Europe, Australia and Oceania, Asia · 71 Days · 17 Moments · February 2017

Signe og Esther verden rundt XD

2 May 2017

VIETNAAMMM 1: bådtur med kroner på - båddamen flettede alle mulige sjove ting til os 2: en hel almindelig dag for est📸📸📸 3: sjove og komfi busser 4: est blev forkølet 😢 lorte ac 5: 🎒🎒🎒 6: pooldag 👙😎 7: cocktails og torden 😱

8 April 2017

Sofie brokkede sig så vi prøver lige at redde den skynkende skude med en ny opdatering... Lidt uoverskueligt at fortælle alt der er sket siden sidste opslag så i får lige en brainstorm inspireret opdatering: - flydende marked - øer i Thailand - film på mobillos - party - Cambodja - templer med udsigt

31 March 2017

Overskriften for dette indlæg er "Into the Wild" 😎🤓 De første 5 billeder er fra en dagstur i naturen omkring den lille hyggelige by Pai i Nordthailand. Her gik og sejlede vi i Lod Cave, badede i hotsprings, så en kæmpe hvid Buddha og gik tur i Pai canyons. En lang dag (især fordi vi skulle være på hospitalet kl 7 om morgenen for at hente malariapiller 👌🏼👌🏼👌🏼) men god! Resten er fra en adventure-tur med den legendariske Mr Chart. Det var ordene "NON TURISTIC" der fangede vores opmærksomhed og Mr Chart er en mand der holder sit ord. Først var vi på en times lang gåtur gennem en grotte med en døvstum guide ved navn Cum ✌🏼Derefter et par timer gennem junglebuskadset og over floder for at nå frem til campen. Her sov vi på bananblade under en bambusshelter i ly for regn og torden og vågnede op til en lækker morgenmad bestående af frøer 😋 Turen sluttede af i Mr Charts lille landsby med karaokefest sammen med de lokale (som blev ved med at hælde whiskey på os) og flere frø-snacks m

28 March 2017

I aften er sidste aften i Chiang Mai i Nordthailand, og tiden her er ikke blevet spildt! Vi har været på madkursus, set buddhaer og templer, spist pisse lækker og pisse billig mad, været på gigant markeder og fået massage x2 😎 ✌✌🏿

24 March 2017

Bali, Gili T, Lombok og Nusa Lembongan - 4 øer på 2 uger med smukke strande, vandfald, lokal mad, afsidesliggende homestays og et enkelt bryllup.

16 March 2017

De sidste to dage har vi levet som ægte balinesere! Vi har boet privat hos en familie i en lille landsby og her har vi været med til familiens og byens ceremonier, spist som dronninger for ingen penge og nyt roen og freden væk fra byen. Hvis du skal til Bali så bo her! Pisse søde mennesker 👌🏼👌🏼👌🏼

14 March 2017

Hej derude ❤️ Nu da det er så billigt (sammenlignet med aus) har vi travlt med at bruge en masse penge på sjove ting. Vi har cyklet i rismarker og besteget vulkanen Batur og set solopgang fra toppen sammen med alle turisterne og aberne (ikke mig selv denne gang men ægte aber - tak for den Esther). Nu er vi taget til Sidemen en times kørsel fra Ubud, og vi er ultimativt de eneste turister i den lille landsby. Alle er meget interesserede i os 😎 vi bor det hyggeligste sted hos en familie - tjek lige billederne ud det er jo for cozy 🏠🏠🏠 bonus er at vores værtinde er en mesterkok!

12 March 2017

Nu er vi fløjet til Bali og bor lige nu i ubud. I går så vi traditionel balinesisk dans og var i abeskoven, en hellig regnskov inde i byen fyldt med aber. Apropos aber, så er der sjovt nok aber på alle tre billeder. Kan du finde dem? Hint: de befinder sig alle i venstre side af billedet.
Første dag på Bali i Ubud - mega hygs ❤️

1 March 2017

😎

22 February 2017

Prik til prik tegning - esthus' three stages of travelling