United Kingdom · 1 Days · 11 Moments · August 2018

Anglia és Wales 2018. 6.nap💕

24 August 2018

A meghirdetett út szerinthez Land’s End-hez mentünk volna de végül is Polperro-ba mentünk. A könyvem ami Angliáról szól (egy régiségvásáron vettük és tulajdonképpen egy utikönyvről van szó) ezt írta Polperro-ról: Az igazi cornwalli halászfalu Polperro. Festőisége akármelyik olaszországi halászfaluéval vetekszik. Sziklás hegy oldalaknak támaszkodó fehér házak, szűk kis utcácskák, amelyekben néha alaposan meg járja be merészkedő autós, örül, ha valahogy hátrafelé kiszabadul belőlük. Frissen sült ízletes halat és rákot árulnak az üzletekben hosszú csíkos kötött sapkákat viselő tengerészek, a falu egyetlen szűk utcája magas dombra kanyarog fel, s a dombtetőről nem mindennapi látvány tárul az utas elé. Bazalt sziklafalat három oldalról egy kis öblöt zárnak körül, negyedik oldalon a tenger zöld hullámai ostromolják az öböl egyetlen bejáratát. •Polperro
Ekkore volt a sor visszafelé a hajókhoz (nem a legjobb a fotó mert szerintem legalább kétszer, háromszor ekkora volt a sor) fantasztikus volt ezt végig állni zuhogó esőben de végül aztán ittunk egy meleg teát a parton a többi sirály elvtárssal. Még bementünk egy picit a városba ami nekem jobban tetszett mint maga a sziget! •St. Marazion
Néhány kép a kastély belsejéből és a tájról!! •St. Marazion
St. Marazion egy picit franciás hely volt, tulajdonképpen tetszett is de apával az út végén mikor a repülőtéren megbeszéltük hogy kinek mi volt a legnagyobb élmény egyetértettünk benne hogy ezt a helyszínt talán ki lehetett volna hagyni. A szigetre hajóval mentünk mert magas volt a vízszint, ha kisebb lett volna gyalog lehetett volna menni mert van egy út is ami a szigetre vezet (csak ezt akkor víz borította). •St. Marazion
Utca jelző tábla (nem hiszem hogy ez a neve) rajta egy hollóval (vagy szarkával, vagy nem tudom mivel de az biztos hogy egy madárral)!!! •Tintagel
Itt lejjebb mentünk a part részre ahol sikerült beleléptem a vízbe is (ki hitte volna) és gyűjtöttünk köveket is. Találtunk egy barlangot ami hatalmas volt és az egyik oldaláról jövő fény borzasztó jól nézett ki! Volt ott egy pici vízesés is! •Tintagel
Itt van Artúr király szobra (ami jól ábrázolja a legendát miszerint nem is biztos hogy létezett Artúr) és néhány kép rólam meg Apáról, képek tájról amit itt tulajdonképpen sikerült átadni (de még itt sem teljesen). •Tintagel
Ott vagyok Sirály elvtárssal!!! •Tintagel
Itt a képeken már látszik Artúr király egykori valószínűsíthető vára, azért is említik ezt a helyet egy olyan misztikus helyként, hiszen Artúr király maga is egy nagyon misztikus ember volt, ő maga és a hozzá köthető legendák. Ott van egy kép rólam meg Apáról. Nem a legjobb kép rólam de azért látszik hogy itt tényleg nagyon boldog voltam. A különböző részeire a hegynek hosszú lépcső sorokon lehetett eljutni, egyébként a szél borzasztóan fújt, többször majdnem elestem csak mert egy picit feltámadt. Egyébként gyönyörű volt ahogy a habok és a víz csapkodták a hatalmas sziklafalakat. •Tintagel
A második képen egy nagyon régi ha jól emlékszem középkori posta épület látható a többi képen pedig a táj amiből először csak zöld dombokat láttunk, majd feltűnt az óceán is! •Tintagel
Ezeken a képeken már Cornwall-ban vagyunk azon belül is Tintagel-ben. Talán ez volt számomra a legnagyobb élmény az egész út során. Sőt, szerintem nekem az egész hét során ez volt az a nap ami a legjobban megmaradt bennem. •Tintagel