United Kingdom · 1 Days · 22 Moments · August 2018

Anglia és Wales 2018. 3.nap 💕

21 August 2018

Te második hotelünk herefordi Three Countinea hotel és ott van a szobánk és belülről ez nem is hotel volt inkább hanem lakópark kis vöröses (néhol inkább barnás) házakkal. Lezárás: ezt a napot is tulajdonképpen Walesben töltöttük, nekem elképesztő élmény volt, főleg megnézni és látni a kedvenc angol városomat. A mai napomban pedig az volt a legjobb hogy felfedeztem a hangfelvevő funkciót és így sokkal többet tudok majd írni mert nem fogy el hamar a türelmem. :)
Itt egy másik nagyon jó kép Apáról. :)
Itt van még két kép rólunk az egyik képen nagyon nagyot röhögtünk (amin Apal van) a másik pedig csak egy jobban sikerült kép rólam,mindkettőn a régi sisakokat viseljük. •Chirk
Itt vannak lassan az utolsó képek Chirk várából. Ott van még egy kép a távoli várról, ezt egyébként a kert egy dombjáról fotóztam egy szobor mellől, és még ott van egy kép a gyönyörű kikopott füvű mezőkről. Bár, azt nem lehet mondani hogy ez ezek után a képek után teljesen elhagytuk a vár területén, hiszen még bementünk és megnéztük a kiállítást, ahol fel lehetett próbálni, régi angol sisakokat, meglehetett emelni a páncélokat hogy milyen nehéz volt és, még egy börtönbe, is lemehetünk ahol francia katonákat zártak be és ott haltak meg. •Chirk vára
Itt van a vár belsejéből a könyvtárszoba, még egy kép a kezemről és a karkötőmről :) ,és ott van a hatalmas kert is (persze, nem akkora mint a Bodnant Garden). •Chirk
Itt van néhány kép Chrik várának a belsejéből és ott az én gyönyörű kezem is rajta a conwyban vásárolt középkori divatú karkötőben. A vár látogatási felépítése hasonló felépítésű volt mint a Bidnant Garden, itt is a család lakott csak itt a beltérbe beengedték minket (a legtöbb helyre avagy szárnyba). •Chirk
Itt egy kép de picit össze vannak keveredve itt a képek,mert ez a kép már a várlátogatás vége felé készült. De azért még ott vagyok és látszik a hatalmas kopár táj (minek mégis megvolt a szépsége). A képen csak azért nem látszik a táj annyira kopárnak mert megvan szerkesztve egyébként. :) •Chirk
Ezeken a képeken az az érdekes hogy ott van egy György korabeli postaláda amit asszem csak akkor láttunk. Az egész terület hatalmas volt (a kastélyt körülvevő területről van szó) tele volt bárányokkal ami az egészben a legfurább hogy ezek fekete bárányok volt és úgy odajöttek hozzánk is így. De pont olyan távolságra hogy ne tudjuk őket megsimogatni. :) Egyébként ezekben a percekben fedeztem fel hogy napok óta itt pötyögtettem halálra a kezemet a telómon de van hangfelvevő funkció ami felveszi a hangomat és bemásolja és erre csak most jöttem rá. :) •Chirk
Itt bementünk Llangollen belvárosába. Beültünk egy rendes fish and chips gyors étterembe, akkora adagokat kaptunk hogy alig bírtuk megenni. Miután megettük még vettünk mentolos sütit. De itt sem maradtunk sokáig mert mentünk tovább Chrik várába. Egyébként még visszatérve Llangollenre itt bementünk egy ilyen turkálóba ahol a tipikus angol tweed sapkákat és lehetett kapni és annyi jó volt aztán végül semmit sem vettem. :( egyébként szerintem az egész út során is sikerült legjobb képeket csinálni. :) •Llangollen
Ez a Llangolleni hölgyek háza. Nagyon aranyos kis ház volt. Két leszbikus nő lakott benne. Ez Llangollen külvárosában volt. Miután megnéztük a házat már olyan éhes voltam hogy láttam a fényt szóval az ottani kis Tea House-ban vettünk szemdvicset és chipset (a chips jelenleg is még Apa spejzában lapul: 2018. 12. 20.). Bent a házban nem lehetett fotózni de az első képen ott a büfé! :) •Llangollen
Az az üzem azért van lefotózva mert azt hittem hogy emberi khm... bio hulladékkal foglalkoznak benne. Apa világosított fel arról a tényről hogy egyhén szólva tévedtem. •Pontysyllte Aquaduct
Mindenki emlekszik mikor említettem Liverpoolban a hajókat és azok visszatérését? Na, ez most eljött. Pontycysyllite egy walesi aquaduct (elfelejtettem mondani, újra Walesben vagyunk). Utánna néztem és meglepően csak 38m magas. Mondjuk sokkal de sokkal de sokkal magasabbnak tűnt!!!! Ez út fele beton volt, a másik víz. A hajók ki voltak centizve és pont elfértek! •Pontycysyllte Aquaduct
A templomkert... •Chester
Még több kép! Olyan baglyos vagy sast mintázó állvány amin könyveket tartottak. Az volt bennük a fura hogy amilyen régiek olyan nagyok voltak! Nekem is szem magasságig értek! Pedig régen az emberek kisebbek voltak! +ott a kedvenc zászlós képem •Chester
Még pár kép a szabadidőből. Volt egy sajtbolt ami Apának nagyon tetszett de végül nem vettünk semmit! De tényleg nagyon cuki hely volt! Meg bemetünk egy édesség boltba, ott vettünk békás gumicukrot (igen, ennyire édesszájú vagyok. Egyébként, félreértés ne essék, két napig ettem azt a pár darabot!) :) Ott van a katedrális is már belülről! •Chester
Szabadidő során felfedeztük az árkádokat! Apának nagyon tetszettek ezek a helyek! Ha jól emlékszem egyébként minden helyszínen kaptunk szabadidőt. •Chester
Nagy látképek a főutcáról fentről és a főtér a városházával és a katedrálissal. •Chester
Chester fentről, egy magaslati utcáról fotózva. •Chester
Még több kép... •Chester
Kis vöröstéglás mellékutcák és egy random templom. •Chester
A napot Chesterben kezdtük. Bár, már két napja laktunk itt még a várost nem néztük meg. Első (vagy második) kedvenc angol városomról van szó, tehát, nagyon vártam hogy körülnézhessek! (Egyébként minden angol várost nagyon szeretek, sőt. Csak félreértés ne essék!) Ott van Smaug a sárkány szobra (Hobbit). •Chester