoju/svetinguoju Ao Nang ir autobusu persikėlėme į Phuket. Apsistojome Kata paplūdimyje. Labai skaniai pavalgėm ir bandėm pareit į viešbutį, bet padiklydom, vėliau pasiklydo ir taxistas:)) dabar sėdo Jonas ruošt namú darbú. Pats priminė!:)

21 February 2016

Šiandien totalus relax! Visà dienà šiame papludimyje po medžiu su smagia lietuviú kompanija. + masažai+ mojito+daliaus gimtadienio burger party, bet visos foto ne pas mane:) beja pirmà kart matėm jūros atoslūgį.

20 February 2016

Šiandie buvo įsimintina diena! Mes pirmą kart nėrėm!!!:) Dalius - atsipūtęs, jam viskas lengvai. Man buvo streso, kelis kart maniau, kad gal jau viskas - nenersiu, nesigauna, bet nerealai kantraus ir malonaus instruktoriaus Tomo Kupečio dėka - nėriau!!!:) max 8m:) ačiū Tomui, ačiū jo žmonai Simonai kuri pabuvo su vaikais:)!!! Jeee!!! Rekomendacijos: http://www.kontiki-thailand.com/index.php/en/ viskas euro standartai, saugumas, tvarka ir t.t.
Vakare tai žinoma atšventėm su visa linksma lietuvių kompanija! Nardymo instruktorius Tomas- stalo gale, šalia iš kairės jo žmona Simona, kuri suorganizavo mums visą kelionę!

19 February 2016

Pagaliau apie 14:30 gavome " užtarnautus" pietus! Kad visur skanu tai čia jokia naujiena -visi žino:) tikrai - laaabai skanu! O kà valgo vaikai??:) kol kas: ryžiai be nieko , fried rise, vištiena, fried chiken, blyneliai su bananu, jei visai nėra nuotaikos ( kaip vakar Jonui) - burgeris, bulvytės, net spageti su pomidoru padažu gavom!:) Ragavo daug ko. Ir egzotiniú ir pažįstamú vaisiú ragaujam ir valgom. Žodžiu jokiú problemú dėl maisto:) + visada yra ledai! Šie naminiai kokosiniai "paserviruoti" jaunam kokose su visu jaunu kokosu visuje. Man skonis priminė manú košę:))
Foto intriga:)
Beja, Jonui jau geriau!!:) šiandien gydom Aušrinę. Sukandžiota juodai. Išpurkšta ir ištepta- tikiuos greit praeis.
Nusileidus nuo kalno laukė DIENOS pramoga-bezdžionės! Daliú jos pakeliui apiplėšė-nunešė riešutus:) bet taip tik dar smagiau:)pilna ir mažú baby makakiukú ir dideliú alfa patinú. Kovos vyksta..:) plius dar kelios foto iš šventyklos apačioje: "Drakonú motina" ir budos medis.
Toliau kelionę tęsėme Tyger Cave Temple. Į jà reikia įkopti 1200 laipteliú. Jonas su Dalium įkopė. Bus foto su nerealia panorama. O mes su Aušrine pamažu pamažu pasiekėm 435 laiptelį. Pati pati! Visà kelià.
Drambliai... Labai svajojau vaikams parodyti laisvus dramblius. Deja Tailando pietuose tokiú vietú mažai. Krabi išsirinkau "eko" pažymėtà fermà, kurioje "ilsisi" po darbo miškuose sužaloti ar pencijoj drambliai. Aprašymas gražus: mylim, saugom, eko. Foto: irgi patiko: vaikai upėja maudo mažà drambliukà. Na bet atvažiavus paaiškėjo, kad viskas daug žemiškiau... Visgi vaikams pažadėta.. Drambliuko maitinimas - įsimintina. Vaikai apžavėti. Jojimas drambliu- įsimintina. Vaikai ir tėvai turėjo apie kà padiskutuoti. Jonui nepatiko kai kurie prižiūrėtojú veismai. Pakalbėjom apie tai, apie gyvūnú-žmoniú santykius.. Vienok drambliams šiems dar neblogiausia, kas gali nutikt gyvūnui. 3m vaiko intelektà turinčià kiaulę mes mylim dar mažiau... Na tema neišsenkama..

18 February 2016

Liūdna tik dėl Jono:( jis labai nudegė:( ner nuotaikos šnd. Gaivinam iphonu, vaistais, ledais, vandeniu, gyd. kremu. Tikiuos ryt geriau jausis...
Po kelionės gaivinamės! Mangas minkštas ir saldus! Arbūzas visiems tinka:)
Praėjau evakuaciniu džiunglių taku. Geras jausmas! Gaivu taip:) palei kalną eini ir išlendi į rojaus paplūdimį!
Hong island paplūdimys nerealu!!! Apie lagūną ir žuvis reportažas liko prof fotike. Žodžiu- paplūdimys tarp uolų užutekis. Šiltas vanduo pilnas žuvelių kurios sukas apie kojas. Smėlis baltas pilnas koralų. Už nugaros džiunglės iš kurių visų džiaugsmui išropojo įspūdingas varanas.
Kelionė Longboat iki Hong island truko apie 1val. Pirmyn keliaudami grožėjomės vaizdais. O atgal ... buvo bangų.. buvo mamai extrymas.

17 February 2016

Po kelionės ilsimės:)
Šiandien keliavom į Railay paplūdimyje. Nuostabūs vaizdai. Plaukėm longboat, ragavom vaisių kokteilių.

16 February 2016

Visgi grožėtis, tempti kuprinę, nešti vaiką ir fotografuoti keliais fotoaparatais... sunku:) todėl tik tiek foto: aušrinė puikiai išmiegojus ir nusiteikus, dalius derina kelionę prie jūros tuktuku ir palmės iš paplūdimio:)

14 February 2016

Kelionę išgyvenom! Vaikais labai džiaugiuosi! Tikrai buvo nelengva, bet jie ekgėsi puikiai! Turėjom ir extrymo, bet apie jį kai grįšim:) o kol kas džiaugianės įveikę 16000 km per 24 val. Mūsų prizas- nereali oazė, kur visi kelionės sunkumai...kaip nebūta.
Lietuva išlydėjo nuostabiais žiemos vaizdais. Skrydis iki Maskvos tik 1.10h, vip laukiamasis su privalumais!