Panama · 18 Days · 10 Moments · December 2018

Eric adventure in Panama

11 January 2019

Am mers pe plaja venao si a fost foarte tare mai ales ca mam intalnit cu alex bianca si mara din nou si am invatat cu sardul sa curbez si sa ma dau mult mai bine si odata am luat un val mai mare decat mine si neam distrat dar in ultimele trei zile am stat la un hotel mai scump si am stat la cele mai lucsoase camere dar ultimile trei zile am stat pe plaja fara alex bianca si mara si acolo era un lac nu prea mare si am vazut un aligatotor si o tona de igoane si soparle si erau chiar mari si cam asta a fost,a fost smecher si pt ca aveau jacuzzi si neam distrat

2 January 2019

Am mers in aeroportul din bocas del toro si stateam pe marginea pistei si am vazut cum a aterizat si cum a decolat avionul si a trecut aripa pe deasupra noastra si se auzea super galagie si dupa ce trecea era liniste, si piste era super mare am stat pe ia si pilotul mia facut cu mana si eu iam facut cu mana si acolo multi oameni aveau casa langa pista si aveau voie sa traverseze, ba chiar copii se jucau football pe pista si nimeni nu ii zice nimic si se jucau iar cand trecea avionul se dadeau la oparte,si a fost foarte tare

1 January 2019

Am fost pe insula bocas del toro si am inotat in marea caraibelor a fost tare,si am mai facut snorcal la o epava scufundata si langa epava scufundata era si un avion scufundat si am facut snorcal si a fost foarte tare,si acolo stateam la hotelul cosmic 🦀 crab

28 December 2018

Am vazut o tarantula pe jos cand plecam depe plaja santa Catalina spre Bocas Del Toro si era foarte mare si era putin rosie
Am mers pe plaja Santa Catalina au fost niste valuri super tari si mam dat pe iele si a fost super tare si tot la Santa Catalina mai eau multe plaji si am mai mers pe una si acolo eu cu ari am scos un cauciuc care era bagat in nisip,si nem chinuit ceva dar totusi din greu am reusit

25 December 2018

Am mers in padurea metropolitan natural park si am vazut ca o veverita fara coada dar era putin mai mare ca o veverita si in padure am mai vazut multe furnici care carau frunze si erau vreo trei zeci trei zeci si unu trei zeci si doi de mi de furnici,si pe munte am mai vazut vreo 20 de broste testoase care erau in lac si veneau spre noi
Am vazut un peste foarte ciudat care tot se invartea pe la suprafata,si pestele lam vazut pe insula flameco
Am mers pe o insula pe nume flamenco care este in panama si am vazut multe barci si multe catarge,era un peisaj foarte frimos

24 December 2018

Am vazut o Cladire ciudata in Panama City era spirala si era foarte mare si mai jos era reclama la corona,daca as putea intra in ori ce cladire in asta as intra prima
Am vazut o cladire foarte inalta si ciudata in panama citi arata super bine daca as putea sa intru in ori ce cladire cred ca asta ar fiadoua in care as intra