United Kingdom · 1 Days · 36 Moments · August 2018

Anglia és Wales 2018. 2.nap💕

20 August 2018

Itt a kóla!!! Lezárás: Igazából ma egész nap Walesben voltunk. Nekem életem egyik legnagyobb élménye volt és jelenleg el sem hiszem hogy mennyit pötyögtattem a telefonom hogy mindezt képernyőre vessem. (Remélem mindenkinek lejött a poén :)!!!)
Itt már a (már említett) lóversenypálya közepén lévő étterem vacsoráján ülünk. Picit szétszor volt a pincérnő, elfelejtette hozni a kólámat, az a baj hogy kétszer vagy háromszor. Végül kaptam kb. 1 litert ingyen. :) •Chester
Kis ködös táj újra (imádom!!!). •Wales
Itt csak azért száltunk ki hogy ezt a hidat és szigetet lefotózzuk. Apa szerint neki ez a sziget az ideális lakóhely! :) •Wales
A világ leghosszabb nevű helye. Ez special egy vasútállomás volt, a sínek fölött egy szép híddal meg egy nagyobb boltal, oda be is mentünk de mindenen csak egy piros sárkány volt (ez Wales, szóval nem is vártam mást). Meg ott egy kép valami egérkéről aki felmászott a csatornából (csak viccelek, ez még szerintem is jó kép lett!). •Sajnálom, de ezt a helyszínt én kizárt hogy leírom
Itt már a városból is van egy kép, jól néztek ki nagyon azok a kis utcácskák! Itt ettünk a főtéren egy Subway szendvicset. Apa (ki más?) talált ott egy kis utcai könyvest. (Semmi nem volt nagyon, csak egy Sherlock angolul, az a baj hogy az a példány már megvolt angolul.) •Caernarfon
És még pár.... •Caernarfon
Kilátás a várból.... •Caernarfon
Itt már a vár belsejéből is vannak képek. •Caernarfon
Megérkeztünk Caernarfonba. A város felépítése igazábol a conwyéhoz hasonlított úgyhogy ezt nem részletezem. Innen hoztam egyébként a várból egy olyan radírt amikről már beszéltem. •Caernarfon
Ez a tó elég Loch Ness szerű volt, egy kicsit minimalizált változata. •Wales
Itt a bányavidék... •Snowdonia
Gyönyörű kis kövekből kiarakott több kilóméteres utak. Azokat is egy nagyon jó elfogaltság lehetett kirakni! •Snowdonia
Is itt hirtelen az uticélunknál minden kitisztult és egy Tátrára emlékeztető tábor tárult a szemünk elé!!! Ez volt Llangollen hágója, Wales legmagasabb pontja! Körülnéztünk, nekem nagyon tetszett! Itt is majdnem megszöktem a hegyekbe felvezető úton. Rájöttem hogy ott kéne leélnem az életem de a terv három perc múlva kudarcba fulladt mert realizáltam a walesi akcentust aminek megértéséhez szerintem (akárcsak a liverpoolihoz) születni kell. •Llangollen (Snowdonia Nemzeti Park)
Na igen... •Snowdonia
Lassan letelepedett ránk egy köd. A többi képen hamarosan látszik, az a köd milyen volt. Olyan hogy nem túlzok, de tényleg nem, apa tudja binyoítani, jobb esetben is egy méter volt a látótávolság!!! •Snowdonia
Közeledünk a hágó felé, Wales legmagasabb pontjához. •Snowdonia
Újabb próbálkozás... •Snowdonia
Walesi házacska, fejlődnek a menet közbeni képeim! (Megjegyzem azok a képek amik elvannak monzdulva nem csak azért vannak mert a busz rázott hanem mert a tempós séta közben kellet fotózni és gyorsan kellet menni mert ha nem akkor elveszek(senkiben egy percre se merüljön fel a gondolat hogy nem állt szándékomban!!!)). •Wales
Hasonló próbálkozás a walesi dombvidékről... •Wales
Itt vannak a próbálkozások a ködös gyönyörűségről. •Bodnant Garden
Ott egy térkép és a kert alsó részei... És az utolsókon a kert legalsó bugyrai, nem viccelek, még az is a kert része volt!!!! Egyébként itt is ebédeltünk. {Értsd, ettem répatortát}. •Bodnant Garden
Itt már a kert alsóbb légióiba is lementünk, az egész kert tényleg labirintus szerű volt, akkora volt! •Bodnant Garden
Itt van a Bodnant Garden!!!! Igazából ez a nevéből adódóan is, egy hatalmas kert! Tényleg elképesztő nagyságű, leírhatatlanul nagy (szupi, szerintem elég ideig fokoztam). A kertel szemben volt egy hegy amit visszafelé hatalmas köd lepett, nagyon megragadt bennem de fotót nem nagyon lehetett róla csinálni mert nem adta át egyik sem. :( Visszatérve a kerthez, a ház ami a képeken van lakott de nem lehet bemenni. Az hét során többször volt olyan hogy egy olyan kastély vagy hasonlót néztünk meg ami lakott volt de (mivel azért ezek hatalmas “lakások”) beengedték a családok (itt azért több száz éves famíliákról van szó) a látogatókat a ház bizonyos pontjaiba. Na, itt nem ez volt a helyzet! De engem ez sem zavart, volt mit nézni azon kívül is! •Bodnant Garden
