France · 8 Days · 17 Moments · August 2017

Evas rejse til France

Den sidste dag (7. dag) tog vi ikke noget sted hen, men til gengæld gik vi ned til bageren hvor jeg ville købe 3x pain au chokolate, 1 croissant og 1 chateux au pommes med hjem til familien. Amilie og Selgi kom med til middag hos Claras mor som lavede lækker vietnamesisk. (har ikke billeder granitten af det:/) Og efter så vi The bold type. Da den slut, blev jeg kørt til lufthavnen ✈️✈️🇫🇷😘🥖

8 August 2017

Efter vi havde spist frokost ved Crepes stedet tog vi videre til Disney land!! 📸 Det var min aller første gang jeg havde været der, men vi tog kun ind og kiggede og ikke ind til selve forlystelsesparken da det koster sådan 40€... 🙄🙄 Vi tog dog også et stop forbi en kinesisk/asiatisk butik hvor jeg købte chips og tang og ramen 🙏🙏🙏
Efter fem dage altså dag seks skulle søs hjem, fordi hun startede på Cruise Gym om onsdagen (dagen efter) Clara og jeg spiste frokost ved et Crepes sted, som bar utrolig godt 😍💎

7 August 2017

Flere billeder fra Versailles
Dag nummer fem så vi Versailles som ligger omkring en time væk fra Vincennes hvor Clara bor. Vi så ikke andet end det, da søs skulle pakke til at rejse hjem dagen efter ✈️✈️

FJERDE DAG. Jeg stod op en time før de andre og løb 8km. Bagefter tog vi til champs elysee og triumf buen, og den er VIRKELIG VIRKELIG flot og kæmpe

På vej til sidste aktivitet købte vi bbt (jeg købte passion). Vi tog til Le Gallerier, hvor jeg købte en glimmer trøje og en lang hvid trøje fra Lacoste, og søs brugte mere end 300€... Vi var også på toppe af le Gallerier og det var mega flot ofc
Billeder af billeder fra Le Louvre
På fjerde dag spiste vi brunch, og Clara og jeg fik noget lakse sandwich der var fantastisk 😍😭 Efter vi havde spist tog vi videre til Le Louvre igen, fordi vi ville se det inden i, vi så Mona Lisa og mange andre ting jeg ikke kendte noget til lol.

Sidst på dag nummer tre besøgte vi Le Louvre for at tage sparkebilleder og da vi kom hjem kunne vi spise vores dessert fra et berømt bageri
Ekstra billeder fra Eiffel tårnet
Tredje dag spiste vi brunch hos Clara og de lavede bla french toast, (æg, brun suger og noget tredje) det smagte vildt godt. Vi tog billeder i i alt sådan fire timer fordi vi skulle have sparkebilleder 📸 Efter Eiffel tårnet gik vi videre til the asian district og spiste på aki, fik noget japansk der var vildt lækkert 😍

3 August 2017

De sidste to attraktioner på anden dagen var Notre Dame Cathedral og bagefter videre til Shakespeare & Co. Endelig kl 17 trænede vi i to timer, jeg trænede T4 og P3
Andet punkt på anden dagen var at finde em væg. Det var en væg hvor der stod jeg elsker dig på alle mulige sprog, og ovenover væggen stod der på fransk "love is messy so let's love". Efter tog vi hen på en italiensk restaurant
Dag to. Første punkt var at komme til Monmontre hvor vi så den kendte kirke og gik op og ned af en masse trapper! Udsigten var dog det værd 😁🥖

2 August 2017

Første dagen: Efter vi blev hentet tog vi til en thai restaurant med Selgi og Pierre, de gik efter vi havde fået bbt ,fordi så skulle vi Clara, søs og jeg shoppe, efter vi havde taget et billede ved en af rådhusene:)) Købte en palette til fucking 65€.. Da vi kom hjem kl 19 spiste vi, og indtil kl 24 var vi oppe. Clara gav selvfølgelig 🥖🍪🍫
Så landede vi i Paris lufthavn efter omkring en times flyvetur