Cuba · 35 Days · 7 Moments · April 2017

El viatge de Daniela i Anna

1 June 2017

Avui 2 de Maig hem contratat una excursió a Cayo Blanco amb cantamar ,anem a fer snorquel amb dofins i vorem la reserva marina mes expectacular . Dinarem llangosta a un restaurant. Per la vesprada, estem arreplegant tot per que estem preparades per a anar-se'n cap a València . El vol ens costa 831,49€ entre les dos 1.662,99€ Se'n anem a les 23:25 des-de la Havana cap a Madrid . Ha Madrid arribem a les 14:15 el tres de Maig. Estem 2h i 55 m en l'aeroport esperant a que aplegue el següents avió i se'n anem cap a València 16 :20 i arribem a València el tres de Maig a les 17:20 el viatge dura 11h i 55 m i fem una escala en Madrid. I haci a sigut el nostre viatge😉
Avui hem agarrar un autobús per anar a Varadero està en Cuba . Ha Varandero hi ha de distansia es de 145,4 km. Com extenció de 30k de les que 22 son platjes Varandero es considera el seu perenne llum tropical. Les platges de Varandero o platja azul som les platges mes inportants del món.despres fea molta calor i em a nat a la plaja de Varadero o tame coneguda per la platja blava el primer disti dels turistes es la platja. Després hem anat a dujarse al hotel. Després em anat a dinar. Per la vespra hem estat en el hotel perquè demà se teníem que alsar pronte es dujarem i es volíem se car el monyo i com el enchufe hera de 110V/60Hz no se'l poguérem secar.

29 May 2017

Hem dinat en un restaurant ,Congri que està compost per frígols , colorants de cerdo , chicharones , tocino i arròs , estava molt bo , un menjar espectacular. Allí ens hem trobat a un company i li hem preguntat on podem pendre algo i ens ha dit que anem a "La bodeguita del medio" que és el restaurant de Cuba mes famós del món per fer l'auntentic mojito. A més a més, va ser fundat en 1942 , per Àngel Martínez. Hem anat a la bodeguita i ens hem pres un mojito. Una vegada allí només entrar estaben tocant música cubana que es l'expressió de ritme si melodies originals de cuba i ens hem adonat que les seves parets estaven pintades amb signatures de molta gent. Ha sigut una experiència molt bona i el mojito estava molt fresc. Si passeu per ací no vos oblideu d'entrar a la "bodeguita del medio" a prendres un dels millors mojitos del món.
Avui 29 de Abril estem el La Habana Vieja que es la part mes antiga de La Habana , es declarada Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. Allí ens hem trobat a un company que es diu Keila que es una persona de 11,39 milions de persones de Cuba i el seu idioma es castellà, i li hem preguntat que on està "El Museu de la Revolució" i ens a dit que ens a companyara. Quan arribarém Keila ens a contat que es va crear en 12 de Decembreen 1959 per el decret del ministeri de les forces armades revolucioanaries i també que mes de 30 sales d'exposicio guarden al voltant de 9.000 peces diferents etapes de la lluita independentista abans era el seu del govern provincial quan La Habana triunfa en la revolució es va convertir en museus la Revolució

4 May 2017

Avui 28 de abril quan es hem despertat i Anna a mirat per la finestra per a vore el clima i a dit que el clima hera tropical , amb una temperatura mitjana anual de 25g i que hi ha de humitat relativament de un 80% ens ocasion a sigut afectada per huracans i tormentes i ha tingut una idea, anar a vore la plaça de la revolució que es una de les mes grans del mon 72 mil metres quadrats i es hem desplaçat amb coco taxi només arribar un company ens a explicat que aquesta plaça està dedica al CHE GUEVARA perquè va ser comandant de la revolució cubana . Hem dinat tastajo a la cubana que es carn seca , guisats i es servís amb salsa , estava molt bo 🤤. Per la vesprada vam anar avore un monument que es diu a Jose Migel Gómez. El monument al major general Jose Migel Gómez està situada en la avinguda dels presidents de la sona de el vedad. Es un monument mes famós de la habana. Després hem anat de compres i em comprat el trage típic i el mocador i li hem pagat amb pesos la moneda de Cuba

2 May 2017

El dia 27 pel mati se vam alçar i vam anar a vore un monument que es diu el capitolio està construït en 1929. La cúpula medis 91,73m d'altura. Després hem a nat a dinar al restaurant la habana mia 7. Hem dinat llangosti amb salsa. Per la vesprada hem anat al parc botànic nacional de la Havana i una amiga que es diu Raquel ens ha explicat que Cuba és un dels pocs països que té flora autòctona, ja que posseeix més de vuit mil espècies de plantes que varien des del cactus en zones àrides i orquídies en zones humides. Hi ha una rica varietat d'arbres i la vegetació cobreix valls i planes. L'arbre més representatiu del paisatge cubà és el palmell real, el qual té presència en quasi tota l'illa. Posseeix un tronc fort i llarg i la forma de les seues fulles brinden un gran fullatge en les zones on es localitzen. La fauna de Cuba es caracteritza per ser importada, no obstant açò es troben algunes espècies de mamífers autòctons, com la Jutía, el Manatí i el Almiquí i peixos com el manjuari.

28 April 2017

Avui 26 d'abril desde València se'n anem cap a La Havana(Cuba). Ens costa entre les dos 1.022,82€ eixim a les 13:20 h avui i fem una escala en Madrid a les 14:35h, passem dos hores i mitja i seguim cap a Cuba a les 17:05h i per fi arribem a Cuba que te 109.884 km² a les 21:10 a la Habana que es la capital de Cuba , hem recorregut 7739,5 km i 4809.1 milles i hem sobrevolat el oceà atlantic. Quan arribem a Cuba seran 6 hores menys i ens notarem rares.☺️☺️Ja vos contarem com arribarem a l'hotel Habana Rivera i com ens trobem :)