Végül is itt az utolsó kép Conwy-ből. Ezután tovább indultunk nem máshova mint a, Bodnant Garden-be!!!!! •Conwy
Éééésss még több kép! Ott vagyunk mi is apával (megint nem nézek a kamerába). A vár felujítás alatt állt mikor voltunk de ez nem nagyon zavart, semmit nem vont le az értékéből! •Conwy
Még több kép, itt már a híd is itt van és a tornyok is látszanak! •Conwy
Itt már mentünk felfelé a várba és a lépcsősorról folyamatosan fotóztam. +ott az első, megszerkesztett kép eredetije. A vár gyönyörű volt, szerintem a legszebb amit valaha láttam vagy fogok látnj, egyik oldalon a hatalmas óceán, csinos kis vitorlásokkal, az egyik oldalon a tipikus kis walesi város a fotókon látható házacskákkal, mögöttünk pedig egy hatalmas domb, rikító zöld fűvel. Ez. Az. Idill. A mosdóknál egyébként festmények voltak kitéve, nagyon sok festőt ihletett meg ez a tényleg nem mindennapi táj! Mondjuk az kár hogy ezek csak a mosdólejáratra jutottak! •Conwy
Ott is van az első képen a tweedmill sál, amit végül megvettem, nagyon tetszik (jajj, már megint), ezek az ajándékboltban voltak. Érdekesség hogy walesben minden de nem viccelek, külön figyeltem rá, ugyanazok a termékek voltak. Radírok, vonalzók, tollak, füzetek mindig más színekben és az adott látványosság volt rányomtatva, hoztam is egy ilyen radírt, és itt vettem a szuper középkori arany karkötőt is! Ott vannak még cégérek, a “Blue Bell” az egyik Sherlock epizódra utal, a másik pedig egy legendára amit külön elmeséltek nekünk, nem emlékszem rá de emlékszem hogy tetszett! •Conwy
Itt besétáltunk a kikötőbe, láttuk Nagy-Brittania legkisebb házát. Bemenni nem lehettet de ott vagyok én is, sikerült nem belenéznem a kamerába. Volt egy kis étterem is a parton, nagyon tetszett (ezt a szót picit sokat használom :)). És ez után elindultunk fel a vár felé! •Conwy
Ott van egy kis főtér aminek a házaiba fülig beleszerettem. Nagyon aranyosak voltak még az utcatáblák is, mi több, a kis pékségek és boltok borzasztó elbűvölőek! •Conwy
Itt van az fekete-fehér ikerház ami nagyon tetszett, mellette egy kis barna kőépület ami nagyon megragatt bennem, lehet, mert a fölött magasodott az az elképesztő vár! +ott van a feljárat a városba illetve a várba a nagy parkolóból ami egy nagy domb, vagy egy kicsi hegy árnyékában volt. Lehetett összehasonlítani milyen hatalmas monstrum is volt az a vár. •Conwy
Jujjjujjj, pont most értünk be a városba. Ott volt egy cuki kis kikötő, nagyon tetszett. Onnan bementünk a városba... •Conwy
Ez a kép csak egy kis “előfutára” a következőknek mert bár ez már Conwy-ban keszült ez már a várból, de még odáig el kell jutni. (A fotót Dömével szerkeztettük meg ezért került más helyre). De addig is amíg a buszunk gurul Conwy felé elmesélem milyen volt átlépni a walesi határt: A walesi határt csak egy tábla jelezte. De utánna minden tábla (az angol felirat mellett) walesi nyelven volt. Nekem tényleg nagyon tetszett ez a nyelv! Egyértelműen kelta származású. Ugyebár a walesiek nem nagyon rajonganak az angolokért, azt is élvezik, sőt, népünnepély ha sportban megverik őket! :) •Conwy
Felmerülhet a kérdés miért vannak itt ezek a képek. Azért mert ezek örökítik meg azt a pillanatot mikor először megláttam az óceánt!!! Ez is akárcsak a többi, hatalmas élmény volt. Egyszer-egyszer még feltűnt a víz de folytattuk tovább az utunkat Walesbe, Conwy-ba! •Úton Conwy felé (Wales)
Joooo reggelt! Itt is volnánk a chesteri szállásunkon ami egy Holiday Inn volt. Nekem nagyon, nagyon tetszett. Nemrég szagoltam egy parfümöt a Springfieldben aminek pontosan olyan illata volt mint annak a szállodának. A reggelik nagyon finomak voltak, igazi kis “english breakfast”-ök. Nekem nagyon ízlettek és jó is volt sokat enni reggelire mert nap közben nem sokat ettünk nap közben de nem is hiányzott. A szállás egy lóversenypálya mellet volt az étterem de erről majd az utolsó képen lesz szó! •Chester